BB Jarno Olmala

Itsellä just se ongelma että ruokaa uppoaa ihan helposti niin paljon, että mikään treenimäärä ei sitä kompensoi jos antaa mennä vaan nälän mukaan :D Kateeksi käy näitä ylemmän aineenvaihdunnan miehiä!

Jarno syömään Heinosen Tommin kanssa. ;)

Oliko Rennen kanssa puhetta lisätreeneistä? Mielellään katsoisi jotain muun lihasryhmän/lihasryhmien treeniä jossain vaiheessa. Tuo sinun kovaa treenaamisen tyyli kolahtaa positiivisest, jossa on opittua fiksuutta mukana (taito kuunnella itseäsi ja "höllätä kaasua" oikeassa kohdassa) motivoi seuraamaan sun tekemisiä. Siihen kun lisätään sun ulosanti ja tapa perustella omia tekemisiä, niin se on kuin piste iin päälle. :)

Tommin perässä ei kyllä pysyisi millään. Aivan käsittämätöntä tahtia veti siinä Miken kanssa kuvatussa pätkässä. :eek:

Mahdollisesti jo ensi viikolla treenataan Rennen kanssa kimpassa jotain muuta lihasryhmää. Kuvaamisesta en vielä tiedä ja mitä tehdään mutta ollaan kyllä tässä yhteydessä siitä.:)

Kiitoksia kovasti, arvostan.:worship:

Vähintään 15k ja suoraa 20k ;) Pistäkää tonne EPIC MEAL VIP puolelle jotain päivitystä kuvien / videoiden kera, jos jaksatte ! Olis mukava seurailla päivän syömisiä.

Katotaan nyt mihin rahkeet riittää.:D Kun reilummin noita mättöjä vetää niin se stoppi tulee aika yllättäen. Sitten kun hetki koittaa tuolle haasteelle niin varmasti laitetaan vähintään kuvien muodossa päivityksiä.;)

Onko tässä joku salaisuus jota ei tavallisille kuolevaisille kerrota, miten tuollaisia määriä syömällä ei muistuta virtahepoa :O

Pienestä pitäen kun on ollut ns. läpipaskoja eli nopealla aineenvaihdunnalla varustettu yksilö niin kaloreita palaa kovemmin. Sitten tietysti tässä viimeisen reilun kolmen vuoden aikana on tehty töitä myös sen eteen että aineenvaihdunta kävisi entistäkin kovemmilla kierroksilla niin tässä tulos.:)

Treenaa paljon, treenaa kovaa ja sitte se tärkein!! Ei syö tollee joka viikko tai ees joka toinen viikko :)

Mun kohdalla toi vika lause ei oikeen ole pitänyt paikkaansa tässä offilla.:nolo:

Suurimpaan osaan se pätee, mutta aina on sitte niitä joilla se aineenvaihduta käy isommilla kierroksilla :)

Aineenvaihdunnusta tuli mieleen "suora putki". :D Isä sanoi minusta aikoinaan, "taitaa olla pojalla suori putki kun ruoka maistuu koko ajan". Haittasi pitkäkestoisia kisoja kun ei voinut tankata liian paljon.

Aineenvaihdunnusta tuli mieleen "suora putki". :D Isä sanoi minusta aikoinaan, "taitaa olla pojalla suori putki kun ruoka maistuu koko ajan". Haittasi pitkäkestoisia kisoja kun ei voinut tankata liian paljon.
Mä sitten edustan niitä jotka pystyy vetämään melkosen isoja määriä, mutta kroppa ei kestä sitä sitten et se vaan kertyy läskiksi. Jouluna oli tarkoitus katsoa mitä sitä oikeen saa syötyä, kun oikeen yrittää :) Oon aina pohtinu noita, jotka ei pysty syömään tarpeeksi, miten niin ei pysty??

tosi harvoin tulee tänne kirjoiteltua mutta pakko on nyt kirjoittaa tsempit jarnolle ja suuren suuri arvostus lähtee täältä sinne suuntaan kun olet natikkana jaksanut treenata!!!!!kova ukko olet!!-Henkka-

Kiva kun Jarnosta tullut materiaaliakin.

Harmi ettei tämän päiväistä selkätreeniä Miken kanssa kuvata. Tarttuko treenistä hyviä jippoja omiin treeneihin?

Onko muuten joku syy miksi Jarno käytät pn-kenkiä kaikissa jalkatreeneissä?

tosi harvoin tulee tänne kirjoiteltua mutta pakko on nyt kirjoittaa tsempit jarnolle ja suuren suuri arvostus lähtee täältä sinne suuntaan kun olet natikkana jaksanut treenata!!!!!kova ukko olet!!-Henkka-

Vau, suuri kiitos!:worship: Kyllä tämmöiset kommentit vetää aina nöyräksi.

Kiva kun Jarnosta tullut materiaaliakin.

Harmi ettei tämän päiväistä selkätreeniä Miken kanssa kuvata. Tarttuko treenistä hyviä jippoja omiin treeneihin?

Onko muuten joku syy miksi Jarno käytät pn-kenkiä kaikissa jalkatreeneissä?

Mukava kuulla että porukka on kiinnostunut tekemisestä. Se pistää aina lisä motivaatiota itselle.:)

Tämän päiväisestä treenistä @Mike n kanssa sai taas uutta vinkkiä ja näkökulmaa tekemiseen. Aivan varmasti tulen noita juttuja toteuttamaan tulevissa treeneissäni.
Mike olikin ketjuunsa listannut kyseisen treenin. Saattaa näyttää simppeliltä paperilla mutta sitä se ei kyllä tehdessä ollut.:D Varsinkin tuo lattialta tehty kulmasoutu
toi järkyttävän paineen koko selkään.:puntti:

Pn-kengät helpottaa liikkuvuutta kankeiden nilkkojen osalta. Kova ja tukeva pohja tuo mulle myös huomattavasti varmuutta liikkeisiin.:)

Voimaa näyttäisi löytyvän molemmilta kuin pienestä kylästä. Alaviistopenkistä 5x140kg on kova lukema, varsinkin kun liikkeitä ja sarjoja on jo alla useampi. Olmalakaan ei mikään suuren suuri kaveri ole ja testattu natu..

Kyllä näitä kelpaa katsella ! Käykää ihmeessä Rennen kanssa kaikki lihasryhmät läpi Jarnon vetämänä. Selkä seuraavana kuulostaa hyvältä. Kiitos ! ;)

Todella kiva ollut kuulla että porukka on tykännyt näistä. Tänään salilla tuli yksi herra antamaan positiivista palautetta. Oli katsonut videot ja kokeillut omaan treeniinsä ideoita noista. Oli kuulemma treeni mennyt perille.:D Tällaiset kommentit lämmittää mieltä todella paljon koska se juuri ollutkin näissä pointtina.

Eiköhän me vielä käydä noi kaikki läpi mutta todennäköisesti joudutaan skippaamaan seuraavaksi tuo selkätreeni koska maanantaina mulla on hieronta ja heti sen perään ei viitti repiä sitä tukkoon.

Voimaa näyttäisi löytyvän molemmilta kuin pienestä kylästä. Alaviistopenkistä 5x140kg on kova lukema, varsinkin kun liikkeitä ja sarjoja on jo alla useampi. Olmalakaan ei mikään suuren suuri kaveri ole ja testattu natu..

Vaikka tuo ei ole ollut mitenkään tavoitteena treeneissäni niin onhan tässä nuo voimatasotkin hiljalleen tullut ylöspäin. Kovin sarjahan mulla tuossa on 6*160kg, tosin silloin ei ollut noita nyt tehtyjä esiväsytyksiä alla.:)

Nice Jarno, Luimarco tykkäsi ja kommentoi instagram videotasi "Amazing shape bro saluted". Tää on aika kova juttu :D

Jep, huikea juttu!:hyper: Lui marcohan juuri tykkää old school fysiikoista ja arvostaa paljon vakuumiposeja. Samanlaiset mieltymykset fysiikoiden suhteen kuin itselläkin. Pitääpä yrittää pysyä herran tutkalla jatkossakin.:p Niin ja tässä siis se millä sain huomion herätettyä:

hyvin toimii kroppa, kun kalorit noin ylhäällä ja fläsää ei kerry, hikoiletko paljon? ootko vaan pikkuhiljaa nostanut hiilareiden määrää?

hyvin toimii kroppa, kun kalorit noin ylhäällä ja fläsää ei kerry, hikoiletko paljon? ootko vaan pikkuhiljaa nostanut hiilareiden määrää?

Mulla toimii tosiaan toi hiilari polttoaineena. Sitten protskut on aika minimaalisella käytöllä. Melkeinpä menee niin että mitä enemmän hiilaria tulee sitä enemmän hikoiluttaa. Oon pikkuhiljaa nostanut tota hiilarin määrää, seuraten kuitenkin fläsän kertymistä.

Joo et sä mitään nivelkannatusta ota eli hyvin pysyy kuitenki lihaksella koko ajan. Ja ihan totta, että pidemmät sarjat tietysti pistää puuskuttamaan, mutta kun ite - pitkälti Utin ansioista, kuten niin monesti ennenkin - ymmärsin, että metaboliittien kertyminen on tehokkaampaa jatkuvalla liikkeellä ni oon puskenu failureen asti ilman taukoja. Melkeenpä "teho-keinoks" lasken jo tauottamisen, koska no, rest-pause sarjahan sen voi hyvinki ajatella jo olevan. Sunki pitkällä urheilutaustalla luulis hapenottokykyä löytyvän ni anna mennä vaan ;) Monellahan siinä kyllä pää pettää ku polte alkaa olemaan sietämätön, ja sen takia huilitaan.

Hah joo. Tossa näyttäs kyllä siltä, että se raudan raskaus johtu pitkälti sitä, että pomputtaa aika railakkaasti tota 220kg olkapäidensä päällä :D Vaikka sielä toki pehmustetta löytyy "ihan mukavasti".

Vastailen mielummin tänne niin ei tule Rennen ketjuun turhaa offtopikkia.

Tässä on juuri sellainen normisarja mikä vedetään piippuun jatkuvalla liikkeellä.:) Kyllä siis tavoitteena aina treeneissä on nuo suorat sarjat tehdä jatkuvalla liikkeellä ilman mitään "hapenottoja".

Btw. eikös tossa Ronnien etukyykky videolla ole 260kg? Olin laskevinani että 6*20kg levyt per puoli..:nolo:

Back
Ylös Bottom