BB Jarno Olmala

Kun tätä Olmalan ketjua kelaa taakse päin niin oli kauhea uho aiemmin että pelkät punnerusvoimat on kuin jollain 120 kiloisella roinaajalla ja nyt fakta on se että ei nuo sarjat ja voimatasot ole lopulta yhtään mitään kun klassiset tangot otetaan käyttöön ja homot hilavitkuttimet laitettu sivuun vaikka natulle sinänsä ihan hyvät tulokset. Tyyliin muna pystyssä linkitettiin kaikkia vinopenkkisarjoja yms. että voi jeesus kun on eläimellisen kovat sarjat joilla pyyhitään douppaajien sarjoilla lattiaa, ja vitut pyyhitty lähellekään. Ihan turha vetää poroja kolviin, tämä vain todisti ja vahvisti sitä ettei kaikkensa panostavalla lahjakkaallakaan natu cbb kisaajalla ole yleisesti yhtään mitään jakoja päästä pidemmälläkään treenitaustalla samoihin romuihin/voimiin kuin pelkkä harrastedouppaaja pääsee helposti.

Tän on pakko olla popkornin alterego.

Kun tätä Olmalan ketjua kelaa taakse päin niin oli kauhea uho aiemmin että pelkät punnerusvoimat on kuin jollain 120 kiloisella roinaajalla ja nyt fakta on se että ei nuo sarjat ja voimatasot ole lopulta yhtään mitään kun klassiset tangot otetaan käyttöön ja homot hilavitkuttimet laitettu sivuun vaikka natulle sinänsä ihan hyvät tulokset. Tyyliin muna pystyssä linkitettiin kaikkia vinopenkkisarjoja yms. että voi jeesus kun on eläimellisen kovat sarjat joilla pyyhitään douppaajien sarjoilla lattiaa, ja vitut pyyhitty lähellekään. Ihan turha vetää poroja kolviin, tämä vain todisti ja vahvisti sitä ettei kaikkensa panostavalla lahjakkaallakaan natu cbb kisaajalla ole yleisesti yhtään mitään jakoja päästä pidemmälläkään treenitaustalla samoihin romuihin/voimiin kuin pelkkä harrastedouppaaja pääsee helposti.
95 kiloselle ikinatulle,hetken voimaan keskittyneelle 170kg penkki ei oo mitään?
Selvä.

Saatana.

Tän on pakko olla popkornin alterego.
Terve koulukiusaaja talidomi.
Eikö sulle vieläkään riitä se suomi24 ja ylilauta vaan pitää tännneki tulla keksimään päästä ja syytteleen ketä satttuu ja mistä sattuu?

Kertoo paljon jo tuo nimimerkin tahallinen väärin kirjoitus että olet "mies" 19v jota äiskä tukistaa iltasin.

Terve koulukiusaaja talidomi.
Eikö sulle vieläkään riitä se suomi24 ja ylilauta vaan pitää tännneki tulla keksimään päästä ja syytteleen ketä satttuu ja mistä sattuu?

Kertoo paljon jo tuo nimimerkin tahallinen väärin kirjoitus että olet "mies" 19v jota äiskä tukistaa iltasin.

Sä ensin kritisoit muita siitä että keksivät juttuja jne ja sitten sä itse samaan syssyyn keksit päästäs että nkob on "koulukiusaaja talidomi "mies" 19v jota äiskä tukistaa iltasin". Jep jep.

Sä ensin kritisoit muita siitä että keksivät juttuja jne ja sitten sä itse samaan syssyyn keksit päästäs että nkob on "koulukiusaaja talidomi "mies" 19v jota äiskä tukistaa iltasin". Jep jep.

No eikai kukaan tuon ihmisraunion juttuja nyt tosissaan voi ottaa. :) Antaa huudella seinille. Kyllä ton joku vielä korjaa johkiin pöpilään.

Kertoisitko että kuka on uhonnut ja verrannut mun voimia 120 kiloisen roinaajan voimiin? Itse en kyseisiä kommentteja havainnut ketjussani enkä varsinkaan itse ole moisia vertailuita tehnyt. Se että olen esim alaviistopenkissä saanut suht isoja kuormia liikuteltua niin en ole olettanut että ne samat raudat liikkuisi normi penkissä vastaavalla tavalla. Nykyisiin painoihin olen suht tyytyväinen mutta edelleen ollaan kaukana edes SM tason suorituksista. Se missä ollaan esim. puolen vuoden tai vuoden päästä niin nähdään sitten.

Enkä tosiaan yhdestäkään foorumi kommentista "vedä poroja kolviin" mutta pakko kysyä. Minkälaiset voimatasojen nousut olisi sun mielestä hyvät 10 viikon voimanosto periodilla jos 115kg lisäys yhteistulokseen on välttävä? Noihin edellis viikon "maksimeihin" kun jäi vielä helposti varaakin. Jos haluaisin tuostakin selitellä lisää niin huomioi myös mun vatsavammaisuus jonka takia en edelleenkään ole työkykyinen omalle alalle sekä olen sen takia pitänyt syksystä yhteensä noin 20vk taukoa kaikesta treenaamisesta. Ensimmäisiä suht kunnollisia treenejä olen tehnyt vasta maalis-huhtikuun vaihteessa. Tuo vatsaongelma vaikuttaa siis edelleenkin joka päiväiseen elämiseen ja sitä kautta luonnollisesti treeneihinkin.

Tosiaan me ollaan aivan alussa vasta Edun kanssa tässä projektissa niin katsotaan nyt maltilla mihin tässä vielä päästään ajan kanssa. Lupaava alku ainakin saatu.:)

95 kiloselle ikinatulle,hetken voimaan keskittyneelle 170kg penkki ei oo mitään?
Selvä.

Saatana.
Olisko tässä eka positiivinen kommentti sulta mulle? Kiitos @BobCorn (y)

Eihän tiettyjen trollien mielestä 200kg penkkikään ole yhtään mitään.:LOL:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eihän tiettyjen trollien mielestä 200kg penkkikään ole yhtään mitään.:LOL:

200kg nyt penkkaa jokainen salilla kävijä, jopa naiset penkkailee sen verran. Vai miten se meni? Vai oliko se pelkästään kyykyissä... Ei näitä muista kaikkia. :LOL:

Ei penkki ole mitään, mutta eräs Aholaisen Repa tempasi 17-vuotiaana raakana 150 kiloa.

200kg nyt penkkaa jokainen salilla kävijä, jopa naiset penkkailee sen verran. Vai miten se meni? Vai oliko se pelkästään kyykyissä... Ei näitä muista kaikkia. :LOL:
Muistaakseni jotain kaavaa oli näin:
200kg penkki on natujen piirimestaruus kisojen tasoa,
200kg kyykky naisille oli arkipäivää,
250kg mave oli perus salibandy/yleisurheilijan perus tulos.

Olikohan näitä jotain muita lisää kun en muista itekään.:LOL:

Artturi on vaa nii vaatimaton ja nöyrä :ROFLMAO:

Jarno mainitsi voimanostokisoihin menemisestä, jos menet niin mene vain ja ainoastaan IPF puolen kisoihin kun natuna olet noinkin kovan kunnon yleisesti saavuttanut ja esimerkkinä joku 170-180 kg kisapenkki olisi jo varsin hyvä kun varsinaiseen voimailuun ei ole pidempään tullut paneuduttua ja jos nyt on tuohon tahtiin tulokset kuitenkin jo noussut. Kuset sitten vaikka litran purkkiin jos pyytävät, en itseasiassa keksi yhtään mitään järkevää syytä tapauksessasi mennä fpo puolen kisoihin jos oikeasti on natu kun vastassa on hc douppaajia. Loppuu sitten jo ennen kuin alkaakaan mahdolliset isommat keskustelut "miksi Olmala ei nostanut IPF:ssä jos on puhdas" Tiivistäen vältä käytännössä maksimaalinen paskanjauhanta nettipalstoilla "sekin on varmasti roinaaja" ja ota tyyliin ne 10000 tykkäystä pyllistyksen sijaan:LOL:

Foorumilta ainakin muutama kisailee FPO:ssa ihan natuna. Ainakin Thomppa ja M4RC tule mieleen, jotka on tehny ihan kelpo tuloksia

Viimeksi muokattu:
Muistaakseni jotain kaavaa oli näin:
200kg penkki on natujen piirimestaruus kisojen tasoa,
200kg kyykky naisille oli arkipäivää,
250kg mave oli perus salibandy/yleisurheilijan perus tulos.

Olikohan näitä jotain muita lisää kun en muista itekään.:LOL:
Eikä sovi unohtaa baarissa (joissa en oo käynyt 2011 jälkeen) ne 40–50-vuotiaat äiät, jotka tulevat kysymään "paljon penkki?", ja kertovat siihen perään nuorena ottaneensa hiukan kolmatta sataa kiloa penkistä. :puntti:

Back
Ylös Bottom