BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RRKalle sanoi:
Joku puhui täällä Hoeberlin hanskoista. En ota kantaa oliko täyttä lihaa vai öljyä vai mitä, mutta varma on että kellään näistä kavereista kenet on threadissä mainittu, ei ole lähellekään samaa ympärysmittaa. Manfredista vain liikkuu niin monta mittaa maailmalla etten osaa sanoa mikä on todellinen mitta, mutta kylmänä pesee varmasti pumppibulkkironnietkin ainakin viidellä sentillä. Pituuttakin paljon.

Joku ahkerampi voi pastettaa kuviakin, että päästään kunnolla offtopicciin.
No jostai tarvii aina vääntää :D Niin tosiaan mähän tässä noita ympärysmittoja oon vouhottanut. Tarvii sanoo tohon et jos ronnie ottais samat rasvat bulkille kuin manfred ni ei se ero ihan kauhiaks repeis. Perusteena se, et ronskulla on ihan kivasti kokoo ja vieläpä suht korkee hauiksen huippu. Se on ihan totta et pidemmällä kaverilla on etua näissä "mittelöissä", mutta ronnien raaka lihasmassamäärä on todellakin sitä luokkaa et vaikee uskoa tohon 5cm:iin. Muistetaan nyt ne rasvat, ronnien bulkkikuntokin on aika rasvaton verrattuna vahvamiehiin.

Hannelina_21 sanoi:
oisko 2000. marko painoi vuonna 94 123kg rasvat 6.4 mittaaja kari kaipiainen. käsi 97 gp aamuna 57 cm ilman pumppia painoa 110 kg. luotettavia tietoja ;)

Saatan muistaa Markon painon yläkanttiin, mutta aika pallerohan hän silloin Helsingin visiitillä oli. Rasvaa oli omasta mielestäni kropassa ihan kiitettävästi, kuten bulkkikaudella kuuluu ollakin. Vuosi taisi tosiaan olla 1994, täytyy etsiä se Bodaus-lehti, jossa Hannu mittauksen tekee (lehdessä on komea kuva).

Näistä rasvaprosenteista ja käsimitoista sanoisin sen verran, että rasvat ilmoitetaan yleensä reilusti alakanttiin ja käsimitta yläkanttiin. Joka ukollahan se penkkikin on 200 tai ainakin melkein, kun kysytään. Ja esimerkiksi kaikilla amerikkalaisilla kehonrakentajilla on käsi yli 20 tuumaa, oli oma paino mikä hyvänsä.

foo sanoi:
No jostai tarvii aina vääntää :D Niin tosiaan mähän tässä noita ympärysmittoja oon vouhottanut. Tarvii sanoo tohon et jos ronnie ottais samat rasvat bulkille kuin manfred ni ei se ero ihan kauhiaks repeis. Perusteena se, et ronskulla on ihan kivasti kokoo ja vieläpä suht korkee hauiksen huippu. Se on ihan totta et pidemmällä kaverilla on etua näissä "mittelöissä", mutta ronnien raaka lihasmassamäärä on todellakin sitä luokkaa et vaikee uskoa tohon 5cm:iin. Muistetaan nyt ne rasvat, ronnien bulkkikuntokin on aika rasvaton verrattuna vahvamiehiin.

Tähänkin täytyy kommentoida, sori vain foo. Olen tavannut aikanani Manfredin useaankin kertaan, kun hän mitteli voimiaan vahvamieskisoissa Suomessa. Hän oli aina helvetin tiukassa kunnossa, ei siis todellakaan löysä kaveri. Bulkki-Ronnie on ihan possu Manfrediin verrattuna. Manfred oli tarkka kondiksestaan ja ulkonäöstään, vyötärö oli piukassa ja rusketus aina viimeisen päälle.

Entä Manfredin kädet? Valtavat, mitasta en tiedä mitään.

Jep kyllä noi mitat mitä lehdissä esitetään on lähes aina liioiteltuja, tämä on aivan totta. Kaikkea lukemaansa ja näkemäänsä yhdistelemällä voikin sit saada pikkasen ees veikkauksia todellisista mitoista... no tässähän näistä voi jutustella. Vaikkakin aika pahasti menee offtopicin puolelle... Tosiaan esim. ruhl on sellanen kaveri et uskon hänen joskus ilmoittamaansa mittaansa 58cm. Älä kysy miks, on vain niin vaatimattoman ja rehellisen oloinen jamppa et kummastelisin jos ei pitäs paikkaansa.

Edit: Jouni Virtamo, ei se mitään tässähän sitä näkemys tarkentuu, hyvä vain. Kyllä mä tiedostan et keskustelu on pikkasen "ilmassa", mut näin ne lukemat hahmottuu paremmin kuin ilman et mitään ois edes arvioitu/korjattu.

Luin joku aika sitten Muscle&Fitness -lehdestä olevaa artikkelia parin vuoden takaa jossa Ronnie ilmoittaa kätensä 24 tuuman kokoisiks eli jotain 60cm.

MEV sanoi:
Taisit sekoittaa olympia 2003'sen ja 2004'sen?

Jay cutler 2004'ssa oli kuin oli off. Itse asiassa se oli paremman näköinen 2003'ssa kuin 2004'ssa.

Olen täysin eri mieltä, kuten myös Jay itse. Mies oli ehdottomasti paremmassa kunnossa viime vuonna. Jos et ole nähnyt kisoja videolta niin kannattaa katsoa, eron huomaa paljon paremmin.

Karpaasi85 sanoi:
Olen täysin eri mieltä, kuten myös Jay itse. Mies oli ehdottomasti paremmassa kunnossa viime vuonna. Jos et ole nähnyt kisoja videolta niin kannattaa katsoa, eron huomaa paljon paremmin.

Jaa? Mä kun luulin jayn myöntäneen olevansa offilla 2004'ssa, officially. 03'sta en ole nähnyt videolta, 04'sen olen.

Kyllä Jay oli 04:kin "löysä"(verrattuna mestariin), mutta kireämpi kuin vuotta aiemmin. Nuo kuvat eivät tosiaan kerro koko totuutta, suosittelen ehdottomasti 03 videota. Big Ronnien kunto oli niin uskomaton, että huh huh. Katsotaan minkälaisen paketin pojat saavat tänä vuonna kasaan. Mielenkiintoinen Olympia tulossa.

Jay Cutler´s 2005 Mr. Olympia Strategy

2005 Mr. Olympia Strategy now available: Training & Nutrition.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tiilisukassa sanoi:
Kananmunia ainakin kuluu.

Nopeasti laskettuna 2772 valkuaista ja 336 kokonaista kananmunaa tuon 18 viikon aikana.

Onhan ne pojat isoja, mutta eikö se esteettisyys ja hyvännäköisyys voisi olla hieman enemmän muodissa..ei se massa kaikki kaikessa IMO sais olla :rolleyes:

twinlab sanoi:
Onhan ne pojat isoja, mutta eikö se esteettisyys ja hyvännäköisyys voisi olla hieman enemmän muodissa..ei se massa kaikki kaikessa IMO sais olla :rolleyes:

Kehonrakennuksessa jos missään ei voi vain jäädä paikoilleen nyhräämään. Koska sitä kehoa rakennetaan. Näin ollen, symmetrisyyttä on aika vaikea joskus pitää, esimerkkinä markus rühl.

Symmetriaa? Meillä on symmetriaa!

RonnieColeman2003.jpg

030505bsn.jpg

Jay_Cutler_large.jpg

Jouni Virtamo sanoi:
Näistä rasvaprosenteista ja käsimitoista sanoisin sen verran, että rasvat ilmoitetaan yleensä reilusti alakanttiin ja käsimitta yläkanttiin. Joka ukollahan se penkkikin on 200 tai ainakin melkein, kun kysytään. Ja esimerkiksi kaikilla amerikkalaisilla kehonrakentajilla on käsi yli 20 tuumaa, oli oma paino mikä hyvänsä.

Joo, eikä ole ainoa laji jossa tulee amerikan lisää. Esim. suomalaille lätkän pelaajille tulle kivasti painoa lisää NHL:ssä. Ja kuka koriksen pelaaja ei valehtelisi senttiä tai paria.

Edit. mitä tuohon alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin haluaisin nähdä Ronnien vievän sen 10 Olympiaa, ellei nyt lähde kehitys alaspäin. Cutler oli kyllä hälyyttävän lähellä viime vuonna, vai oliko se 03.

Jay on kyllä aina hyvässä sheipissä, toisinkuin esim. Ronnie?!
Epäilen, että Ronnie ei pääse tänä vuonna viimevuosien huippukuntoon ja
Sandow vaihtaa omistajaa.
Tekisi muuten pirun hyvää lajille..

Suositut

Back
Ylös Bottom