Jenkeillä ajavia ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jonny sanoi:
Nyt on tullut katsottua viime aikoina Supernatural tv sarjaa ja siinä ajavat Chevrolet Impala autolla ja amerikan rauta kuume senkun kasvaa :(
No rahaa ei ole hankkia vielä vuosikausiin/kymmeniin vuosiin jos ei satu lotossa voittamaan.

chevy%202.jpg

eipä nuo perusimpalat järjettömiä määriä maksa jos kunnon rähinä/laulu autoa mieli tekee. katsele myös ulkomailta kun vanhojen tuontiautojen verot ovat menneet jokin aika sitten reilusti alaspäin. (en muista miksi, kuinkapaljon ja milloin joten en mene takuuseen.)

tästä
impalaa, jos leimalle ei kovia hommia niin ;)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itsekkin tuli tässä taas vaihteeksi ostettua jenkki fooorti. On se vaan mukava kuunella taas tuota kasin hörinää. Perän onnistuin jo kyllä särkemään ,mutta ei hätiä. Uusi levylukko odottaneekin jo tallissa kasausta.:)
 
themastodontti sanoi:
Quote:
Originally Posted by IronMind
tehoa, toimiva alusta ja Loctite

Kaikkia näitä voi olla harrikassakin. Etenkin sporassa, jo 1200 vakiospora miedolla piristyksellä ja iskareiden vaihdolla on todella kilpailukykyinen esim. v-maxiin verratessa. Uudet street rodit on aika hurjia laitteita myös. Itse olen jättänyt madalletulla sporalla mutkatiellä kyykkykuskeja, jotka ei kieltämättä ollut mitään ajomiehiä. Harrikkahan on kuitenkin maailman eniten myyty puolivalmiste, harva malli on sellaisenaan asiallinen.
Kotka/nahkahapsu/otanjokaisenkromioption -meiningistä en mäkään diggaile ollenkaan.

Ööh. ''mieto piristys''? Kyllä tohon muutama kiloeuro uppoaa jos tehoja aiot saman verta repiä. Omalla madalletulla sportsterilla en jätä mutkatiellä edes hiacea, varsinkaan jos yrittää kääntää vasemmalle kun jalka lyö heti maahan.
Street Rod on litkujäähdytteinen.

Ite otin aika paljon ylimäärästä pois ja vaihdoin loput, kun ajan sportsterilla enkä millään matkalehmällä. En tajua mitä järkeä on tulla kertomaan että kuussataset puolet kevyemmät kisareplikat/striitfaitterit kulkee kovempaa, on tehokkaampia ja ajo-ominaisuuksiltaan ylivertasia, saati yrittää puollustella harrikoita niinkun niillä ois jotain jakoa. Ajakoot millä ajaa miten ajaa, mä ajan harrikalla miten ajan.

Kuten kyykykuski kaverini sporaa kokeiltuaan sano: ''Pakko saada buelli tai spora, toi on niin vitun makee ku tuntuu koko aika et se räjähtää'' :D
 
Kyllähän nuo harrikat ylihintaisia paskoja on, mutta pakko niissä on jotain viehätystä olla kun itsekkin olen ikäni niillä ajanut. Itse tykkään ajamistakin enemmän pyörän rakentamisesta, eli kyseessä on ympärivuotinen harrastus. Syksyllä pannaan pyörä palasiksi ja talven aikana värkätään laite erinäköiseksi. Kaikki alle 2 metrin akselivälillä olevat moottoripyörät on skoottereita :)
 
Alipaino sanoi:
Kuten kyykykuski kaverini sporaa kokeiltuaan sano: ''Pakko saada buelli tai spora, toi on niin vitun makee ku tuntuu koko aika et se räjähtää'' :D

Hähäh! :rock: Mulla ollu spora vasta vajaa tuhannen kilsan verran ja rakastun siihen enemmän ja enemmän joka päivä. ;)
 
Zone-sarja -42%
Ööh. ''mieto piristys''? Kyllä tohon muutama kiloeuro uppoaa jos tehoja aiot saman verta repiä.
Mitäs v-maxissa on, 100hp, ok myönnetään että toi mieto piristys oli vähän alakanttiin, mutta vääntöä oli jo mun 76hv sporassa homona enemmän. Koneiden luonne siis eri. Ja totta puhut että ton 100 hp ottaakseen on paljon tehtävä. Ajo-ominaisuudet sen sijaan aika pienellä saa kilpailukykysiks, ja ok ne on sporassa tehtaaltakin. Ja joo, kyl mullakin seisontajalka ja siirtosarjojen tapit kului aika paljon kun kyykkyjen kanssa vähän ajelin bodomin-tietä(11"iskarit).
Silti, kuten mainitsit, harva ostaa esim. sportsterin siks et se olis nopeempi ja parempi ajaa kuin joku muu merkki.

Street Rod on litkujäähdytteinen.
No shit! ja pointti oli?

Kuten kyykykuski kaverini sporaa kokeiltuaan sano: ''Pakko saada buelli tai spora, toi on niin vitun makee ku tuntuu koko aika et se räjähtää'' :D

LOL:kippis1:
 
Mitäs v-maxissa on, 100hp, ok myönnetään että toi mieto piristys oli vähän alakanttiin

Sen enempiä en enää tähän jaksa sotkeentua mutta vakion kasikytlukulaisen Maksin teho on luokkaa 140-150hp eli ei oo piristelty 75hp ihan vähänkään alakanttiin. 100hp oli eurooppaan 90-luvulla tuotu rajoitettu kukkahattutätien versio, jossa Vboost-systeemi (ja hauskuus) oli nypätty pois ja nokat vaihdettu laiskempiin.
 
Threadin alkuperäinen idea ei tainnut ihan olla se, että kenen isillä on parempi auto/pyörä kuin ameriikan keskiverto mantereen tuotos.

Jokainen ajaa millä tykkää. Jenkkiä en enää omista, mutta edelleenkään en ihmettele miksi joku pitää sellaisesta enemmän kuin useimmista eurooppalaisista tai japanilaisista tusinatuotteista.
 
Threadin alkuperäinen idea ei tainnut ihan olla se, että kenen isillä on parempi auto/pyörä kuin ameriikan keskiverto mantereen tuotos.

Jokainen ajaa millä tykkää.
Samaa mieltä. Sitä vaan meikäläinen ainakin imeytyy vähän turhan helposti näihin kikkelimiekkailuihin mukaan. Täytyy yrittää hiukka rajoittaa.

Korjataan kuitenkin vielä faktat vertailukelpoiseen muotoon:
vakion kasikytlukulaisen Maksin teho on luokkaa 140-150hp eli ei oo piristelty 75hp ihan vähänkään alakanttiin.
Eli tuo 75hp taisi olla takarillalta eikä laskennallinen (mainos)teho kampuralta? Siinä tapauksessa vakio Max keikkuu jossain ~110-120hp tienoilla ja erittäin miedolla piristyksellä (suuttimet+putki) ~120-130hp takapyörätehojen tienoilla. Mikä sekin on minusta ihan hyvin vuoden 1985 kardaanivetoiselle konstruktiolle.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom