BB Jarno Olmala

Kiitos vinkistä.(y) Pitää ehdottomasti perehtyä tähän enemmän. Noita ruoka aineita pitää vaan pähkäillä mutta ei siitä haittaa ole tosiaan kokeilla. Niitä ruoka-aineita mitä mainitsin tosiaan mitä yleisesti suositellaan tässä tilanteessa välttämään on juuri: peruna, kaura, omena, pavut, herneet, linssit jne. Peruna (tärkkelyksen takia), kaura ei taasen ole yleisesti helposti imeytyvä ja varsinkin "rikki" olevalle suolistolle hankala käsitellä, pavut/herneet ja linssit taasen aiheuttaa useimmille pahoja ilmavaivoja ja sitä kautta vatsakipuja.
juu taa lahestymistapa ei ole ihan suomalaisten laakareiden suosiossa varmaankaan, mutta hyvin on toiminut monella niin siksi kehotan kokeilemaan ja juurikin tuo tarkkelys, mita on suurin osa perunasta, riisista, kaurasta, pastasta jne. olisi se paa-asiallinen energianlahde tuossa dietissa

pavut ja linssit (ja ehka esim parsakaalin) voi jattaa vahemmalle jos pierettaa, eika kannata stressata proteiinin saannista, voi sit muutaman viikon paasta lisata heraa tai kananmunaa mukaan jne. jos vaan oireet lahteet nopeasti niin olisihan se mahtava juttu

aluksi suolisto on rikki, mutta nuo ruoka-aineet korjaa sen nopeasti ja bakteerikanta palautuu normaaliksi

kuitupitoiset tarkkelyskasvit ovat oikeastaan yksi helpoiten elimistolle kasiteltavista energianlahteista, sopii hyvin myos bodailuun kun elimisto oppii ottamaan helposti vastaan kaikki ravinteet ja energian mita se tarvitsee

Jarnolle podcastiin muutama kyssäri:

- Jos vatsa on vaikka kesäkuuhun mennessä 100% , niin milloin mahdollisesti seuraavat kisat?
- Ketjullasikin juntteja ja trollaajia riittää, niin mikä neuvoksi näiden pässien kommenttien kestämiseksi nuorelle uudelle julkisuuden henkilölle?
- top3 parhaat treenibiisit?
- Kumpi voittaa kädenväänössä: renne vai jarno?
- Kuka on kuuluisin bodyscenessä vaikuttava henkilö jonka puhelinnumero kännykästäsi löytyy?

Jarnolle podcastiin muutama kyssäri:

- Jos vatsa on vaikka kesäkuuhun mennessä 100% , niin milloin mahdollisesti seuraavat kisat?
- Ketjullasikin juntteja ja trollaajia riittää, niin mikä neuvoksi näiden pässien kommenttien kestämiseksi nuorelle uudelle julkisuuden henkilölle?
- top3 parhaat treenibiisit?
- Kumpi voittaa kädenväänössä: renne vai jarno?
- Kuka on kuuluisin bodyscenessä vaikuttava henkilö jonka puhelinnumero kännykästäsi löytyy?
Kiitos kysymyksistä. Nämä käytiin läpi podcastissa.(y)

Tosi mukavaa kuunneltavaa tuo podcasti. Renne osaa tehdä noita podcasteja hyvällä otteella ja Olmalalla riittää mielenkiintoista asiaa. Kiitos tästä!
Kiitos itsellesi kehuista!(y) Ensi kertalaisena jännitti aika paljon mennä mikin taakse mutta nopeestihan siinä rentoutui kun Rennen kanssa päästiin vauhtiin.:) Renne on noissa kyllä ihan pro.

Onko Jarnosta sitten jollain jotenki huono kuva? Mä olen digannut miehestä ja sen tekemisistä from the day one! Hassua, kun ihmiset rakentaa kokonaisia mielipiteitä täysin henkilökohtaisesti tuntemattomista ihmisistä videoiden perusteella. Sitten riippuen videosta ne mielipiteet vielä vaihtuvat. Kyllä mä sanon aina ihmisille, jotka kysyy mun mielipidettä jostain henkilöstö, että en henkilökohtaisesti tunne, joten ei voi sanoa oikein juuta tai jaata.

Ja tämä siis kun puhutaan negatiivisesti josta henkilöstä, jota ei henk koht tunne.

Se on toki hyvin helppo sanoa, että vaikuttaa mulkulta videoiden perusteella. Mutta pitäis aina lisätä, että en kuitenkaan tunne henk koht.

Kyllä kuulosti kamalalle tuo tauti mitä jarnokin sairastaa. Toivottavasti ukko jaksaa, tsemppiä täältä. Muutaman kerran piti laittaa podcasti tauolle kun tuli niin pahaolo fyysisesti itselle pelkistä mielikuvista.

Itse ehkä muotoilin hieman huonosti tuon, Jarnosta siis ei ole todellakaan huonoa kuvaa ollut, mutta oli mukava saada vähän syvällisempi kuva miehestä! Kovasti tsemppiä Jarnolle ja toivottavasti alkaa vaivat helpottamaan!

Onko Jarnosta sitten jollain jotenki huono kuva? Mä olen digannut miehestä ja sen tekemisistä from the day one! Hassua, kun ihmiset rakentaa kokonaisia mielipiteitä täysin henkilökohtaisesti tuntemattomista ihmisistä videoiden perusteella. Sitten riippuen videosta ne mielipiteet vielä vaihtuvat. Kyllä mä sanon aina ihmisille, jotka kysyy mun mielipidettä jostain henkilöstö, että en henkilökohtaisesti tunne, joten ei voi sanoa oikein juuta tai jaata.

Ja tämä siis kun puhutaan negatiivisesti josta henkilöstä, jota ei henk koht tunne.

Se on toki hyvin helppo sanoa, että vaikuttaa mulkulta videoiden perusteella. Mutta pitäis aina lisätä, että en kuitenkaan tunne henk koht.

Eihän siinä ole mitään kummallista että muodostaa ihmisestä mielipiteen esim videon perusteella jos ei ole mitään muuta kosketuspintaa kyseiseen henkilöön. Usein vaan kun sen mielipiteen muodostanut siihen tarvitaan kyllä vähän enemmän kun toinen video sen muuttamiseksi

Back
Ylös Bottom