Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by HooEee
Ai toi "Timo Koivusalo palaa tv-ruutuun" juttu vai?
"- Nyt tehdään 50 minuutin versio ja vieraita on neljä. Ohjelmasta tulee napakampi."
:evil:
Originally posted by Phat
Dr Watsonin raportti:
Pari viikkoa sitten oli Hesarin sunnuntaiosiossa "Kysy Torstilta"-palstalla kysymys, jossa kirjoittaja kertoi ihastuneensa pariin julkkisblondiin ja mm Viivi Avellaniin, ja hän kysyi kuinka voisi kyseisiä neitejä lähestyä. Palstan Torsti (huomatkaa toinen Tomi-kytkös) kehoitti kysyjää hankkimaan harrastuksia (rivien välistä pystyi lukemaan että Torsti tarkoitti tällä bodausta) ja löytämään sitä kautta sen oman viiviavellanin. Mitäs arvoisa jury sanoo tähän, oliko nimimerkki "Uneton Pakkotoisto.comissa" pakkiksen Tomi? (no okei, ton nimimerkin keksin itse..)
edit. vaihdoin nickin
Originally posted by Tomi
Tsiisös. Ok, kerrottakoon se nyt sitten koko Pakkotoistolle. Minä seurustelen ihan oikeasti Viivi Avellánin kanssa. Happy now?
Originally posted by makew
Vihdoinkin totuus paljastui...
et sentään vääristelly totuutta niin kuin eräs naispääministeri, jonka nimeä ei ole moneen kertaa mainittu tälläkään palstalla...
Originally posted by Mike
Mä voin vahvistaa että Tomi seurustelee Viivin kanssa, mulla ei oikein synkannut Viivin kanssa ja purimme kihlauksen. Annoin Viiville jo luonnostaan adonismaisemman kropan omaavan Tomin numeron ja voila, silmitöntä lempeä.
:kippis1:
/me murjottaa niin kovasti ettei eteensä näe :(Originally posted by makew
Niin Tomilla on aina ollu parempi selkä kuin Mikellä...
Edit: BTW: et mike oo kysyny Tomilta vinkkejä, miten saisit ton sun selän kasvaa?
Originally posted by Tomi
/me murjottaa niin kovasti ettei eteensä näe :(
ps. Makew, laita oma kuva ;)
Voi harmi. Olisin mielelläni nähnyt kuinka Tomi kertoo muunneltua totuutta... :DOriginally posted by makew
Vihdoinkin totuus paljastui...
et sentään vääristelly totuutta niin kuin eräs naispääministeri, jonka nimeä ei ole moneen kertaa mainittu tälläkään palstalla.
Ps. joko on seiskan kanssa sopimus jutuista tyyliin matti nykänen... saat säkin oman siiderin niin kuin kuningas masa... Tomi- siideri: "hedelmäinen maku, haju kuin Rintafileen hiki, sopii kaikille hedelmäkakku pojille"
Originally posted by Ankka
Voi harmi. Olisin mielelläni nähnyt kuinka Tomi kertoo muunneltua totuutta... :D
"En ole kysynyt Viiviä, vaan sain Viivin sänkyyni, ja tämä tuli minulle yllätyksenä" valehtelija "Sain Viivin sänkyyni, ja tämä tuli minulle yllätyksenä"