Joe Rogan

"It really aint my cup of tea, you're either gonna suck my dick or not but dont walk around naked and talk to me like that"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Törkeen hyvä pätkä! :D

Sekoitus kevyttä Roganin stand-uppia, Roganin loistavaa analyysiä MMA:sta, sekä muuta aivan täysin random juttua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video=youtube_share;Ti3eR3kmauE]http://youtu.be/Ti3eR3kmauE[/video]

:lol2:

^ Aivan saatanan hauskaa katottavaa. Äijät koittaa tosissaan olla hyvin älykkäitä känniläisiä :D

Shane Smith oli viime yön vieraana taas. Pikku linnut osas laulaa, että vieras oli ollu melkoisissa nosteissa taas. Mielenkiinnolla odotellaa julkaisua :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joe Roganilla on niin hyvät jutut, ja jannu tietää niin epämääräistä asioista niin paljon ettei tää voi olla ku hyvä.

Onko kukaan saanut käsiinsä tota Alpha Brainia? Eivät toimita kaupastaan ravinteita.

Minä tilasin puol vuotta sitten kun sai Briteissä tilattua. En huomannut vaikutusta muuten mutta jälkeenpäin olen miettinyt että sen ajan kun noita popsin oli pisin pätkä ilman migreenejä mun elämässä.
Kaveri tilasi samalla ja se kehui kovasti tykkäävänsä. Vetää vieläkin niitä tai jotain vastaavaa tuotetta käsittääkseni.

Minä tilasin puol vuotta sitten kun sai Briteissä tilattua. En huomannut vaikutusta muuten mutta jälkeenpäin olen miettinyt että sen ajan kun noita popsin oli pisin pätkä ilman migreenejä mun elämässä.
Kaveri tilasi samalla ja se kehui kovasti tykkäävänsä. Vetää vieläkin niitä tai jotain vastaavaa tuotetta käsittääkseni.
Pistin tilaten 3 pönttöö, katotaan miten futaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom