"Jenkkakahvat" pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Climber
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Joo, ei se keli täällä Turussakaan oikein rannalle innosta meneen.
Mutta palatakseni vielä alkuperäiseen aiheeseen. Kiitän vastauksistanne ja oon tullu siihen tulokseen, että on kai pakko jatkaa ihan perinteisillä menetelmillä. Toi geeli kyllä kuulosti hyvältä ja jos sen hommaaminen olis yksinkertasempaa niin varmasti kokeilisin. Lisäsin ohjelmaan ton reilun puolen tunnin lenkin/uinnin ennen aamiaista, josko se sitten antais sen viimeisen silauksen.

*J

Originally posted by Iceman

Ou jeah, suomen kesä on niin upea.
Juu, lyhyt ja vähäluminen...
Kohtahan tuo alkaa kääntymään jo syksyä kohti, ja yöt alkaa taas pimenemään, heh...
Iceman please, ei saa kääntää veistä haavassa ja muistuttaa tosiasiasta :D

Originally posted by eccu
Yksi liike, joka ainakin minulla tuntuu käyvän vatsalihasten lisäksi kylkiin, on vartalonkierrot. Keppi hartiolle ja sitten vaan kierretään vartaloa puolelta toiselle. Kannattaa jokaisella kierrolla muistaa jännittää vatsalihaksia ja ehkäpä pysäyttää liike vähäksi aikaa aina kierron lopussa. Toistoja kyllä saa tehdä niin paljon, että ei niitä viitsi edes laskea.

Eihän kyseinen liike paljon läskiä polta, mutta eihän siitä ole haittaakaan, että lihakset saavat harjoitusta.

Minun vaatimaton mielpiteeni tuohon keppijumppaan on seuraavanlainen :
Ota mieluummin tarpeeksi iso hantteli käteen ja ala tekemään hallittuja ja syviä vartalontaivutuksia sivulle.
Toimii kuin junan vessa.
Tällä tavalla minä olen itselleni saanut aika paksut ja kovat kylkilihat aikaan.

:cool:

Hei! Oon kyl viel pikku tyttö mut auttakaa ku mullaki on toi sama ongelma!Jotkut varmaa sanoo et isonpana ne katoo mut kellää mun kevarillakaa ei oo sellasii jenkkiksii..=(
Pliis....Auttakaa....

Hei! Oon kyl viel pikku tyttö mut auttakaa ku mullaki on toi sama ongelma!Jotkut varmaa sanoo et isonpana ne katoo mut kellää mun kevarillakaa ei oo sellasii jenkkiksii..=(
Pliis....Auttakaa....

1 sana: laihduta. Maalaisjärki toki mukana tässäkin.

Reiden loitontajatreeni alataljassa toimii takuulla. Tai jalan nosto sivuulle makuulla tarvittaessa nilkkapainojen kanssa. Proteiinien suhde rasvoihin kokonaisenergiassa 1:1 on optimaalinen. "Hyviin" rasvoihin.

Nyt tuli vuoden nosto, viimisin postaus oli vuodelta 2002. Geejii.

Reiden loitontajatreeni alataljassa toimii takuulla. Tai jalan nosto sivuulle makuulla tarvittaessa nilkkapainojen kanssa. Proteiinien suhde rasvoihin kokonaisenergiassa 1:1 on optimaalinen. "Hyviin" rasvoihin.
Siis mitä helvettiä? Jenkkakahvojen poistoon auttaa ainoastaan miinuskalorit.

Yritän sitte laihuttaa jos ei muu auta,mut voisitteko vielä jotain treenaamis juttuja kertoo..Vai onks tääl joku jolla on ollu ennen jenkkikset mut on saanut ne jo pois,voi vaa kertoo miten sai ne.. En oo kyl mikää läski ku oon 11v ja paino 39.5-40 ja 147cm

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Yritän sitte laihuttaa jos ei muu auta,mut voisitteko vielä jotain treenaamis juttuja kertoo..Vai onks tääl joku jolla on ollu ennen jenkkikset mut on saanut ne jo pois,voi vaa kertoo miten sai ne.. En oo kyl mikää läski ku oon 11v ja paino 39.5-40 ja 147cm

Ängh.... Unohda kaikki mitä sinulle on sanottu laihduttamisesta ja keksity kasvamaan. Seuraavan kerran murehdi näitä asioita vaikkapa 5-7 vuoden päästä, jos mitään ongelmaa tulee. HUOM JOS TULEE, sillä näen näkemättäkin että mitään ongelmaa ei juuri nyt ole! Usko kerralla tämä, niin hyvä tulee.:)

Tuossa iässä jenkkakahvojen ei kuulu haitata elämää. Lopeta se musateeveen katsominen ja syö normaalisti niin kasvat isoksi. Hae naapurista vaikka koira lenkkikaveriksi niin kyllä se siitä lähtee.

Älä ajattele sitä laihduttamista yhtään kun et edes ole lihava. Tee aerobiset lenkit kunnon kohottaminen mielessä ja punttitreenit voimanlisäyksen kannalta. Ja syö.

Älä ajattele sitä laihduttamista yhtään kun et edes ole lihava. Tee aerobiset lenkit kunnon kohottaminen mielessä ja punttitreenit voimanlisäyksen kannalta. Ja syö.
Anteeksi että nauran, mutta minun mielestä 11-vuotiaan likan kannattaisi pysyä toistaiseksi kaukana punttitreeneistä :D

Mullaki on pienenä ongelmana jenkkakahvat, tosin ei rasvasta vaan lihaksesta muodostuneet. Vituttaa ku selästä kohti lantiota nätisti (no jaa) kaventuvaa linjaa häiritsee lantion yläpuolella pullottavat "kylkilihakset". Pystyiskö noita jollain vitkutuksilla saada katoamaan vai onko kyse jostain muusta kun luulen?

Vipit voi kattoa kuvatredistä mitä noilla tarkotan, ilkeesti leventää muutenkin ei-niin-kapeaa lantionseutua..

Mullaki on pienenä ongelmana jenkkakahvat, tosin ei rasvasta vaan lihaksesta muodostuneet. Vituttaa ku selästä kohti lantiota nätisti (no jaa) kaventuvaa linjaa häiritsee lantion yläpuolella pullottavat "kylkilihakset". Pystyiskö noita jollain vitkutuksilla saada katoamaan vai onko kyse jostain muusta kun luulen?

Vipit voi kattoa kuvatredistä mitä noilla tarkotan, ilkeesti leventää muutenkin ei-niin-kapeaa lantionseutua..

Noi ei todellakaan ole mitkään häiritsevän kokoiset "jenkkalihakset" . Ongelmana taitaa olla se että selässä pitäisi olla enemmän leveyttä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom