Jatkuva väsymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sadox
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, tämä on ongelma minullakin, syystä ei tietoa. Ei sen kummemmin ole tutkittu, mutta veikkaan kyllä monen eri seikan yhteenlaskettua summaa. Vähän hankala lähteä korjaamaan :(

kävin tänään päivällä lääkärissä, kaikesta keskusteltiin ja lääkärikin oli siinä ettei hän kyllä elämäntavoissa näe mitään syytä tälläiseen. perjantaina meen sitten labraan ottaa verikokeet ja ens viikolla sitten uudestaan lääkärille pohtimaan näitä tuloksia.

otin sit tossa puolen tunnin päikkärit ruuan päälle kun joku niin mainitsi, olo vaan paskentui, ihan pääpuuroa olo ja muutenkin huono. kai tässä silti pitäis koittaa lähtee salille heiluu... entiä.

enpä nyt suosittelisi välttämättä reeneihin lähtöä jos oikeasti on noin väsynyt ja huono olo kokoajan. Lähe naisiin tai tee muuta mielekästä vaikka viikon kahen ajan :)

Hyviä vinkkejä tässä on jo tullutkin. Syynä voi olla juurikin hermoston ylirasitus treenistä johtuen, alhaiset testotasot (onko aamuheijari hävinnyt) tai stressaava elämä muuten.

Minä(kin) suosittelisin 2 viikon täysimittaista salipaussia, naisten kanssa touhuamista ja reilusti ulkoilua sekä kavereiden tapaamista.

ei kyllä oikein nyt natsaa noi arvioit sori vaan. anemia ei ole, testotasot on normaalit, ei varmaan ole ylikuntoa tai rasitusta treeneistäkään kun viimeisen puolen vuoden ajan oon päässyt treenaa sen kerran kahdesti viikkoon ja sitä ennen oli n. puolen vuoden paussi. kavereita ja ulkoilua tulee kyllä joka päivä. vaikea on tilanne. jos ei ole sokeri- eikä kilpirauhasarvoissa vikaa niin sitten vika on pään sisässä. mutta siitä sitten myöhemmin.

ei kyllä oikein nyt natsaa noi arvioit sori vaan. anemia ei ole, testotasot on normaalit, ei varmaan ole ylikuntoa tai rasitusta treeneistäkään kun viimeisen puolen vuoden ajan oon päässyt treenaa sen kerran kahdesti viikkoon ja sitä ennen oli n. puolen vuoden paussi. kavereita ja ulkoilua tulee kyllä joka päivä. vaikea on tilanne. jos ei ole sokeri- eikä kilpirauhasarvoissa vikaa niin sitten vika on pään sisässä. mutta siitä sitten myöhemmin.

Jotain yksilöllistä pakko sitten olla.

Ite oon huomannut oudon jutun, että kun yrittää pitää ns. totaalilepoa, maata himassa vaikka koko vklp ilman että näkee kavereita tai muuta. On vaan ja on vaan neljän seinänä sisällä, niin kyllä fyysisesti kunto vaan laskee. Esim. jos tälläisen suorittaa kurkkukivun takia että lähtis, niin pahemmaksi melkeimpä muuttuu :D

Mutta kun lähtee parille kavereiden kanssa niin voisi sanoa että paljon parempi olo niiden jälkeen. :kippis1:

jep jep, eli tänään kävin tsekkailee verikokeet. vika on kilpirauhasessa, vajaatoimintoa. nyt sitten vedetään tyroksiinia. taitaa olla ihan oikeasti sukuvika tämä. muuten oli kyllä veriarvot ihan pirun hyvät, ei mitään vikaa muissa arvoissa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom