Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyylikästä kyykkäystä. Jarnolla ilmeisesti melko hyvä liikkuvuus. En usko, että itse ainakaan pääsisin yhtä siististi noin pohjaan.
Liikkuvuus ja venyvyys on mallia rautakanki ollut aina. Jotenkin silti hackissa vähitellen tuo liikkuvuus on ajan myötä parantunut. Liike kontrolliin ja alasmenoon oon kiinnittänyt vieläkin tarkemmin huomiota mun ja @Mike kimppatreenin jälkeen.Tolla Platz tyylisellä jalka-asennolla mulla ei ole ollut polvien kanssa ongelmaa kunhan vaan pystyn kontrolloimaan liikettä koko liikeradalta. Kuten varmaan oot mun videoita nähnyt niin en tykkää pommittaa liikkeitä missään vaiheessa.polvet ei välttämättä tykkää noin syvistä kyykyistä, polvilumpion jänteet joutuu aikamoiseen venytykseen
Niin ja toinen polvi on rakennettu kokonaan uudestaan 2004, niin jotain omakohtaista kokemusta on polviongelmista.
Enemmän mulla polvissa rupeaa vihlomaan vajaat kyykyt.Tolla Platz tyylisellä jalka-asennolla mulla ei ole ollut polvien kanssa ongelmaa kunhan vaan pystyn kontrolloimaan liikettä koko liikeradalta. Kuten varmaan oot mun videoita nähnyt niin en tykkää pommittaa liikkeitä missään vaiheessa.Niin ja toinen polvi on rakennettu kokonaan uudestaan 2004, niin jotain omakohtaista kokemusta on polviongelmista.
Enemmän mulla polvissa rupeaa vihlomaan vajaat kyykyt.

Kyllähän se lihas parhaiten elää ja hengittää, kun saa liikettä kunnon venytyksestä huippusupistukseen. Vajailla liikeradoilla vaan jurnuttelee ittensä herkästi jumiin.
Oon huomannut täysin saman. Polvet kestää parhaiten kun tekee kunnon liikeradalla pohjasta asti ass to grass. Herrajumala jos vähänki ees ajattelee jättävänsä liikeradan puoliväliin niin hoosiannaahan ne polvet huutaa. Etureidetkin tykkäävät pidemmästä liikeradasta niin mennään sillä![]()
Pidätkö jotain voimaprogressiota penkissä, kun noin hyvin kulkee? Itellä ei taho sarjapainot liikua mihkää, kun bodailu mielessä vääntää.. Teeppäs jottai pidempääki reeni videoo, olis mielenkiintosta nähhä.

Jarnolla ennätykset vaan paukkuu. Seuraavalla kerralla 170 kg ?
Kuinka pitkään olet vielä lomareissussa ?

Onko Jarnolla aikomusta jossai vaiheessa ottaa lisää "ruokaa" ja pamauttaa 10kg lihasta ja kisata muillakin lavoilla kun CBB?
Mitäs mies aikoo seinäjoella puuhata? Treeniä?

Vähän lisähaastetta perustreeniin. Kyykkyä ilman käsiä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=X_6856-jki0