Jauhot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tazzer
  • Aloitettu Aloitettu
HEI!!!!!!OON OSTAMASSA JAUHOJA JA TARVISIN APUA PÄÄTÖKSEN TEOSSA eli ekaks ostan yö proteiinin ja vaitoehdot olis good night protein ja nighttime,kummalla kannatais mennä(en oo ostamas rahkaa :urjo: :D) Sitten pitäis viel löytää hyvä massa juoma,oon ajatellu g massia??JOS ON PAREMPIA ehdotuksia(FAST MASS??TOTAL MASS)niin kertokaa.Ja jauhojen ptää olla valmiiks sekotettuja suklaan makuisia koska olen laiska.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollu itellä tuota Evolutionia palkkarina ja ihan hyvin on IMO toiminu. Ja tuosta EASista oon kuullu kehuja, mutta en oo kokeillu. Eipä niillä jauhoilla kummosia eroja ole, kuin hinta.

Kannattaa hieman tuota kirjoitus asua parantaa, niin ei tuu vittuilua.

Niin, kuten eräs JP Pulkkinenkin sanoi että taitaa nuo "yöproteiinit" olla vaan uusi tuotenimi hieman vähemmän jalostetulle = heikkolaatuisemmalle proteiinille.
Kunhan nyt jotain proteiinia saa päivän mittaan se riittää, ei extrahyperhera kasvata enempää pattia kuin hypersuperhera.TREENIÄ !

Niin, kuten eräs JP Pulkkinenkin sanoi että taitaa nuo "yöproteiinit" olla vaan uusi tuotenimi hieman vähemmän jalostetulle = heikkolaatuisemmalle proteiinille.
Kunhan nyt jotain proteiinia saa päivän mittaan se riittää, ei extrahyperhera kasvata enempää pattia kuin hypersuperhera.TREENIÄ !

Asiaa. En itekkää ymmärrä yöproteiinia. Raejuusto/Tonnari on ihan yhtä hyvä vaihtoehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom