Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä tietty kuulostaa yleistämiseltä, mutta hitto kun sama juttu jokaisen jenkin kanssa. Asun itse ulkomailla ja täällä on paljon myös jenkkejä. Tästä syystä en jenkkeihin ikinä muuttaisi, en mä tiedä miten saisin kaveripiirejä siellä kasaan olemalla vaan oma itseni.
Olen itse useimmiten lentänyt Heathrown kautta Bostoniin, mutta palannut JFK:n kautta takaisin (AA+Finnair). Jälkimmäinen on melkein kuin suora lento, sillä turvatarkastukset sun muut tarvii käydä vain kerran Bostonissa.Täältäkin ääni bostonille. Hieno paikka ja mestoja voi koluta julkisten avulla. Vaikkapa salem on kiva paikka käydä ihmettelemässä bostonin lisäksi. Essexiin asti jos ehtii niin farnhams ruokapaikka tarjoaa sopuhinnalla mielenräjäyttävän seafood chowderin. New yorkiinkin pääsee, jos jaksaa olla 4h junassa/bussissa. Ihan kätevä juttu, jos vaikka poikkeaa kaupunnissa ja lentää sieltä sitten takaisin suomeen...
Perheelliset kaverit kun ovat vastaavia kyselleet, niin olen pitänyt 150k:n perusliksaa minimivaatimuksena, että tänne asti kannattaa lähteä.
Omaan silmään tuo näyttää ihan hyvältä sopparilta, vaikka siltikin koittaisin ihan kiusallanikin vielä hinata peruspalkkaa ylöspäin
Talla hetkella tyoskentelen Business Development puolella puolijohteiden ja tarkemmin LCD:n seka CCM:ien parissa. Osaako joku suositella hyvaa kanavaa, jota kautta saada duunia?
Sopisi moneen muuhunkin paikkaan, mutta pikaisesti kysyisin, oisko kellään heittää sivustoa, josta voisi katsella vuokraosaketta Jenkeistä 2-4viikoksi? Tulisi luultavasti halvemmaksi asustella jossain osakkeessa vs. hotellissa tuollainen pätkä.
Olisi kiinnostusta häipyä n. kuukaudeksi lomailemaan ja olla pari viikkoa Nykissä ja pari Miamissa/Kaloforniassa.
Joulun tienoilla Kaliforniassa, osaako joku neuvoa, mistä näkisi parhaiten minkälaisia tapahtumia tms. tuolla on tuohon aikaan? Tyyliin jotain kalenteria josta näkis urheilutapahtumat yms.