BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitä vittua!!??! 305 paunaa ja tollanen maha!! voi vittu mikä ihme!!:D tottakai se masu pysyy kunnossa jos sitä reenaa herranjumala!!
Kai tämä nyt oli läppä, etkä oikeasti luule noin?

Jos olit tosissasi, mietipä sitä, että logiikallasi kenellä tahansa 200-kiloisella ryhävalaallakin pitäisi olla sixpäkki, jos vain tekee vatsaliikkeitä :lol2:
Minkäs kokonen se Jay sitten kisoissa on? 295paunaa? :D
Vähemmän. Tuosta kuitenkin lähtee kisakireyteen ihan hyvin rasvapainoa noin isolta mieheltä, ja nesteistä itse asiassa vieläkin enemmän.

mitä vittua!!??! 305 paunaa ja tollanen maha!! voi vittu mikä ihme!!:D tottakai se masu pysyy kunnossa jos sitä reenaa herranjumala!!

:david: Kaveri taitaa myös uskoa mainos-tv:n mahalaitteiden kehittävän 150-kiloiselle sotanorsulle pyykkilautavatsan. Itse olen treenannut vatsaa vuosikausia ja sitä sikspäkkiä ei ole vielä kertaakaan näkynyt???!!!?!!! Mitä vittua??? Ruokavaliollahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa, näkyykö se pyykkilauta vai ei. :david:

305 paunaa suht tiukkana ei oo mikään ihme Cutletille. Kyllä tosta 25 paunaa lähtis keposeen kisakireeseen kuntoon ton kokosella miehellä (ja olis silti isompi ku viimeks). Myös tollanen "Hulkin kisaväritason-rusketus":D. Auttaa asiaa. Jos Cudleddi sais vaikka reilun 5 paunaa puhdasta lihasta ens vuoden Olympiaan, ja painais 277-278 tosi kireenä (eli vähän kireempänä), olis se kovaa kehitystä tolla tasolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olakinte taitaa ite uskoa tuollaisiin mainos tv:n tuotteisiin kun ei ole saanut pyykkilautaa näkyviin. tuliko ostettua huono laite? kyllä mulla ainakin treeni toimii vatsalle ja hyvin näkyy kaikki:D ja saan syödä mitä vain ja kuinka paljon tahansa! se on sit eria asia jos ei osaa reenata oikein..voi voi..

Olakinte taitaa ite uskoa tuollaisiin mainos tv:n tuotteisiin kun ei ole saanut pyykkilautaa näkyviin. tuliko ostettua huono laite? kyllä mulla ainakin treeni toimii vatsalle ja hyvin näkyy kaikki:D ja saan syödä mitä vain ja kuinka paljon tahansa! se on sit eria asia jos ei osaa reenata oikein..voi voi..

Dude, wtf??:jahas: Vai oliko toi nyt sarkasmia?

Kauhanen heitti kyllä kaikkien aikojen deivid-postauksen. Taisit missata ketjun pointin ihan täysin? Mietipä nyt oikeasti, kuinka helppoa Jayn pituiselle kaverille on hommata yli 300 paunan kehonpaino ja esitellä samalla näyttäviä vatsalihaksia.

Rautalangasta: Jotta vatsalihakset erottuvat, pitää kehon rasvaprosentin olla alhainen. Jotta samalla vaaka näyttäisi yli 300 paunaa, täytyy lihasta olla aivan p*rkeleesti.

Se on oikeasti ihme. Herranjumala. :david:

Rautalangasta: Jotta vatsalihakset erottuvat, pitää kehon rasvaprosentin olla alhainen. Jotta samalla vaaka näyttäisi yli 300 paunaa, täytyy lihasta olla aivan p*rkeleesti.

Se on oikeasti ihme. Herranjumala. :david:

Totta!!se on kumma kun jengi luulee et se päcci tulee esii vaa sillä ku treenaat vatsoja kovaa!!Kaverilla voi olla vaik kuin helvetin hyvät vatsalihakset mut jos siin pääl on rasvaa ni ei ne sieltä mihinkään näy!!!!!

aina jos täällä joku heittää jonkun lauseen erilailla niin heti ruvetaan vittu sönkkäämään ja viisastelemaan! esim. nuista jayn vatsoista..en minä nyt tolla lauseella tarkottoanu mitään vitun kuntoilijoita vaan ammattilaisia. Ja eiköhän tää paskanjauhaminen asiasta riitä jo! kyllä minä tiedän ilman selittämättä mikä sen rasvaprosentin pitää olla että vatsat saa nuin näkyviin.

Kyllä ne vatsat saattaa offseasonilla ammattilaisillakin olla hukassa kun painoa on yli 300 paunaa. Mutta ei Jaylla tällä kertaa, kai se oli pointti.

Kyllä ne vatsat saattaa offseasonilla ammattilaisillakin olla hukassa kun painoa on yli 300 paunaa. Mutta ei Jaylla tällä kertaa, kai se oli pointti.
Pointti oli siinä, että Jaylla on 300-paunaisena niin alhainen rasvaprosentti, että vatsat ovat hyvin näkyvissä. Jotta noin alhainen rasvaprosentti tuossa painossa olisi mahdollista, täytyy lihasmassaa olla aika rajusti. Suurella osalla ammattilaisista ei ole, ja siksi heidän rasvaprosenttinsa 300 paunan painossa on liian suuri jotta vatsat erottuisivat kunnolla. Jaylla sitä lihasta taas on, jolloin ukon rasvaprosentti tuossa 300 paunan painossa on niin alhainen, että vatsat erottuvat hyvin.

PS. Jos joku tietää edullisen rautakaupan, heittäkää linkkiä. Rautalanka pääsi loppumaan, pitäisi ostaa lisää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom