Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On se vaan vitun surullista katsoa mitä alkoholi tekee ihmiselle. Ja jotkut haluaa kieltää aseet suomesta, ne kun on niin vaarallisia. :rolleyes:

Niinpä. Ja vielä surullisempaa on se, paljonko alkoholi tulee veronmaksajille kustantamaan.

Poliisiresursseista liian iso osa kuluu juoppojen aiheuttamien ongelmien setvimiseen. Maksaa. Ja paljon.

Miettikääs montako kaveria istuu valtionhotellissa alkoholin seurauksena. Ja paljonko näiden vankipaikkojen ylläpito maksaa.

Sisätaudit, ohitusleikkaukset, elinsiirrot, mielenterveydelliset ongelmat. Paljonko palaa massia terveydenhuoltojärjestelmän ylläpitoon näiden juoppojen osalta.

Sitten ollaan huolissaan steroideista ja aseista.

Medialla on kyllä ihmeellinen kyky puuttua olennaiseen.

tulipa mieleen siitä takaa-ajosta että kyllä ihminen saa olla kusipää jos nykyaikana kuvittelee pääsevänsä karkuun poliisia.

Toivottavasti maaimankuvasi ei pahasti rikkoonnu, mutta silläkin uhalla katso video Heinolan poliisin takaa-ajosta: http://www.youtube.com/watch?v=vVe2kpn2CN4

Ei niin, että pakeniaa mitenkään fanittaisin, mutta hitunen realismia olisi syytä pitää mukana, eikä uskoa propagandaa, jonka mukaan poliisia ei voi päästä pakoon.

Itsekin ajoin viime kesänä poliisia pakoon, kun keskikaiteellisella osuudella tuli poliisit vastaan ja minulla oli nopeutta hieman yläkanttiin. Diskovalot vilkkuivat, mutta minkäs tekivät, kun olivat maijallaan väärällä puolella kaidetta. :D Ei muuta kuin seuraavasta risteyksestä pienemmälle tielle ja paikallistuntemuksen avulla kotiin. Ei ole kuulunut perästä eli pakeneminen onnistui!

Toivottavasti maaimankuvasi ei pahasti rikkoonnu, mutta silläkin uhalla katso video Heinolan poliisin takaa-ajosta: http://www.youtube.com/watch?v=vVe2kpn2CN4

Ei niin, että pakeniaa mitenkään fanittaisin, mutta hitunen realismia olisi syytä pitää mukana, eikä uskoa propagandaa, jonka mukaan poliisia ei voi päästä pakoon.

Itsekin ajoin viime kesänä poliisia pakoon, kun keskikaiteellisella osuudella tuli poliisit vastaan ja minulla oli nopeutta hieman yläkanttiin. Diskovalot vilkkuivat, mutta minkäs tekivät, kun olivat maijallaan väärällä puolella kaidetta. :D Ei muuta kuin seuraavasta risteyksestä pienemmälle tielle ja paikallistuntemuksen avulla kotiin. Ei ole kuulunut perästä eli pakeneminen onnistui!

Jumalauta sä oot mun sankari!:david: Ootko nyt ihan satavarma että poliisit olivat juuri sinua metsästämässä jos ajavat vastaan jollain tieosuudella jossa keskikaide ja vilkut päällä? Vai odotatko aina automaattisesti että kun poliisit ajaa pillit päällä ne on sun perässä ja vetäset aina poliisien vastaantullessa metsään pakoon ja navetat autos varmuudenvuoks? aah kuinka nerokasta :kuola:

Jumalauta sä oot mun sankari!:david: Ootko nyt ihan satavarma että poliisit olivat juuri sinua metsästämässä jos ajavat vastaan jollain tieosuudella jossa keskikaide ja vilkut päällä? Vai odotatko aina automaattisesti että kun poliisit ajaa pillit päällä ne on sun perässä ja vetäset aina poliisien vastaantullessa metsään pakoon ja navetat autos varmuudenvuoks? aah kuinka nerokasta :kuola:

Niin, mistä sitä koskaan tietää..

Jotenkin vaan tuli sellainen fiilis, että minulle vilkuttelivat, kun pitkällä suoralla tulevat aivan rauhassa vastaan ja vasta hieman ennen kohtaamista iskevät siniset/punaiset vilkut päälle, kuski heiluttelee käsiään ja maija pysähtyy hieman poikittain kaiteen viereen.

Voin toki olla väärässäkin ja turhaan lähdin metsäteille.

ps. Mitä tarkoittaa auton navettaminen? Kokonaan uusi termi minulle.

Mainio sarja! Hieno huomata, miten fiksua porukkaa (ainakin aloitusjakson pari) suomalaiset poliisit ovat, verrattuna esim. jenkkeihin. Olisi poliisille huutelijakin saattanut rapakon takana ottaa hieman enemmän mytyä autoon mennessään :D .
Pituutta tosiaan voisi olla enemmän noilla jaksoilla :( . Jonkun aikaa olen kummastellut, että miksi ei ole aikaisemmin vastaavaa sarjaa tehty Suomessa. Poliisi-Tv:n maijan matkassa tietysti, mutta se on 10min pituinen plösäys :S . Cops on kuitenkin USA:ssa ollut suhteellisen suosittu ja vuodesta -89. Youtubesta löytyy muute noita maijan matkassa pätkiä suhteellisen paljon, kannattaa käydä kattelemassa. Suosittelen erityisesti hakusanaa: Poliisi-tv ylivieska. :D ;) .

ps. Mitä tarkoittaa auton navettaminen?

Navettaminen = Naamioiminen, inttislangia....ainakin tällä vuosisadalla.

Ainakin meillä päin nuo poliisit pakkaa sitten viimeistään parin päivän päästä tulla ovelle kyseleen, että olisko nyt hetki aikaa, kun viimeks sulla oli niin kovin kiire? Mutta me täällä maalla uskotaanki propagandaa palio herkemmi, ku ei oo tätä intternettiä.

Suosittelen erityisesti hakusanaa: Poliisi-tv ylivieska. :D ;)
Pistäppä poliisi-tv kitee. Siinä on kanssa aika mahtavaa touhua. Varsin a-luokan asiakkaita on nimittäin.

"Omenoita täällä on heitelty." - Mickelsson

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tais olla kyllä yksi tuttukin kaveri ruudussa...=) Kylläpä tuli nostalginen fiilis ton Turun suhteen, vois melkein muuttaa takas sinne...

Tota taloa just koitin funtsata et oliko Stålarminkadulla tai Koivulassa. Mutta enpä saanut selkoa. Missä se oli?

No joo voihan tollasia taloja olla vähän missä vaan mutta väittäisin että kyseinen talo löytyy länsinummen alueelta..tai ainakin hyvin hyvin samalainen roskiskatoksineen ja parkkipaikkoineen.

pitääkin käydä joku kerta tarkistamassa onko se viemärin kansi vai mikä olikaan samassa paikassa :D

edit. Tai sitten vaan kun kerrankin kuvataan turussa niin jostain on pakko väkisin kaivaa joku tuttu ihminen, auto tai rakennus :D

Länsinummea juu

Skootterityttö taisi taas sitten olla sieltä lausteen pitkältä suoralta, missä minutkin aina pysäytetään :lol2:

Ai siis se suora mikä on siinä Lausteella kun mennään Varissuon suuntaan? Vai se mikä on siinä ennen Lausteen futiskenttää kun tullaa lausteelle?:D

Hieno jakso oli. Varsinkin sitä rattijuopon kiinniottamismeininkiä oli viihdyttävä seurata. Ohjelmassa tuli myös hyvin esille tuo promilleraja, kun sementtirekan kuljettaja puhalsi 0,47...ei ei ei...nollatoleranssin puolella olen itse vahvasti.

Oli aika yllättävää että tuo sai jatkaa ajamista. Mä oon aina luullu että jos promillet on puhaltamalla noin lähellä, niin viedään verikokeisiin jolla katsotaan tarkat promillet.

Ihan mielenkiintonen sarja seurata, mutta sais olla vähän pitempikin. Nyt koko ohjelma kestää ehkä sen 20 minuuttia. Ja välillä vois olla vähän enemmän jotain actionia, eikä aina niin että jakson pahin rikos on jonkun kuppasen kerrostalon lasin hajottaminen. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom