BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salomaa sanoi:
Jes, sulla on videota kun Jay nostaa housut ylös :/
Pöh, mut onhan se sentään Jay ja MUN kamerassa. :D Sitä paitsi täällä on pätkä sen vaparista. Ei oo housuja, kelpaako?

Kyllä oli muuten hankala sanoa sieltä katsomostakin, että kumpi oli kovempi, Jay vai Ronnie. Tämmöinen harrastelija ei ainakaan eroa niin hirmuisen selkeästi näe. Toki sen, että Ronnie on ehkä pikkuisen suurempi, mutta sitä en osaa sanoa kummalla balanssi oli parempi. Ronnie on monsteri, mutta ehkäpä Jayn fysiikka mielestäni oli hitusen esteettisempi varsinkin siksi, että Jayn vyötärö näyttää kapeammalta. Mutta multahan ei kysytty. :)

Hulkki sanoi:
Oikeasti, kuinka sä jaksat vihjailla ja marista tuosta joka fakin threadissa? Usko tai älä, mutta Coleman on voittanut Jayn joka kerta tasan siksi, että on parempi kehonrakentaja. En erityisesti fanita kummankaan ukon fysiikkaa, mutta mielestäni Jay ei ole koskaan päässyt lähellekään Ronnien tasoa kehonrakentajana. Jay peittoaa Ronnien etureisien erottuvuudessa, vatsalihaksissa, pohkeissa ja ojentajissa. Ronnie vie kaiken muun.

Tuo "mielestäni" on yksi niitä asioita miksi jaksan marista. Otetaan Olympia 2001. Jay johti kahden kierroksen jälkeen. Näillä kahdella kierroksella tapahtui jotain seuraavista a) Jay oli tuomareiden mielestä parempi kehonrakentaja kuin Coleman b) joku laski pisteet väärin. Kolmannen kierroksen aikana Coleman meni ohi. Eli a) Colemanista tuli muutaman tunnin aikana parempi kehonrakentaja b) politiikka astui peliin c) joku laski pisteet väärin.

Ensimmäisen kahden kierroksen ajalta sinun ja tuomareiden näkemykset eivät ilmeisesti osuneet yhteen, koskapa Jay ei ole mielestäsi koskaan ollut lähelläkään. Kyseessä on aina subjektiivinen näkemys, kun kyse on arvostelulajista. Entiset O:t eivät pitäneet Colemania parhaana, heillä ilmeisesti myös lienee oikeus mielipiteeseen.

Ja sitten takaisin tuohon "mielestäni" kohtaan. On tiedossa että olet ollut etukäteen sitä mieltä, että Colemania ei voita kukaan tänä vuonna, ja minä en ainakaan halunnut Colemanin voittoa. Meidän molempien mielipiteet olivat varmaankin ainakin jossain määrin painottuneita, mutta vaikka katsoisin tuota miten, en löydä mitään kovin ratkaisevantuntuista eroa noista kahdesta. Kuten olen aiemmin sanonut, en ainakaan tosissani väitä että välttämättä väärä mies olisi esim. juuri tänä vuonna voittanut, mutta olen vahvasti siinä uskossa että Colemanin asema on joka vuosi entistä vahvemmin kiveen kirjoitettu, ja jos toinen kilpailija on vaikkapa 10-kertaisen olympian rinnalla about samantasoinen, ei sitä kymmenkertaista olympiaa nykymeiningillä aleta nöyryyttämään pudottamalla hänet viimeisessä kisassaan kakkoseksi koska oli vain vähän heikompi.

Loppuviimein, minua tuskin kiinnostaa paskaakaan kuka tai mikä sen kisan voitti, enemmänkin minua vituttaa tämä jengi joka paiskoo noita kikatushymiöitään "jaa luuli jay voittavansa, no way baby, jay smoked crack!!111!!" -julistusten kera, kun kisan aikana odoteltiin pakkotoistolla aivan toinen ääni kellossa ja pelättiin Colemanin tappiota puolen kiloa paskaa salihousuissa. Näihin kuviin ja tunnelmiin, ensi vuonna on taas edessä uusi jännittävä Mr. O, uudet 4 ja puolisataa "Jee ronsku voittaa!!" -viestiä ja sama äijä voittaa, tai jos ei voita niin on vetäytynyt ja new champion on yhtä lailla matkalla kohti "King [x] did it again!" -putkea kuin tämä nykyinenkin.

Crusader sanoi:
Otetaan Olympia 2001.
Heh, arvasin että otat tuon esiin. Itse ihmettelen kovasti, kuinka takaa löysä ja pehmeä Cutler voi viedä vertailut edes vuonna 2001, jolloin Coleman ei ollut parhaimmassa kunnossaan.
On tiedossa että olet ollut etukäteen sitä mieltä, että Colemania ei voita kukaan tänä vuonna, ja minä en ainakaan halunnut Colemanin voittoa.
Siis väitätkö nyt oikeasti että kun etukäteisspekulaatioissa Colemanin edellisten vuosien ylivoiman perusteella en uskonut yhdenkään kilpakumppanin voivan päästä tänäkään vuonna vastaavaan kuntoon olin sitten puolueellinen itse tämän vuoden kisakuvia katsoessani? :lol2:

Crusader sanoi:
Samaa mieltä. Cutler ei tule viemään olympiaa Colemanin aikakaudella, oli sitten kuinka paljon parempi tahansa.
Coleman ei ole voittanut tai tule voittamaan kotlettia sen takia että hän on coleman vaan koska hän on ylivoimaisesti maailman paras kehonrakentaja ja valovuosia edellä muita.

http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=32968

"Jay will NOT be doing the ASC but will again, take the whole year to get ready for the O. Is already back on his diet after only 2 days of cheating. Say what you want but this past year, Jay has improved a lot more than Ron. Add another year of improvement, who knows what can happen! All of you that says all the time, "forget it, Ronnie cannot be beat, he's in a class of it's own" that's a good thing he did not say that when he was placing 11th or 9th otherwise he would not be the Champ he is today. Jay will not quit, he will be back better next year than he was this year.
That's it!
Max."

Crusader sanoi:
Tuo "mielestäni" on yksi niitä asioita miksi jaksan marista. Otetaan Olympia 2001. Jay johti kahden kierroksen jälkeen. Näillä kahdella kierroksella tapahtui jotain seuraavista a) Jay oli tuomareiden mielestä parempi kehonrakentaja kuin Coleman b) joku laski pisteet väärin. Kolmannen kierroksen aikana Coleman meni ohi. Eli a) Colemanista tuli muutaman tunnin aikana parempi kehonrakentaja b) politiikka astui peliin c) joku laski pisteet väärin.

Ensimmäisen kahden kierroksen ajalta sinun ja tuomareiden näkemykset eivät ilmeisesti osuneet yhteen, koskapa Jay ei ole mielestäsi koskaan ollut lähelläkään. Kyseessä on aina subjektiivinen näkemys, kun kyse on arvostelulajista. Entiset O:t eivät pitäneet Colemania parhaana, heillä ilmeisesti myös lienee oikeus mielipiteeseen.

Ja sitten takaisin tuohon "mielestäni" kohtaan. On tiedossa että olet ollut etukäteen sitä mieltä, että Colemania ei voita kukaan tänä vuonna, ja minä en ainakaan halunnut Colemanin voittoa. Meidän molempien mielipiteet olivat varmaankin ainakin jossain määrin painottuneita, mutta vaikka katsoisin tuota miten, en löydä mitään kovin ratkaisevantuntuista eroa noista kahdesta. Kuten olen aiemmin sanonut, en ainakaan tosissani väitä että välttämättä väärä mies olisi esim. juuri tänä vuonna voittanut, mutta olen vahvasti siinä uskossa että Colemanin asema on joka vuosi entistä vahvemmin kiveen kirjoitettu, ja jos toinen kilpailija on vaikkapa 10-kertaisen olympian rinnalla about samantasoinen, ei sitä kymmenkertaista olympiaa nykymeiningillä aleta nöyryyttämään pudottamalla hänet viimeisessä kisassaan kakkoseksi koska oli vain vähän heikompi.

Loppuviimein, minua tuskin kiinnostaa paskaakaan kuka tai mikä sen kisan voitti, enemmänkin minua vituttaa tämä jengi joka paiskoo noita kikatushymiöitään "jaa luuli jay voittavansa, no way baby, jay smoked crack!!111!!" -julistusten kera, kun kisan aikana odoteltiin pakkotoistolla aivan toinen ääni kellossa ja pelättiin Colemanin tappiota puolen kiloa paskaa salihousuissa. Näihin kuviin ja tunnelmiin, ensi vuonna on taas edessä uusi jännittävä Mr. O, uudet 4 ja puolisataa "Jee ronsku voittaa!!" -viestiä ja sama äijä voittaa, tai jos ei voita niin on vetäytynyt ja new champion on yhtä lailla matkalla kohti "King [x] did it again!" -putkea kuin tämä nykyinenkin.
turha lässyttää. ronsteri on joka kerta ollu kotlettia kireämpi ja isompi. jay ei vaan saa takapuoltaan tiukaksi aivan kuten hulkki sanoi. ps. en missään vaiheessa kilpailua tai sitä ennen luullut että kotletti olisi edes lähellä ronsteria. katsos nyt niitä kuvia ym uudemman kerra ja mieti mitä puhut.

pexxi sanoi:
http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=32968

"Jay will NOT be doing the ASC but will again, take the whole year to get ready for the O. Is already back on his diet after only 2 days of cheating. Say what you want but this past year, Jay has improved a lot more than Ron. Add another year of improvement, who knows what can happen! All of you that says all the time, "forget it, Ronnie cannot be beat, he's in a class of it's own" that's a good thing he did not say that when he was placing 11th or 9th otherwise he would not be the Champ he is today. Jay will not quit, he will be back better next year than he was this year.
That's it!
Max."
ehkä parempana kuin tänä vuonna mutta ei ronsteria parempana. that`s it! 8 olympiaa on voimaa, mutta 9 on ylivoimaa. turha ens vuodestakaan on spekuloida kenenkään. sillä jos ronsteri osallistuu niin on hän varmasti silloin kunnossa ja voittaa.

Ei välttämättä. Itse uskon valitettavasti tuohon tuomaripeliin. Sillä tarkoitan sitä, että vaikka ois miten huono kunto Ronsterilla, niin voittaa koska on hallitseva Mr.O!

pexxi sanoi:
Ei välttämättä. Itse uskon valitettavasti tuohon tuomaripeliin. Sillä tarkoitan sitä, että vaikka ois miten huono kunto Ronsterilla, niin voittaa koska on hallitseva Mr.O!
:zzzz: :anssi:
Tänäkin vuonna Ronniella OLI paras kunto Olympiassa. Se ei mitään tuomaripeliä ollut vaan Ronnien ylivoimaa.

En usko, että Ronsteri jyllää kovin kauaa enää. Äijähän on jotain 42. Sillä saattaa katketa selkä mavessa :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Snoopie sanoi:
:zzzz: :anssi:
Tänäkin vuonna Ronniella OLI paras kunto Olympiassa. Se ei mitään tuomaripeliä ollut vaan Ronnien ylivoimaa.

Eipäs ole. Tänä vuonna Ronniella oli ehkä hitusen verran parempi kunto overall iltakisassa, mutta silminnäkijöiden todistusten mukaan Mayhemilla ja kuvien mukaan pre-judgingissa Jay johti kisaa. En ole väittänytkään että tänä vuonna Ronniella olisi huonompi kunto, tarkkuutta...

Liitteet

• egua89.webp
    egua89.webp
    56,8 KB · Katsottu: 674
Ronttu vetäsee kyllä vielä vuoden, että saa sen 9 voittoa kasaan ja sitten lopettaa, eli juuri kuten Mike sanoi. Ja varmaan tulee jäämään kaikkien aikojen enkaksi. Ja vitut siellä mitään "tuomaripeliä" ollut Ronnien hyväksi. Se nyt vaan on niin, ettei kunkkua saa ketään sieltä pudotettua.

pexxi sanoi:
Eipäs ole. Tänä vuonna Ronniella oli ehkä hitusen verran parempi kunto overall iltakisassa, mutta silminnäkijöiden todistusten mukaan Mayhemilla ja kuvien mukaan pre-judgingissa Jay johti kisaa. En ole väittänytkään että tänä vuonna Ronniella olisi huonompi kunto, tarkkuutta...
:anssi: :wanha: hyvä pexxxi. kotletti fan isolla k:lla ronsteri on 1000 kertaa kovempi kuin kotlet, joka osasta. tai sori 8 ja ens vuonna 9 kertaa parempi ja senkään jälkeen kotletti ei vie oota vaan tulee joku uusi.

nigster sanoi:
Ronttu vetäsee kyllä vielä vuoden, että saa sen 9 voittoa kasaan ja sitten lopettaa, eli juuri kuten Mike sanoi. Ja varmaan tulee jäämään kaikkien aikojen enkaksi. Ja vitut siellä mitään "tuomaripeliä" ollut Ronnien hyväksi. Se nyt vaan on niin, ettei kunkkua saa ketään sieltä pudotettua.
nimenomaan ei ole tuomaripelistä kii vaan ronsku on vaan ksinkertaisesti PARAS

Täällähän alkaa "mr.niceguy with good ulosanti vaikkei sitä mitatakaan kisoissa" Colemannin fanit hiiltyä ihan huolella :D

pexxi sanoi:
Täällähän alkaa "mr.niceguy with good ulosanti vaikkei sitä mitatakaan kisoissa" Colemannin fanit hiiltyä ihan huolella :D
"team cutler" hohhoijakkaa. cutler on vain yksinkertaisesti huonomman mallinen (ellei vyötäröä lasketa), pienempi ja löysempi kuin coleman ollut joka kerta ja tulee todennäkösesti myös olemaan niin kauan kuin ronnie kilpailee.

Fiksumpi se ainakin on kuin hallitseva mestarimme. Kyllä sunkin konax pitäisi tietää, jos oot lajia seurannut, että vaikka hallitseva mestari tulisi pää kainalossa lavalle, on hän yleensä voittaja sinäkin vuonna Olympiassa. On siitä esimerkkejä Colemannin tapauksessa 2000-luvun alkuvuosina ja niin myös Yatesin tapauksessa 1990-luvulla.

pexxi sanoi:
Repeilin ihan samaa.

Coleman fanit käy kyllä niin kuumana. :D

Toikin mitä pexxi tarkoitti, oli siis sitä, että kun Cutler oli tänä vuonna kehittynyt Colemania enemmän, niin voihan se olla mahdollista, että ensi vuonna voisi kelkka kääntyä.

Mutta siihenhän heti Coleman fanit huutavat että " VITTU EI SAATANA VARMAAN KOTLETTI VIE. SE ON HOMO JOLLA ON HIUKSET PUTKELLA JA VITUN RUMA NAAMA! :anssi: :wanha: "

...Yllätyksiä voi tapahtua. Ei vielä kirjoteta Colemanin nimeä ensi vuoden olympiavoittajaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom