Väitti että 50-60% käyttää jatkuvasti ja noin 80-90% ottelijoista on jossain välissä
kuuritellut kielletyillä aineilla.
Shame on Ubereem!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väitti että 50-60% käyttää jatkuvasti ja noin 80-90% ottelijoista on jossain välissä
kuuritellut kielletyillä aineilla.
Danzig heitti kyllä hyvää inside tietoa aineiden käytöstä mma:ssa. Väitti että 50-60% käyttää jatkuvasti ja noin 80-90% ottelijoista on jossain välissä
kuuritellut kielletyillä aineilla. Pätevän olonen sälli ja tietämystä tuntuu olevan monestakin eri asiasta, harvoin on Rogan noin hiljasena podcastin aikana,
Mac ikään kuin varasti shown ja piti pitkiä puheenvuoroja.
Danzig heitti kyllä hyvää inside tietoa aineiden käytöstä mma:ssa. Väitti että 50-60% käyttää jatkuvasti ja noin 80-90% ottelijoista on jossain välissä
kuuritellut kielletyillä aineilla. Pätevän olonen sälli ja tietämystä tuntuu olevan monestakin eri asiasta, harvoin on Rogan noin hiljasena podcastin aikana,
Mac ikään kuin varasti shown ja piti pitkiä puheenvuoroja.
Ihan hyvät noin 2h 30min läpinät viime yöltä.
[video=vimeo;50187044]http://vimeo.com/50187044[/video]
No ei nyt, niin kauheasti ollu. Kaikennäköistä muuta shittiä.Oliko paljon vaparikeskustelua? Rogan boardilla joku taisi heittää, että turhan vähän puhetta näistä viime ajan kahinoista.
Pistää hieman huvittamaan tuo valitus, jos sattuu joku podcastin sponsoreista lähteen lipettiin ja samalla myös se että mukamas tässä nyt
tehdään ihmisille ilmasta viihdettä. Jokseenkin hieman ristiriitasia nuo jutut tuppaa toisinaan olemaan.
Mieluusti näitä kuitenkin iltasin kuuntelee, mutta en nyt Rogania enään pidä ehkä aivan niin aitona mitä aiemmin.
Onhan se ilmaista. Tai minä en ainakaan ole maksanut podcasteista penniäkään. Ei kai ilmainen tarkoita, ettei tekijä saa minkäänlaista korvausta.
Olin itsekin kirjoittamassa samansuuntaista kommenttia, kunnes huomasin clansmanin todennäköisesti kohdistaneen viestinsä Jm1:lle.siis MiroHa sanoi ettei sen TEKEMINEN oo ilmasta, noilla menee fyffee toho et niil on vehkeet ja tarvikkeet vääntää näit podcasteja ja sit uploadata niitä johki. Ne saa rahansa sponsseilta. d'oh
Saako jengi rahaa kun mä katon videoita!!! Nyt loppu videoiden kattelu!
Joo olisi voinut lainata. Kyllä Jm1:sen viestiin vastailin.Olin itsekin kirjoittamassa samansuuntaista kommenttia, kunnes huomasin clansmanin todennäköisesti kohdistaneen viestinsä Jm1:lle.
Saako jengi rahaa kun mä katon videoita!!! Nyt loppu videoiden kattelu!