Jay Cutlerin -98 kuvat.

Noniin, tuli tässä seikkailtua Chadin boardilla ja löysin sieltä valokuvia jotka on otettu Jay Cutlerista vuonna -98, eli 5 vuotta sitten.

Niissä kuvissa Cutler ei näytä kovin kummalliselta, tosin kyllä viidessä vuodessa kasvaa aivan helvetisti jos kaikki menee putkeen.

Mulle kuitenkin iski epäilys, että olisko ne kuvat kuitenkaan Cutlerista. On meinaan netissä ollut feikkikuvia Arskastakin tässä joku aika sitten. ;)

Linkkiä en muista, mutta kyllä varmaan joku palstalaisista on nämä kuvat nähnyt. Muistinvirkistämiseksi, kuvissa Cutler poseeraa ilmeisesti kotonaan, jalassa vaaleanvihreät poseeraushousut, hiukan öljyä pinnassa, ei mitään rusketusta tai väriä.

Olipa hyvin selitetty taas..mutta kuitenkin.

Olisin postannu kuvat tänne jos olisin vii ai pii, mutta kun en ole enkä tule olemaan. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by paistijauheliha

Olisin postannu kuvat tänne jos olisin vii ai pii, mutta kun en ole enkä tule olemaan. :D
Ja ajattelit, ettei edes linkin postaaminen onnistu, mikäli ei satu olemaan vip-jäsen?

ps. laita linkki siihen threadiin Chadin palstalla. Mä voin kertoa sulle 2,4 sekunnissa, että onko kuvat feikkejä, koska Cutler on ollut yksi mun suosikeista jo vuodesta -97.

Originally posted by ruhl
Seuraavasta threadista löytyy kaksi kuvaa, joissa Cutler poseeraa kotonaan vihreät poseeraushousut jalassa:

http://www.anabolicreview.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=46312

Sen alemman kuvan lähettäjän mukaan Cutler on noissa kuvissa 19-vuotias eli kuva olisi otettu n. 10 vuotta sitten.

Paistijauheliha heräsi juuri unilta. Meni aivan liian myöhään viime yönä. Juu, tosta linkistä löytyy yksi niistä kuvista mitä tarkoitin. Mutta yhdessä tollasessa kuvassa on se kamerasta tuleva päiväys, 14.5.98 (kuva on mulla koneella). Eli ei voi olla kymmentä vuotta vanha kuva, tai sitten kamerassa on päiväys päin persettä.

Mutta nimenomaan juuri noita kuvia tarkoitin.

PS. Oli muuten tuolla hyvä kuva Ruhlista!! :lol2: Tosin oli se kasvanu 19-21(?) vuosien välillä aivan jumalattomasti!!:eek:

-edit-

Ja olihan toi Colemanninkin kuva aika järkyttävä! Oon tottunu näkemään miehen pikkasen isommassa kunnossa. ;)

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Muuten, se että mun nikki saattaa näkyä täällä aina, ei takaa sitä että mä ite istun tässä koneella. En jaksa loggautua ulos, ja mulla on käytännössä kone melkein aina päällä..tulee imuroitua kaikkea.

Originally posted by ruhl
Nuo kuvat ja Ruhlin omat kommentit:

http://www.markus-ruehl.de/en/werdegang/index3.htm

Kiitos. :) Noniin, eihän jenkit osaa enään edes lukea, nehän oli laittanu noi tiedot ihan päin persettä tuolla anabolic reviewin puolella!

Mutta onko Ruhl tosiaan tossa ekassa kuvassa 19!? Tokassa kuvassa sitten 23, ja siinä mörököllikuvassa 26?! Ainakin mä tosta sellasen käsityksen sain. Ota näistä nyt selvää..
:jahas:

Vielä Cutlerista. Tuolta löytyy vielä sellanen kuva missä Cutler on vasta 15-vuotias, ja ukko on isoin 15-vuotias minkä olen ikinä nähnyt. Onko kellään tietoa minkä ikäisenä kyseinen herra aloitti reenit? -Tomi?

Katoin muuten pari päivää sitten Mr.Olympia 2001:sen. Ja on pakko sanoa, että Cutler olisi vieny homman kotiin jos olis ollu kunnollinen vapaaohjelma!! Muuten toi video oli ihan paska, vapaaohjelmien aikana Shawn Ray vaan hölötti koko ajan ja sitten ne oli itte laittanu jonkun helvetin jumputuksen taustalle minkä mukaan äijät poseeras. Ainakin siltä se vaikutti. Helvetin huonosti tehty!!!

Linkki
http://www.anabolicreview.com/vbull...&threadid=46312

Ei helvetti toi Ruhl on treenannu ittensä niin rumaks, että pahaa tekee.
Tossa vuonna -94, se oli jo silloin pirunmoinen korsto.
Mutta, sillä on varmaan lihaksia paikoissa missä mulla ei ees oo paikkoja :D

Muistan ku Jay tuli "skeneen" joskus 90-luvulla.
Oli alusta asti pirun iso ja mietin, että potentiaalia
on miehellä vaikka mihin.

Kymmenisen vuotta siinä meni, että paljonpuhuttu
"musclematurity" saavutettiin, mutta kovalla työllä
mies on kivunnut promaailman huipulle!

Erikoista muuten että Ruhl on menettänyt alunalkujaan hyvänmallisen kroppansa, mm. kapeen lantionsa. Nykyinen Ruhl on kuin eri muotista tehty jos vertaa kaverin uran alkuaikojen kuviin. Ja minustakaan kehitys ei ole ollut mitenkään positiivista...

"Erikoista muuten että Ruhl on menettänyt alunalkujaan hyvänmallisen kroppansa, mm. kapeen lantionsa. Nykyinen Ruhl on kuin eri muotista tehty jos vertaa kaverin uran alkuaikojen kuviin. Ja minustakaan kehitys ei ole ollut mitenkään positiivista..."

Mistä löytää Ruhlin alkuaikojen kuvia? Semmoista ysiseiskaa lähinnä ajattelin.

Originally posted by hjjtt
Erikoista muuten että Ruhl on menettänyt alunalkujaan hyvänmallisen kroppansa, mm. kapeen lantionsa. Nykyinen Ruhl on kuin eri muotista tehty jos vertaa kaverin uran alkuaikojen kuviin. Ja minustakaan kehitys ei ole ollut mitenkään positiivista...

Niin, kyllähän tuo pistää ihmettelemään. Mikä ihme on voinut tehdä nuoresta siloposkisesta Marcus Ruhlista pelätyn mutantin, Barkus Mulen.

Edit: Poistin sen IV-jutun, en edes muistanut kuka sen oli alunperin keksinyt. En tarkoittanut satuttaa :)

perin nokkelaa toistaa samaa mantraa sadannen kerran...loppuiko mielikuvitus vai eikö teksteistäni todellakaan löydy muita asiavirheitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom