Jeee, Pakkis on rikas!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oiskohan joku muu päässyt muuttamaan tuota tilausta?

Kevyttä bulkkia, mut olihan tohon päälle pari fätburneriakin.. :D

Unohtakaa nuclear blast kun voi tilata mass blastit naapurille. Rupee hetikohta purkkia tuleen ovista ja ikkunoista. Parit kutistetut Markus Heinäsetkin tulee pakettiin.

Mun tilinumero on 12****-41*****. Sinne sitten rahaa, kiitos!

Ehkä tämä on jotain taide-projekteja, rakennetaan kaupunki mass blast-purkeista, lavastetaan ikkunat julisteilla ja jaja..

:)

Mä veikkaan et tässä on itse asiassa vaan kyse siitä, että kilpailijat yrittää ostaa Pakkista pois markkinoilta. Onhan toi summa tietty kohtuu kova, mutta kovaa on kilpailukin.

Oho nyt taisi Fastin pojille tulla duunia muutamaksi vuodeksi tehdä noin paljon mass blasteja..:D

jos annika on oikeasti pode? pode ottaa noi dietille, samanlaisesti kun siiderikin.
:rolleyes: tai sitten mike on pode ja suunnittelee noilla rahoilla maailmanvalloitusta. ekaksi ostaa helsingin, sitten armeijan, sitten valloittaa euroopan, sitten aasia, sitten amerikka, sitten parantaa nälänhädän afrikasta, sitten saa nobel:in rauhanpalkinnon.

olen ihan varma että podella on jotain salaista ja mahtavaa menossa :D
ja joku päivä keksin poden salaliittoteoriat:D :evil:

Kukaan teistä ei ilmeisesti ole tullut miettineeksi paljon Annikalla on massia kun tekee tuollaisia tilauksia?!

voi vaatia jo hieman maitoa tuon heramäärän aikaansaantiin :D

Ja paljonko toi tarttis vettä että sen saisi juotavaan muotoon, ei mikään pieni lätäkkö riittäisi.

Jos otetaan 100g jauhetta ja sotketaan sen puoleen litraan vettä niin koko Massblast-tilaukseen tarvitaan 42949672940 litraa vettä.

Eli onkos tuo nyt 42,9 miljardia litraa vettä :lol2:

Salomaa sanoi:
Jos otetaan 100g jauhetta ja sotketaan sen puoleen litraan vettä niin koko Massblast-tilaukseen tarvitaan 42949672940 litraa vettä.

Eli onkos tuo nyt 42,9 miljardia litraa vettä :lol2:

Ja tämä nyt olisi suurinpiirtein 2000m x 4000m x 5m, jos ei pahasti väärin mennyt, eli eiköhän tuo ole jo jonkinkokoinen järvi jo?

Timba79 sanoi:
Ja tämä nyt olisi suurinpiirtein 2000m x 4000m x 5m, jos ei pahasti väärin mennyt, eli eiköhän tuo ole jo jonkinkokoinen järvi jo?

Ja sitte helikopterilla kuskataan ja kipataan blastit jonnekii järveen ni siinä olis sit palautusjärvi :hyper:

Timba79 sanoi:

Eikä ihan pienijärvi olekkaan. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom