Jarmo Sohlman kärysi! v**un hienoa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tiedän yhden tapauksen kun kaveri veti penkistä 10+160kg kuin tyhjää ja oli kisoihin menossa mutta ottipa pienen nappikuurin ennen kisaa totesi vaan että on jo sen verran aikaa että ei näy jos satutaan testaamaan mutta käry kävi eli eikö se ole ihan oma tyhmyys jos käryää vieläpä kahdesti?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
häätyy olla tyhmä jos kahesti käryää,olen sillä kannalla että jos kerran käryää niin elinkautinen kilpailukielto!!! ja valitettavasti nämä käryt lisää ajattelua että kaikki vähänki normaalia ihmistä enemmän kyykkääjät tai penkkaajat käyttävät roinaa,valitettavaa mutta totta!!

Ehkä tyhmä kysymys, mutta minkä takia tota horkkaa ei voi sallia noissa voimapuolen kisoissa, kun kaikki sitä vetää kuitenkin mutta vaan jotkut jää välillä kiinni :david:

Ehkä tyhmä kysymys, mutta minkä takia tota horkkaa ei voi sallia noissa voimapuolen kisoissa, kun kaikki sitä vetää kuitenkin mutta vaan jotkut jää välillä kiinni :david:

Miksi vain "voimapuolen kisoissa"?

Ja voimanostossa on jo olemassa omat kisat niille, joita ei doping-kontrolli koske.

Miksi ei myös pyöräilykisoissa voisi sallia dopingaineita. Siellähän ne vasta käyttääkin. Ja muissakin lajeissa ainakin kaikki huiput käyttää.

Itse en kyllä yhtään ylläty näistä käryistä, oli laji sitten mikä tahansa ja urheilija itse kuka tahansa.

Miksi ei myös pyöräilykisoissa voisi sallia dopingaineita. Siellähän ne vasta käyttääkin. Ja muissakin lajeissa ainakin kaikki huiput käyttää.

Itse en kyllä yhtään ylläty näistä käryistä, oli laji sitten mikä tahansa ja urheilija itse kuka tahansa.

no sit yllättyisin jos 12-vuotiaat futisjuniorit/vastaavat käryäis, mutta voimalajeissa ja kestävyyslajeissa kuten pyöräily.. ei kauheesti yllätä. taitaa tourilla olla jo kyse siitä, kuinka monta tallillista kärähtää :D

Olipa taas vitun fiksu postaus :0:
Huoh no voi anteeksi että en seuraa esim. voimanostoa yhtä ahkerasti kuin eräät, siksi kirjoitinkin lauseen alkuun "ehkä tyhmä kysymys...." Sillä ajattelin, että kaikki olisivat ainakin samalla lähtöviivalla, mutta hunter_killer asian selvensikin jo.

Tämä on ehkä yleisin kommentti/harhaluulo voimailulajeja kohtaan, joka kansan keskuudessa vallitsee.:)

Hyvä kun Jape jäi kiinni vilpistä! Puhtaan urheilun puolesta:thumbs:

Et kai sinä hyvä mies ole tosissasi? :hyper:

Ehkä sillä on jotakin tekemistä sen kanssa että joukossa on oikeasti natujakin? Niitä on jopa paljon. Ihan menestyneitäkin jotkut. EI voida olettaa että heidän tulisi vaan hiljaa hyväksyä tämä "tosiasia" ja alkaa lyömään sutikkaa pakaraan, "kun kaikki muutkin". Tämä Ei kuulu lajiin vaan on yksi sen suurimmista ongelmista. Niin, ja eihän noissa tropeissa ole mitään arvelluttavaa muutenkaan... Jep jep.

Edit: ja testivapaa vaihtoehto löytyy jo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Urheilijoille ku tulis ongelmia terveyden kanssa,alkaisi ennenkuulumaton oikeudenkäyntien show.Syytettyjen penkillä olis lekurit valmentajat lääketehtaat lääkelaitos sekä terveysministeri.

Ainoa joka olis edelleen syytön olis tietysti itse urheilija,hän kertoisi vain että kaikki sanoivat että tämä on ehdottoman turvallista.

-Eihän valtio sallis tätä muuten eihän? Kysyy hämmentynyt voimanostaja Seiskan lööpissä.
-Minusta heidän täytyy korvata tuhottu elämäni. Sairastunut urheilija avomielisenä Iltapaskan viikonloppu numerossa

Ehkä tyhmä kysymys, mutta minkä takia tota horkkaa ei voi sallia noissa voimapuolen kisoissa, kun kaikki sitä vetää kuitenkin mutta vaan jotkut jää välillä kiinni

Tuon viestin voisi ymmärtää ja varmaan aika monikin ymmärsi provosoivana. Ei voimanosto ole ainoa laji missä tätä "horkkaa" liikkuu. Jos olet seurannut yhtään urheilua niin kuin jo edellä ollaan mainittu. Esim pyöräily on hyvä esimerkki.

Mitä sitten noihin liittoihin tulee niin arvostan kyllä jokaista nostajaa liittoa katsomatta. Treenaavat kovaa ja jokaisella on oma oikeus valita liittonsa.

Jos nyt oikein olen ymmärtänyt niin hunter killer ajaa takaa tuossa FPO:ta? Huono puoli ehkä tuo testaus siellä onkin, mutta hyvänä näkisin taas sen, että ei oikeasti tarvitse miettiä joka noston ajan nouseeko se perse pari milliä penkistä tai muita yhtä kyseenalaisia sääntöjä mitä IPF:n puolelta löytyy.

Korjatkaa toki, jos olen kyseisessä asiassa väärässä, mutta monen nostajan kanssa ollaan asiasta keskusteltu ja on se kumma kun aina lisätään kaikenmaailman hienosäätöjä tuonne sääntöihin. Etenkin penkkipunnerruksen osalta.

Tuon viestin voisi ymmärtää ja varmaan aika monikin ymmärsi provosoivana. Ei voimanosto ole ainoa laji missä tätä "horkkaa" liikkuu. Jos olet seurannut yhtään urheilua niin kuin jo edellä ollaan mainittu. Esim pyöräily on hyvä esimerkki.

Mitä sitten noihin liittoihin tulee niin arvostan kyllä jokaista nostajaa liittoa katsomatta. Treenaavat kovaa ja jokaisella on oma oikeus valita liittonsa.

Jos nyt oikein olen ymmärtänyt niin hunter killer ajaa takaa tuossa FPO:ta? Huono puoli ehkä tuo testaus siellä onkin, mutta hyvänä näkisin taas sen, että ei oikeasti tarvitse miettiä joka noston ajan nouseeko se perse pari milliä penkistä tai muita yhtä kyseenalaisia sääntöjä mitä IPF:n puolelta löytyy.

Korjatkaa toki, jos olen kyseisessä asiassa väärässä, mutta monen nostajan kanssa ollaan asiasta keskusteltu ja on se kumma kun aina lisätään kaikenmaailman hienosäätöjä tuonne sääntöihin. Etenkin penkkipunnerruksen osalta.

Jou man, näille varuste yms väännöille on oma threadi täällä voimaosiossa.Sinne siis:thumbs:

:offtopic::offtopic::offtopic:
Mitä sitten noihin liittoihin tulee niin arvostan kyllä jokaista nostajaa liittoa katsomatta.

oikea asenne.

FPO:ta? Huono puoli ehkä tuo testaus siellä onkin, mutta hyvänä näkisin taas sen, että ei oikeasti tarvitse miettiä joka noston ajan nouseeko se perse pari milliä penkistä tai muita yhtä kyseenalaisia sääntöjä mitä IPF:n puolelta löytyy.

Kyllä sielläkin perseen nostosta punaista saa - ja se näkyy kyllä yleisöllekkin kamerat yleensä näyttää, toisesta kulmasta penkkaajan vielä yleisöllekkin (sm penkissä kamera oli sivutuomarin vieressä), heidän oman näkymän lisäksi..

Mitähän Jarmo aikoo oikeasti tehdä seuraavaksi. Vähään aikaan ainakaan en usko että Jouhki soittelee ihan heti ja pyytää takas remmiin =/

Onko porukka oikeasti noin naivia, että uskovat urheilun olevan puhdasta? Voimailupuolen lajit, kehonrakennus jne. aina doupattuja. Ei voi mitään, vaikka kuka mitä sanois. Minä uskon sitten jonkun menestyvän kehonrakentajan tai voimailijan olevan puhdas, kun kilpailijaa testataan viikoittain kahden vuoden ajan ja hän pysyy edelleen lajissaan huipulla.

Zone-sarja -42%
Minä uskon sitten jonkun menestyvän kehonrakentajan tai voimailijan olevan puhdas, kun kilpailijaa testataan viikoittain kahden vuoden ajan ja hän pysyy edelleen lajissaan huipulla.

Tota oon kyl ittekki aatellu monasti. Ois tosi hyvä mutta rassais aika vitust käydä kerran viikos kusees purkkii.

Onko porukka oikeasti noin naivia, että uskovat urheilun olevan puhdasta? Voimailupuolen lajit, kehonrakennus jne. aina doupattuja. Ei voi mitään, vaikka kuka mitä sanois. Minä uskon sitten jonkun menestyvän kehonrakentajan tai voimailijan olevan puhdas, kun kilpailijaa testataan viikoittain kahden vuoden ajan ja hän pysyy edelleen lajissaan huipulla.

Onpa järkee toitottaa täällä, että kaikki on doupattuja. Tällaiset kommentit ei paljoa edistä puhdasta urheilua kun kaikille jauhetaan alusta asti, ettei ilman vilppiä tuu mistään mitään.:david:

Jos maksat mulle testit viikottain, niin ilmoittaudun haasteeseen...!

Onpa järkee toitottaa täällä, että kaikki on doupattuja. Tällaiset kommentit ei paljoa edistä puhdasta urheilua kun kaikille jauhetaan alusta asti, ettei ilman vilppiä tuu mistään mitään.:david:

David vaan sinne takaisin. Voimailulajit ja ammattilaisvapaaottelu on saatu pilalle testaamalla. Mutta antaa mennä vaan. Kirkas kruunu kasvaa "puhtaiden", kärähtämättä jääneiden jätkien päällä. Mua oksettaa tää sirkus. Ei koske muita lajeja. Näihin ed mainittuihin lajeihin useimmiten hakeudutaan aikuisiällä, joten juniorityötä ei voida hakea tekosyyksi testaamiselle. Ei tästä mikään DDR tuu vaikka testaaminen lopetettaisiin noissa kahdessa lajissa. Mikään ei muuttuisi, paitsi ei tulisi näin kertakaikkiaan typeriä käryjä jotka ei palvele ketään. Joku vapaaehtoinen testaaminen mediaa varten.

uskon että lahjakas kaveri voi menestyä voimapuolella naturaalina ja optimaalisella harjoittelulla ihan jopa kärki kahinoissakin. kehonrakennuksessa en moiseen usko.

Suositut

Back
Ylös Bottom