Tuo "mielestäni" on yksi niitä asioita miksi jaksan marista. Otetaan Olympia 2001. Jay johti kahden kierroksen jälkeen. Näillä kahdella kierroksella tapahtui jotain seuraavista a) Jay oli tuomareiden mielestä parempi kehonrakentaja kuin Coleman b) joku laski pisteet väärin. Kolmannen kierroksen aikana Coleman meni ohi. Eli a) Colemanista tuli muutaman tunnin aikana parempi kehonrakentaja b) politiikka astui peliin c) joku laski pisteet väärin.
Ensimmäisen kahden kierroksen ajalta sinun ja tuomareiden näkemykset eivät ilmeisesti osuneet yhteen, koskapa Jay ei ole mielestäsi koskaan ollut lähelläkään. Kyseessä on aina subjektiivinen näkemys, kun kyse on arvostelulajista. Entiset O:t eivät pitäneet Colemania parhaana, heillä ilmeisesti myös lienee oikeus mielipiteeseen.
Ja sitten takaisin tuohon "mielestäni" kohtaan. On tiedossa että olet ollut etukäteen sitä mieltä, että Colemania ei voita kukaan tänä vuonna, ja minä en ainakaan halunnut Colemanin voittoa. Meidän molempien mielipiteet olivat varmaankin ainakin jossain määrin painottuneita, mutta vaikka katsoisin tuota miten, en löydä mitään kovin ratkaisevantuntuista eroa noista kahdesta. Kuten olen aiemmin sanonut, en ainakaan tosissani väitä että välttämättä väärä mies olisi esim. juuri tänä vuonna voittanut, mutta olen vahvasti siinä uskossa että Colemanin asema on joka vuosi entistä vahvemmin kiveen kirjoitettu, ja jos toinen kilpailija on vaikkapa 10-kertaisen olympian rinnalla about samantasoinen, ei sitä kymmenkertaista olympiaa nykymeiningillä aleta nöyryyttämään pudottamalla hänet viimeisessä kisassaan kakkoseksi koska oli vain vähän heikompi.
Loppuviimein, minua tuskin kiinnostaa paskaakaan kuka tai mikä sen kisan voitti, enemmänkin minua vituttaa tämä jengi joka paiskoo noita kikatushymiöitään "jaa luuli jay voittavansa, no way baby, jay smoked crack!!111!!" -julistusten kera, kun kisan aikana odoteltiin pakkotoistolla aivan toinen ääni kellossa ja pelättiin Colemanin tappiota puolen kiloa paskaa salihousuissa. Näihin kuviin ja tunnelmiin, ensi vuonna on taas edessä uusi jännittävä Mr. O, uudet 4 ja puolisataa "Jee ronsku voittaa!!" -viestiä ja sama äijä voittaa, tai jos ei voita niin on vetäytynyt ja new champion on yhtä lailla matkalla kohti "King [x] did it again!" -putkea kuin tämä nykyinenkin.