Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Robb Wolf kertoo Paleo dietista.

[video=vimeo;46465152]http://vimeo.com/46465152[/video]

Mistä pystyisi ladata näitä podcasteja suoraan tietokoneelle ?

Mmakräkkerillä löytyy paketteja missä noita on kerätty yhteen mp3:sina.

Tito Ortiz on paraikaa podcastissa.

Tätä ei kyllä ehkä pysty kuuntelemaan... Arvaukseni on että Tito kertaa ton parituntisen aikana oman lokkaantumis/vammahistoriansa läpi 8-12 kertaa vaikkei Rogan siitä kysyisikään..

Tätä ei kyllä ehkä pysty kuuntelemaan... Arvaukseni on että Tito kertaa ton parituntisen aikana oman lokkaantumis/vammahistoriansa läpi 8-12 kertaa vaikkei Rogan siitä kysyisikään..
Oon itse kuunnellu noin 40 min nytten, ja kyllä tämä kannattaa kuunnella. Kyllä on mielenkiintoista läppää vaikka valitusta onkin jonkun verran.

Hyvä setti oli!

löytyy muuten ainaski androidille tommonen kiva pikku sovellus mistä löytyy kätevästä podcastit ja voi kuunnella sieltä. Ite ainakin tykkään lenkillä kuunnella puhelimesta.
Joe Rogan expierence nimellä pitäs löytyy.

RSS feedinä saa noi podcastit hienosti puhelimeen. Itse kanssa kuuntelen aika-ajoin sitä kautta. Mutta jotenkin tuo kuvallinen on vaan, niin loistava. Näkee ilmeet ja videot/kuvat.

eka kertaa jaksoin kuunnella titoa enemmän kun 5 minuuttia.
pakko miestä on kunnioittaa kaiken paskan mitä mies on kestänyt ym.
ihme ettei tito sanonut jennan syövän kaksinkäsin oxyconttia ja subua kotona. :/

En ole tota vielä katsonut, mutta kuinka monta kertaa Tito sanoo "im a fighter" ja "ive fought in the UFC my whole career"..

Ainakaan siihen saakka mitä itse kuuntelin ei kertaakaan.
Rogan varmaan sanonut, että nyt puhutaan muista asioista kun UFC:sestä sillä vähän hämmästyin kun en katkaissut heti ekan titon suunavauksen jälkeen.

Ainakaan siihen saakka mitä itse kuuntelin ei kertaakaan.
Rogan varmaan sanonut, että nyt puhutaan muista asioista kun UFC:sestä sillä vähän hämmästyin kun en katkaissut heti ekan titon suunavauksen jälkeen.

Tai Tito ei enää vetäny niin roolia mitä yleensä on vetäny? Eläkkeellä olevana ei tarvii nuolla D:n aashiä niin paljon. Mut mene ja tiedä. Ite sain ok kuvan hepusta Jenkkien Diili -sarjassa, kun ei ollut "omassa ympäristössä". Mut sekin on yksiulotteinen näkökulma.

Pakkis rulaa. Kun vippasin tuon uusimman episodin tonne etusivulle, niin se on ykkösenä Roganin vimeossa. Pakkiksen kautta video on ladattu 8 kertaa enemmän mitä kakkosen bloodyelbowin kautta. Pakkis on myös ykkönen soitoissa, eli monta kertaa tota on varsinaisesti katottu. Nyt kun paukutellaan joka episodi tohon etusivulle, niin koskakohan Rogan kommentoi, että WTF tämä sivusto on.

[video=vimeo;46855116]https://vimeo.com/46855116[/video]

- - - Updated - - -

Edellinen episodi.

Screen Shot 2012-08-03 at 16.57.09.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom