Jenkki palautusjuomat.

:wanha: Mutta en löytäny enää helpol searchillakaan sitä juttuu jenkki protskuist. Veli on jenkeis ja sanoo et siel ei löydy kunno palautusjuomia, kaikki o jotai geenimanipuloituja. Ja sitten niis on kaikis sen bongaamis on ollu yli 80%proteiiniä ja loput jotain rasvaa. Optimaalinenhan olis prot./hiilihyd. ~30:70.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
30/70, kun otetaan heti treenin jälkeen. yöprotskuissahan on sitten enemmän.
fastin recovery jauhossakin on suurinpiiretein sen verra.
Vai mikä on sitten optimaalinen?

mut niistä jenkki protskuista...

Tarkoitat varmaan palautusjuomaa?
en kyllä siinäkään noin paljon hiilihydraatteja käyttäisi.
Kyllä jenkeistäkin löytyy valmiita palautusjuomia ja voihan niitä aina itse mixailla.

Ehdotin kyl et ottai maltoo eriksee. Mut tiädätkö jotain yleisesti jenkeis myytävii hyvii jauhoja (ei twinlabbii) nimeltä? Us bulkkii se ei löytäny.

Halvimmalla pääset ja saat itse päättää tasan tarkkaan mitä palautusjuomaan tulee, kun sekoitat itse. Tuossa aineksia:

Hera
Malto
Dekstroosi
Kreatiini
Glutamiini

Itse tilasin Jenkeissä oikeastaan kaikki lisäravinteeni tuolta. Yksi harvoista paikoista, jossa myydään maltoa ja dekstroosia. Noista ylläolevista aineksista koostaa jo melko hyvän palautusjuomasekoituksen, päälle vielä jotain makuainetta kuten kaakaota tms.

Mä ainakin löysin ihan hyviä valmiita palautus-purnukoita jenkeissä ollessani. En muista merkkejä, mutta kyllä jenkeissä niin laiskaakin porukkaa on ettei ne jaksa itse sekotella juomiaan... ;)

Juu ei varmaan ole kovin järkevää tilailla Suomesta Jenkkeihin lisäravinteita, tai yleensäkään mitään tavaraa.

Suositut

Back
Ylös Bottom