Jizzy pyytää apua ketoilussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jizzy
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Moikka ! Eli tässä aloin viikko / kaksi sitten ketoilun ja ei ole painoa tippunut lainkaan... Johtunee osaksi siitä että samaan aikaan aloitin krea kuurin.

Eli olen 185 cm pitkä, painoa 93 kiloa, ja 17 vuotias " miäs " olen.

Aamu alkaa heradrinksulla 06.00 ( n.30g + kreaa ) aikaan ja seuraavan heran otan 09.00 ( n. 30g )

11.00 Ruokkis, siellä menee 400g jauhelihaa, tai kanaa

15.30 Kotona otan drinksun ( 30g ) / safkaan jauhelihaa ( 400g )

17.30 kanaa / jotain lihaa mitä on

20.00 drinkkiä ( 30g )

22 - 23.00 maitoprodee + rypsärii

Onko mitään lisättävää / muunneltavaa, jotain ?

Olen todella huono laskemaan jokaista happoo ja tippaa....

:david: :david: :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
30 grammaa kreatiinia? Mitä helv..? Ehkä vastasit itse jo kysymykseesi siitä, miksi painosi ei laske...

Osaatkos lukea? :david:

Jizzy sanoi:
Aamu alkaa heradrinksulla 06.00 ( n.30g + kreaa )

= heraa 30 grammaa ja kreatiinia.

Tomi sanoi:
30 grammaa kreatiinia? Mitä helv..? Ehkä vastasit itse jo kysymykseesi siitä, miksi painosi ei laske...

Ei kai kreatiinia noin paljon mene, vaan se on sekoitettu 30 g heraproteiinijauhetta. Vai miten on?

EDIT: Myöhässä

Jos toi oli kaikki mitä sä syöt päivässä, niin ne putoamattomat kilot voisi löytyä kivikovana sun suolistosta.

Eli kuituja koneeseen.

Herkästi krea kumoaa sen nestekadon mitä keton alussa tulee, ja fätin lähtemistä ei tossa ajassa välttämättä edes huomaa.

Siis vedän sellaset 30 grammaa heraa koneeseen lähes joka aterialle, sillä jos vedän enemmän vatsa alkaa kurnimaan ja siis _EN_ vedä 30g kreaa päivässä.

Ite yrittäisin kanssa tohon kuitua lisää, samoin rypsäriä heran kanssa aina. Kyllä se sieltä alkaa tippua, paljonko tuota kreaa nyt tulee päivässä?

Weeboom sanoi:
Ite yrittäisin kanssa tohon kuitua lisää, samoin rypsäriä heran kanssa aina. Kyllä se sieltä alkaa tippua, paljonko tuota kreaa nyt tulee päivässä?

Kreaa vedän sellaset 6 grammaa per päivä. ja kyllä tolla rypsärillä tulee voideltua pannut kun jotain kokkaan, ja laitan sitä lorauksen tohon iltaprodeen.

Enpäs nyt tiedä mitä nuo ateriasi pitävät tarkkaan sisällään, mutta vihreää näyttäisi puuttuvan aikalailla. Yli puolikiloa rehuja pitäisi aikanakin syödä, eikä kilokaan nyt olisi liioiteltua. Lisäksi toivon todella, että syömäsi jauheliha ei sitten ole mitään paistijauhelihaa, vaan yli 17%:sta rasvapitoisuudeltaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom