Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No se vasta hienoa olisikin jos olisi yksi joka vain voisi keskustella. Ja Jokke tossa viittasi Jerryn esiintymiseen, joka ei välttämättä ole Flexin tasolla vaikka muut olisi. Ja sitten miljoonan taalan kysymys, väitätkö Make ihan tosissasi, että sun pro-korttis tuo mukana jonkun autuaan tietämyksen ja vain sinä voit kommentoida mitään? Mitä vittua siitäkään tulis jos tänne tulis joku joka on menestynyt oikeesti ammattilaisena hajottamatta koko kroppaansa. Sit sun pitäis olla hiljaa. Sitten loppujen lopuksi täällä olis vain Ronnie Coleman kun kukaan muu ei tietäis mitään.
Uskomatonta vittuilua lajin legendalle. Pientä kunnioitusta pitäs sentään olla! Yleensä jos joku on hyvä jossakin niin sen sanoilla on painoarvoa mut ei näköjään täällä. Ei paljoa taida Mikekään tajuta lajista jos puhuu tohon sävyyn Supermassalle!
Tätä nyt ei taas varmaan pitäis sanoa, mutta sanon silti. Minä taas en ymmärrä tuota Supermassan yletöntä palvomista. On joo kaveri legenda, mutta ei häntä tartte silti aina nuoleskella. Mä itse arvostan sitä, että ei aina mennä muun porukan mukana, vaan osataan lyödä tiskiin oma mielipide ja vastaväite. Kaikki arvostus Markolle, enkä häntä todellakaan tässä dissaa, mutta se että häntä palvotaan vain koska hän on SUPERMASSA on minusta typerää. Hänkin on vain ihminen, ei mikään jumala. Tulinpahan avauduttua, sorge.Uskomatonta vittuilua lajin legendalle. Pientä kunnioitusta pitäs sentään olla! Yleensä jos joku on hyvä jossakin niin sen sanoilla on painoarvoa mut ei näköjään täällä. Ei paljoa taida Mikekään tajuta lajista jos puhuu tohon sävyyn Supermassalle!
No se vasta hienoa olisikin jos olisi yksi joka vain voisi keskustella. Ja Jokke tossa viittasi Jerryn esiintymiseen, joka ei välttämättä ole Flexin tasolla vaikka muut olisi. Ja sitten miljoonan taalan kysymys, väitätkö Make ihan tosissasi, että sun pro-korttis tuo mukana jonkun autuaan tietämyksen ja vain sinä voit kommentoida mitään? Mitä vittua siitäkään tulis jos tänne tulis joku joka on menestynyt oikeesti ammattilaisena hajottamatta koko kroppaansa. Sit sun pitäis olla hiljaa. Sitten loppujen lopuksi täällä olis vain Ronnie Coleman kun kukaan muu ei tietäis mitään.
Mitä vittua? :D Ei se Markokaan nyt mikään Jeesus ole, jolle ei saisi sanoa mitään takaisin - koska pro kortti.
Tätä nyt ei taas varmaan pitäis sanoa, mutta sanon silti. Minä taas en ymmärrä tuota Supermassan yletöntä palvomista. On joo kaveri legenda, mutta ei häntä tartte silti aina nuoleskella. Mä itse arvostan sitä, että ei aina mennä muun porukan mukana, vaan osataan lyödä tiskiin oma mielipide ja vastaväite. Kaikki arvostus Markolle, enkä häntä todellakaan tässä dissaa, mutta se että häntä palvotaan vain koska hän on SUPERMASSA on minusta typerää. Hänkin on vain ihminen, ei mikään jumala. Tulinpahan avauduttua, sorge.
Ei noi jutut nyt Marko hyvä ole mitään rakettitiedettä. Ja on tullut jo moneen kertaan selväksi se, että sä olet pro ja minä en tiedä mistään mitään jne jne. Mut ei se estä mua heittämästä juttuja tänne, mä kato omistan tän Pakkotoiston, mä voin vaikka deletoida tän jos haluan.Vittu sinulla ei ole hajuakaan noista asioista vai oletko oppinut kaikki kehonrakennuksen salat sieltä linssin takaa?
Tää on kyllä Pakkotoiston historian ironisin kommentti.Marko juttelee asia sävyyn ,mutta Mikellä tuo keskustelu taso o ihan samaa luokkaa kuin esim. aavikolla taikka Syrjiksellä :D
Todellakin kun ottaa huomioon kenen suusta tämä lause tuli :D:DTää on kyllä Pakkotoiston historian ironisin kommentti.
Marko juttelee asia sävyyn ,mutta Mikellä tuo keskustelu taso o ihan samaa luokkaa kuin esim. aavikolla taikka Syrjiksellä :D
Pahimmat on poistettu.Ps. Kävin katsomassa sinun kommenttejasi profiilistasi, ei voi muuta sanoa kuin:face:
Tuomareina ei myöskään ole Mr. Olympioita, saati aina edes kilpailijoita. Eikä Suomessakaan taideta vaatia tuomariksi haettaessa, että on kilpaillut. Suomessakin voi olla tuomareita, jotka eivät tiedä yhtään mitään mistään kun eivät ole kisanneet.En mä nyt ihan heti ymmärrä miten Marko sulla olisi jotenkin ylitsepääsemätön kokemus tässä asiassa (kisaajien kunnon kritisoinnissa) verrattuna Mikeen. Mike on kuitenkin vuosia kuvannut näitä kisoja ja sitä kautta nähnyt millaset kropat pärjää ja niitä eroja mitä kilpailijoilla tosiaan on. Siihen että tietää millaset kropat näissä kisoissa pärjää ei tarvitse olla sitä lavakokemusta.