Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olakinte sanoi:Eikös se Jay ole -73 syntynyt? Luulis sen pyörivän hieman pitempään kuvioissa kuin Ronnien, joka käy jo viittäkymmentä. Sois sen olympian voiton Jaylle, on se niin monta kertaa jäänyt toiseksi. Ja sitte Comrierillekki yks voitto, siinä toinen ikuinen kakkonen.
Karpaasi85 sanoi:Jayhän sanoi, ettei aio kilpailla kuin pari vuotta ja sitten on aika lopettaa ja siirtyä muiden asioiden pariin. Mieli voi tosin muuttua, jos Big Ron kyllästyy kymmeneen voittoon ja päättää lopettaa. Jay on Flexin ohella ainoa, joka on pystynyt uhkaamaan Ronsteria, mutta hänen ainoat aseensa rajoittuvat hyvään kuntoon ja siihen, ettei Ronnie itse ole kunnossa.
En kyllä keksi mitään perustetta sille, että Cormier olisi ansainnut uransa aikana Mr. O voiton. Mieshän ei ole saannut edes mahdollisuutta titteliin, tosin pitää antaa hänelle krediittiä 3.-tilastaan 99 Olympiassa, joka oli tosi kova tasoinen kilpailu, kuten myös 02 Olympiasta, jossa hän oli myös kolmas.
pexxi sanoi:Itse olen aina pitänyt miehestä, varsinkin puheissaan on huomattavasti hallitsevaa Mr.Olympiaa järkevämmän kuuloinen.
makew sanoi:Cormier olisi varmaan voinnutkin voittaa Olympian mutta mies tuntuu treenaavan "puoli vuotta taukoa ja puoli vuotta treeniä kisaa varten" systeemiä...
Jos Cormier panostaisi tosissaan niin tulostakin tulisi erilailla.
pakkomielle.com sanoi:Colemanin Olympia-voittoputki ei kuitenkaan ole ollut aivan suvereeni:
Jos 2004 Olympiassa viimeinen Challenge olisi mennyt Cutlerille, olisi
Sandow vaihtanut omistajaa.
pakkomielle.com sanoi:Jay Cutler voi hyvin katkaista Ronnien voittokulun jo tänä vuonna.
Cutler on nuorempi ja nälkäisempi.
Karpaasi85 sanoi:Ootko varma ettet sekoita Levronen? Cormier kuitenkin kilpailee tosi aktiivisesti. Chrisin asenne treenaamiseen on todellakin on/off -tyyppiä, taitaa örveltäminen Ricon ja Dilletin Paulin kanssa viehättää enemmän. Miehessä on paljon potenttiaalia, se on nähty, mutta se lopullinen tatsi nousta korkeimmalle puuttuu.
Mikä juttu tää on?MBC78 sanoi:No taannoinen "jääkaappi-vilahdus"
pakkomielle.com sanoi:Mikä juttu tää on?