BB Jarno Olmala

Tyylikästä kyykkäystä. Jarnolla ilmeisesti melko hyvä liikkuvuus. En usko, että itse ainakaan pääsisin yhtä siististi noin pohjaan.

Kiitos @Konaa !:) Liikkuvuus ja venyvyys on mallia rautakanki ollut aina. Jotenkin silti hackissa vähitellen tuo liikkuvuus on ajan myötä parantunut. Liike kontrolliin ja alasmenoon oon kiinnittänyt vieläkin tarkemmin huomiota mun ja @Mike kimppatreenin jälkeen.

polvet ei välttämättä tykkää noin syvistä kyykyistä, polvilumpion jänteet joutuu aikamoiseen venytykseen
Tolla Platz tyylisellä jalka-asennolla mulla ei ole ollut polvien kanssa ongelmaa kunhan vaan pystyn kontrolloimaan liikettä koko liikeradalta. Kuten varmaan oot mun videoita nähnyt niin en tykkää pommittaa liikkeitä missään vaiheessa.:) Niin ja toinen polvi on rakennettu kokonaan uudestaan 2004, niin jotain omakohtaista kokemusta on polviongelmista.:) Enemmän mulla polvissa rupeaa vihlomaan vajaat kyykyt.

Kyllähän se lihas parhaiten elää ja hengittää, kun saa liikettä kunnon venytyksestä huippusupistukseen. Vajailla liikeradoilla vaan jurnuttelee ittensä herkästi jumiin.

Pidätkö jotain voimaprogressiota penkissä, kun noin hyvin kulkee? Itellä ei taho sarjapainot liikua mihkää, kun bodailu mielessä vääntää.. Teeppäs jottai pidempääki reeni videoo, olis mielenkiintosta nähhä.

Tolla Platz tyylisellä jalka-asennolla mulla ei ole ollut polvien kanssa ongelmaa kunhan vaan pystyn kontrolloimaan liikettä koko liikeradalta. Kuten varmaan oot mun videoita nähnyt niin en tykkää pommittaa liikkeitä missään vaiheessa.:) Niin ja toinen polvi on rakennettu kokonaan uudestaan 2004, niin jotain omakohtaista kokemusta on polviongelmista.:) Enemmän mulla polvissa rupeaa vihlomaan vajaat kyykyt.

Oon huomannut täysin saman. Polvet kestää parhaiten kun tekee kunnon liikeradalla pohjasta asti ass to grass. Herrajumala jos vähänki ees ajattelee jättävänsä liikeradan puoliväliin niin hoosiannaahan ne polvet huutaa. Etureidetkin tykkäävät pidemmästä liikeradasta niin mennään sillä :)

Kyllähän se lihas parhaiten elää ja hengittää, kun saa liikettä kunnon venytyksestä huippusupistukseen. Vajailla liikeradoilla vaan jurnuttelee ittensä herkästi jumiin.

Oon huomannut täysin saman. Polvet kestää parhaiten kun tekee kunnon liikeradalla pohjasta asti ass to grass. Herrajumala jos vähänki ees ajattelee jättävänsä liikeradan puoliväliin niin hoosiannaahan ne polvet huutaa. Etureidetkin tykkäävät pidemmästä liikeradasta niin mennään sillä :)

Ihan samoilla linjoilla teidän kanssa. Parhaiten saanut kehitystä itse etureisiin juuri noilla maksimi syvillä hack kyykyillä. Polvet on tosiaan vaivannut sellaisten sarjojen jälkeen kun oon kokeillut tehdä vajaita liikeratoja.

Pidätkö jotain voimaprogressiota penkissä, kun noin hyvin kulkee? Itellä ei taho sarjapainot liikua mihkää, kun bodailu mielessä vääntää.. Teeppäs jottai pidempääki reeni videoo, olis mielenkiintosta nähhä.

Ei oo tosiaan mitään progressiota laskettu tai mietittynä mihinkään treeniin tai liikkeisiin. Jokainen treeni edelleen mennyt ihan fiiliksen ja päivän tuntuman/kunnon mukaan. Treenin aikana tulee lennosta päätettyä liikkeet/sarjat/toistot. Viime aikainen nousujohteisuus voimatasoissa on todennäköisesti johtunut siitä että oon hetken mennyt treeneissä vähemmillä erikoistekniikoilla. Toki tässä on stressitön tilanne muutenkin elämässä ja ruoka maistuu niin ei ole mitään häiritsemässä pääkoppaa.:)

Jarnolla ennätykset vaan paukkuu. Seuraavalla kerralla 170 kg ? :)

Kuinka pitkään olet vielä lomareissussa ?

Tää oli nyt viimeinen kokeilu tuossa liikkeessä suuremmilla painoilla hetkeen. Tavoite saavutettu ja nyt yritetään työstää hivenen ylöspäin sarjapainoja vieläkin paremmalla kontrollilla.:):puntti:

Ei ole reissua jäljellä kuin muutama päivä.:(

Onko Jarnolla aikomusta jossai vaiheessa ottaa lisää "ruokaa" ja pamauttaa 10kg lihasta ja kisata muillakin lavoilla kun CBB?

Ei ole. Sille tielle lähteminen ei ole henkilökohtaisesti kiinnostanut ikinä. CBB lavoilla on ihan tarpeeksi haastetta ja siellä en ole saavuttanut läheskään kaikkia tavoitteita joita olen asettanut. Kovia kisaajia riittää paljon, jotka ei varmasti tee noiden tavoitteiden saavuttamisesta helppoa.

Back
Ylös Bottom