Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos Sokka, kuunteluun --> ollu huomannutkaan että Shillinki tuli taas kylään, onkohan Barnetto-san/Shilling episodi taas tapetilla! :lol2:

hemmetin hogani ku 13min kuunnneltu ja jo kait neljäs kerta ku suu vääräs De Niro tyylillä vouhottaa et 3 ottelua samana iltana, eka 4 erää ja jajajajajaj levin jajajajajajaja 3 otttelua.. :hyvä:

Kiitos Sokka, kuunteluun --> ollu huomannutkaan että Shillinki tuli taas kylään, onkohan Barnetto-san/Shilling episodi taas tapetilla! :lol2:

Tarkoititko veli hyvä Barnett - John Wayne Parr kiistaa? Menikö nimet sekaisin vai oonko ite kujalla? Tai olenhan mä...onhan viikonloppu

LOL kyllä tarkoitin, meni nimet sekaisin, JWP:pä hyvinkin... hahahaah. :face: Mitähän olen tänään ottanut. :hyper: hästägikujalla

DE%20NIRO%20FACE%201.JPG

article-2650377-1E831BE000000578-88_306x506.jpg

Little-Focker-robert-De-Niro.jpg

3 fights the same night
Simon Marcus, what a beast
4 tough rounds,
Cigarette
R4 KO, smoking
Full 3 rounds, Wayne Barrett
hard fought battle to split decision
And Cigarettes
Artem Levin, One of the best
Smoking
Same night!
Full 3 rounds, Levin
Smoking
3 Fights, the tournament

REPEAT !

robert-de-niro-smoking-face_94_paused.jpg

JOE MOTHERFUCKING SCHILLING you sick fucks

Olipa hyvä toi Schilling podcast. Tykkäsin siit ekastaki, kaverilla on mun mielestä hieno asenne elämään ja ottelemiseen.

Oli kyllä todella hyvä podcast. Yksi parhaista. Tänään vasta pääsin kuuntelmaan pois.

Mielenkiintoista MMA läpinää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja lisää hyvää shittiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää paskaa myös Schaubin "the fighter and the kid" podcast, kannattaa tsekata.

Jaksossa #649 (Jonathan Gottschall) Rogan höpisee jotain Anderson Silvan douppaus jutusta, että se on monimutkaisempi mitä tiedetään. Ei kuitenkaan lähetyksessä paljasta mitään, mutta lupaa haastateltavalle kertoa lähetyksen jälkeen. Mistähän "salatiedosta" siinä mahtaa olla kyse?

Tuossa fight companionissa Schaub puhui Munozista, selittää paljon Munozin uraa. Miten mies paisui matsien välissä ja koko harjoitusleiri meni vaan painon pudottamiseen, ylläpiti omaa salia, treenasi muita ottelijoita samaan aikaan kun itse yritti valmistautui (esim Weidmania vastaan), 6 vai 7 lasta perheessä jne.

On kyllä muuttunut näkemys Schaubista podcastien takia, luulin aina että tyyppi on vaan yksi niistä ylimielisistä highschool fudislahjakkuuksista, mutta tyyppihän on tosi fiksu ja hauska.

Redban onneksi ei taida enää olla mukana, rasittava tyyppi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom