Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kai siinä on pidettävä realiteetit mielessä ja alunperinkin mennä tilanteisiin sillä mielellä että voimavarat on mitä on ja hankkia vaikka se toinen partio avuksi jos näyttää pahalta.

niin ja mitens sie sit tiiät että kuinka pätevästi "essi" painii jos tilanne tulee?

Varmasti Essi ihan pätevästi painii, silti luulen että jos vastassa on vahva mies niin en usko essin painotaidoilla olevan enää mitään väliä.

edit: eli jonkun karkurin taklaaminen maahan voi olla tuollaiselle heiveröiselle nuorelle naiselle jonkinmoinen ongelma

Varmasti Essi ihan pätevästi painii, silti luulen että jos vastassa on vahva mies niin en usko essin painotaidoilla olevan enää mitään väliä.

edit: eli jonkun karkurin taklaaminen maahan voi olla tuollaiselle heiveröiselle nuorelle naiselle jonkinmoinen ongelma
Hohoo, googletin piruuttani ja essihän on maajoukkuetason rugbypelaaja :hyper:

On aika tyhjä arpa saada työpariksi joku 60kg Essi-opiskelija. Mitä jos tulee oikeasti joku painitilanne?

Tuon Essin painitaidoista en tiedä mitään, mutta olen nähnyt kuinka vastaavaa kokoluokkaa oleva naispoliisi taltuttaa ja raudoittaa yli 100 kiloisen lihaksikkaan miehen. Voima on toki hyödyksi, mutta tekniikalla voi korvata sitä voimaa aikalailla.

Tuon Essin painitaidoista en tiedä mitään, mutta olen nähnyt kuinka vastaavaa kokoluokkaa oleva naispoliisi taltuttaa ja raudoittaa yli 100 kiloisen lihaksikkaan miehen. Voima on toki hyödyksi, mutta tekniikalla voi korvata sitä voimaa aikalailla.
Tästäkään huolimatta kovinkaan moni järjestyspoliisi ei halua naista parikseen. Rike-Erkit (LP) ny on asia sit erikseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kai siinä on pidettävä realiteetit mielessä ja alunperinkin mennä tilanteisiin sillä mielellä että voimavarat on mitä on ja hankkia vaikka se toinen partio avuksi jos näyttää pahalta.
Juurikin näin, työparin kyvyistä riippumatta.

Itsehän työskentelisin ja painisin kyseisen Essin kanssa ihan mielelläni :kuola:

On aika tyhjä arpa saada työpariksi joku 60kg Essi-opiskelija. Mitä jos tulee oikeasti joku painitilanne?

Miehillä ja naisilla on varmasti eroja voimatasossa ja yleensä aina mies on se vahvempi. Olen täsmälleen samaa mieltä.

Toisaalta esimerkiksi koulussa pärjäsin painissa varsin hyvin 185 cm:ä pitkälle normaalivartaloiselle koulutoverilleni, jolla oli roikkui haarojen välissä munat. Tämä mies ei treenannut periaatteessa juuri lainkaan, toisin kuin minä. Mutta ilmeisesti noiden munien takia hänestä tuli parempi poliisi niissä tilanteissa, joissa tarvitsi ehkä painia kuin minusta (koska minulta ei löydy munia). Siitäkin huolimatta, että jokaiselle meille löytyy silti ehkä se voittaja jostain - myös miehille. Onneksi meillä on tämän takia käytössä voimankäyttövälineet... :puntti:

Tätä ei nyt kuitenkaan tarvitse ajatella sellaisena asiana, että tämä olisi minulle joku kova paikka. Ei todellakaan. Olen ihan sinut naiseuteni kanssa ja ymmärrän hyvin nämä olettamukset ja ennakkoluulot, koska minultakin löytyy niitä samoja. Itsekin ajaisin tämän fyysisen puolen olettamuksen takia toisinaan mielummin miehen kanssa. Ja varsinkin paikoissa, joissa ei oel saatavilla lisäpartioita. Mutta kaikissa tilanteissa voi silti käyttää järkeä. Jos keikasta tulee liian vaarallinen itselle ja partokaverille, niin silloin pitää käyttää harkintaa ja keksiä uusia keinoja. Toisaalta välillä tilanteet yllättävtä eikä ehditä harkitsemaan. Lisäksi ymmärrän myös sen, että kohdehenkilö saattaa myös ajatella samalla tavalla (munat = pelote? :eek: ), joten niistä munista voi toisinaan olla sittenkin hyötyä. Otin tämän nyt vaan esille huvikseni :D

Tuli muuten tosta poliisikoira selityksestä mieleen että kyllä mä ennemmin ottaisin luodin olkapäähän tai johonki muualle ku haluisin että poliisikoira raatelee jonkun ranteen tai nilkan ennen ku poliisi tulee ottamaan kiinni. Tossa kun puhuttiin että poliisikoira on se lievempi vaihtoehto.

Tuli muuten tosta poliisikoira selityksestä mieleen että kyllä mä ennemmin ottaisin luodin olkapäähän tai johonki muualle ku haluisin että poliisikoira raatelee jonkun ranteen tai nilkan ennen ku poliisi tulee ottamaan kiinni. Tossa kun puhuttiin että poliisikoira on se lievempi vaihtoehto.

Samaa mieltä. Eikä ne koirat ihan heti otetta irrota.

Huomaa että olkapäähän ammuttaessa pää ei ole kovin kaukana...

Sitä en tajua että miksi poliisit niin kauheasti pelkäävät sitä aseen käyttöä. Tänäänkin tulleessa jaksossa (no ei Poliisit vaan se toinen) olisivat saaneet ampua sen koiran siihen ja miksei vaikka isännänkin. Säästyisi pitkä penni veronmaksajilta ja varmaan vaimokin pysyisi terveempänä pidemmällä aikavälillä.

Miksi muuten se kioskirosmo dumppasi pyssynsä? :confused:

No kai siinä on henki aina aika höllässä kun saa luodista mutta poliisikoiran purema käteen nyt vaan sattuu. Tai ei siitä nyt ainakaan henki lähde ilman tosi paskaa mäihää.

Luoti voi vaurioittaa pysyvästi, poliisikoira yleensä ei. Ja onhan kohteenkin turvallisuutta ajatellen järkevämpi laittaa koira kimppuun, kuin ampua.

Sitä en tajua että miksi poliisit niin kauheasti pelkäävät sitä aseen käyttöä. Tänäänkin tulleessa jaksossa (no ei Poliisit vaan se toinen) olisivat saaneet ampua sen koiran siihen ja miksei vaikka isännänkin. Säästyisi pitkä penni veronmaksajilta ja varmaan vaimokin pysyisi terveempänä pidemmällä aikavälillä.

Pienessä asunnossa mielummin painii koiran kanssa suojahihan kanssa, kuin yrittää osua koiraan..

Luoti voi vaurioittaa pysyvästi, poliisikoira yleensä ei.

Kyllä poliisikoiran purema voi saada ihan pysyvän vamman aikaan jos se koko voimallaan puree paljaaseen raajaan.

Pienessä asunnossa mielummin painii koiran kanssa suojahihan kanssa, kuin yrittää osua koiraan..
Koulutuksissa vaikka on suojapuku päällä, jossa on kovamuovia ynnä muuta suojaa on käsi aivan mustelmilla päivän jälkeen. Sen verran kovaa ne mopsit puree sen asunkin läpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom