BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ja vaikka pidänki Jerryä yhtenä suomen kovimpana rakentaja ever niin onhan tuossa vielä järkyttävä ero Flexiin massassa, et aika kova pitää esiintyminen olla et pystyis voittamaan kisoissa missä Flex on mukana. 10 kiloa lihaa lisää niin aletaan olla samalla viivalla Flexin kanssa.

J okke puhu asiaa, Jerryn ehdottomasti isoin miinus on tuo esiintyminen. kaikki muu on kohdallaan, lihastahan tietenki voisi olla lisää mutta kellä sitä ei voisi?
Jos viime kisojen lopputulosta spekuloi että miksi Jerry 6 ja Flex 1, niin Jerryllä pari kiloa vähemmän lihaa, huonompi esiintyminen ja ei ole nimeä. kireydessä,värissä,mallissa ei kyllä ainakaan merkittävästi ole eroja suuntaan ei toiseen.
Se tekee Jerrystä tämän hetken suomen parhaan PRON koska hänellä on ne kaksi asiaa kunnossa eli ruumiinmalli sekä kisakunto! Myös ukko on ehyt vaikka ei ihan koulupoika enään olekkaan.

Jerryn puolustukseksi että kaikki ei ole syntyneet mustanmiehen rytmitajulla ja liikehdinnällä että genetiikka se on tuossa esiintymisessäkin mukana.

Ja se rentous ja posejen luonnollisuus tulee ehkä helpoiten niin, että ei seiso jäykästi armeijan lepo-asennossa, vaan taivuttaa/kiertää hieman kroppaa. Tärisevät kokovartalovibra-poset eivät oikein vakuuta. Paitsi juuri moustissa. Oikealla tavalla kropan taivuttaminen/kierto tuo kuntoakin paremmin esille ja ukko näyttää lavalla isommalta. Ei tarvitse olla Frank Zane, mutta kaikki keinot kannattaa käyttää.

Kyllä minulla on parannettavaa monellakin osa-alueella, jos paremmin menestyä haluan. Tuossa esiintymisessä varsinkin ja siihen pyrin panostamaan seuraaviin kisoihin. Kyllä siellä lihasmassassakin tulee turpaan aivan huipuilta kuten Flexiltä, Kevin Englishiltä ja kumppaneilta aivan selvästi ja erottuvampikin saan lavalla olla. Ei nyt kuitenkaan oteta tätä mun kisaamista niin haudanvakavasti. Teen sen, minkä pystyn ja yritän olla ensi kerralla lavalla parempi kuin aiemmin. Nuo minun taustatkaan eivät ole lähelläkään sitä, mitä ne noilla oikeilla ammattilaisilla ovat. Se ei silti estä treenaamasta kovaa ja tavoittelemasta parempaa kuntoa :)

No se vasta hienoa olisikin jos olisi yksi joka vain voisi keskustella. Ja Jokke tossa viittasi Jerryn esiintymiseen, joka ei välttämättä ole Flexin tasolla vaikka muut olisi. Ja sitten miljoonan taalan kysymys, väitätkö Make ihan tosissasi, että sun pro-korttis tuo mukana jonkun autuaan tietämyksen ja vain sinä voit kommentoida mitään? Mitä vittua siitäkään tulis jos tänne tulis joku joka on menestynyt oikeesti ammattilaisena hajottamatta koko kroppaansa. Sit sun pitäis olla hiljaa. Sitten loppujen lopuksi täällä olis vain Ronnie Coleman kun kukaan muu ei tietäis mitään.

Uskomatonta vittuilua lajin legendalle. Pientä kunnioitusta pitäs sentään olla! Yleensä jos joku on hyvä jossakin niin sen sanoilla on painoarvoa mut ei näköjään täällä. Ei paljoa taida Mikekään tajuta lajista jos puhuu tohon sävyyn Supermassalle!

Uskomatonta vittuilua lajin legendalle. Pientä kunnioitusta pitäs sentään olla! Yleensä jos joku on hyvä jossakin niin sen sanoilla on painoarvoa mut ei näköjään täällä. Ei paljoa taida Mikekään tajuta lajista jos puhuu tohon sävyyn Supermassalle!

Mitä vittua? :D Ei se Markokaan nyt mikään Jeesus ole, jolle ei saisi sanoa mitään takaisin - koska pro kortti.

Tätä nyt ei taas varmaan pitäis sanoa, mutta sanon silti. Minä taas en ymmärrä tuota Supermassan yletöntä palvomista. On joo kaveri legenda, mutta ei häntä tartte silti aina nuoleskella. Mä itse arvostan sitä, että ei aina mennä muun porukan mukana, vaan osataan lyödä tiskiin oma mielipide ja vastaväite. Kaikki arvostus Markolle, enkä häntä todellakaan tässä dissaa, mutta se että häntä palvotaan vain koska hän on SUPERMASSA on minusta typerää. Hänkin on vain ihminen, ei mikään jumala. Tulinpahan avauduttua, sorge.

No se vasta hienoa olisikin jos olisi yksi joka vain voisi keskustella. Ja Jokke tossa viittasi Jerryn esiintymiseen, joka ei välttämättä ole Flexin tasolla vaikka muut olisi. Ja sitten miljoonan taalan kysymys, väitätkö Make ihan tosissasi, että sun pro-korttis tuo mukana jonkun autuaan tietämyksen ja vain sinä voit kommentoida mitään? Mitä vittua siitäkään tulis jos tänne tulis joku joka on menestynyt oikeesti ammattilaisena hajottamatta koko kroppaansa. Sit sun pitäis olla hiljaa. Sitten loppujen lopuksi täällä olis vain Ronnie Coleman kun kukaan muu ei tietäis mitään.

Olenko sanonut, että minä tiedän kaiken tai, että minä vaan saan keskustella?

´Mutta se, että sinä joka et ole IKINÄ vetänyt yhtään dieettiä, pelannut kisaväreillä, poseerannut lavalla tai mitään muutakaan lajiin liittyvää tulee minulle kertomaan, että kyllä ne väritkin vaikuttaa jne. Vittu sinulla ei ole hajuakaan noista asioista vai oletko oppinut kaikki kehonrakennuksen salat sieltä linssin takaa? Ja tottakai saa olla eri mieltä, mutta laittakaa tänne kaikki tekemiset lajin parissa, niin tiedetään oikeasti paljonko teidän jutuilla on painoarvoa. Ja jos Colemanni täällä jotain sanoisi, niin en olisi ensimmäisenä sanomassa, että vittu sä mitään tiedä, luuletko, että kun olet MR.Olympia niin tiedät kaiken. Ikävä, että saitin pitäjä on ajautunut täysin noiden sen alaikäisten fanien tasolle.
PS. suurin osa vammoista on tullut nyrkkeillessä oi kaikki tietyävä Mike.

- - - Updated - - -

Mitä vittua? :D Ei se Markokaan nyt mikään Jeesus ole, jolle ei saisi sanoa mitään takaisin - koska pro kortti.

Saa sanoa, mutta mikä esim sinun kokemuksesi on lajista? Lähes kaikki mitä sanon, niin liittyy aina omakohtaiseen kokemukseen, ei netistä opittuun.

- - - Updated - - -

Tätä nyt ei taas varmaan pitäis sanoa, mutta sanon silti. Minä taas en ymmärrä tuota Supermassan yletöntä palvomista. On joo kaveri legenda, mutta ei häntä tartte silti aina nuoleskella. Mä itse arvostan sitä, että ei aina mennä muun porukan mukana, vaan osataan lyödä tiskiin oma mielipide ja vastaväite. Kaikki arvostus Markolle, enkä häntä todellakaan tässä dissaa, mutta se että häntä palvotaan vain koska hän on SUPERMASSA on minusta typerää. Hänkin on vain ihminen, ei mikään jumala. Tulinpahan avauduttua, sorge.

Saa esittää vastaväitteitä, mutta jos väittelijällä ei ole itsellä minkäänlaista kokemusta, niin ei sille voi paljon painoarvoa antaa.

Marko juttelee asia sävyyn ,mutta Mikellä tuo keskustelu taso o ihan samaa luokkaa kuin esim. aavikolla taikka Syrjiksellä :D

Vittu sinulla ei ole hajuakaan noista asioista vai oletko oppinut kaikki kehonrakennuksen salat sieltä linssin takaa?
Ei noi jutut nyt Marko hyvä ole mitään rakettitiedettä. Ja on tullut jo moneen kertaan selväksi se, että sä olet pro ja minä en tiedä mistään mitään jne jne. Mut ei se estä mua heittämästä juttuja tänne, mä kato omistan tän Pakkotoiston, mä voin vaikka deletoida tän jos haluan.

En mä nyt ihan heti ymmärrä miten Marko sulla olisi jotenkin ylitsepääsemätön kokemus tässä asiassa (kisaajien kunnon kritisoinnissa) verrattuna Mikeen. Mike on kuitenkin vuosia kuvannut näitä kisoja ja sitä kautta nähnyt millaset kropat pärjää ja niitä eroja mitä kilpailijoilla tosiaan on. Siihen että tietää millaset kropat näissä kisoissa pärjää ei tarvitse olla sitä lavakokemusta.

Marko juttelee asia sävyyn ,mutta Mikellä tuo keskustelu taso o ihan samaa luokkaa kuin esim. aavikolla taikka Syrjiksellä :D

No mites tän sun ongelman vois oikein ratkaista?:wtf: Mikelle banaania?

Ps. Kävin katsomassa sinun kommenttejasi profiilistasi, ei voi muuta sanoa kuin:face:

Ps. Kävin katsomassa sinun kommenttejasi profiilistasi, ei voi muuta sanoa kuin:face:
Pahimmat on poistettu.

- - - Updated - - -

En mä nyt ihan heti ymmärrä miten Marko sulla olisi jotenkin ylitsepääsemätön kokemus tässä asiassa (kisaajien kunnon kritisoinnissa) verrattuna Mikeen. Mike on kuitenkin vuosia kuvannut näitä kisoja ja sitä kautta nähnyt millaset kropat pärjää ja niitä eroja mitä kilpailijoilla tosiaan on. Siihen että tietää millaset kropat näissä kisoissa pärjää ei tarvitse olla sitä lavakokemusta.
Tuomareina ei myöskään ole Mr. Olympioita, saati aina edes kilpailijoita. Eikä Suomessakaan taideta vaatia tuomariksi haettaessa, että on kilpaillut. Suomessakin voi olla tuomareita, jotka eivät tiedä yhtään mitään mistään kun eivät ole kisanneet.

Itse en kehonrakennuksesta mitään tiedä, mutta eiköhän se mene tässäkin laijssa niin, että se joka on itse kisannut ja elänyt lajille 24h vuorokaudessa tietää lajista enemmän kuin se joka ei ole tätä tehnyt. Tai näin ainakin uskoisin, eiköhän sitä tietotaito tartu parhaiten kun kokeilee itse.

Back
Ylös Bottom