BB Jari Leskinen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vihaan sanaa symppis kun sitä käytetään liikaa, mut Jari on mun mielestä semmonen sympaattinen kaveri, videoiden peruteella :)

Vihaan sanaa symppis kun sitä käytetään liikaa, mut Jari on mun mielestä semmonen sympaattinen kaveri, videoiden peruteella :)

Ja sitä se on ihan livenäkin, ihme ku ei kiristä sillä ukolla päätä ku muu kroppa on niin kireä.. Kauheasti tsemppiä vikoihin rutistuksiin! :oujee::rock::puntti:

Olipas Tafferin tekemä video hyvä ja siitä suuri kunnia Jarille. Miehellä on sopivasti huuomoria, rauhallisuutta ja taitoa esiintyä. Olisi monille urheilijoille mallia, kuinka panostaa lämmitelyyn ja kropan huoltamiseen (ei ala treenaamaan kuin "jänis ajokoiran yllättämänä") sekä yrittää huomioida kaiken mahdollisen, ettei tulisi loukkaantumisia.

https://pakkotoisto.com/etusivu/?p=6299

800_4886.jpg

Hienoja kuvia. Tuo tausta tekee kuvasta vieläkin hienomman näköisen.
Samaa juuri mietin. Näinkin yksinkertaisella idealla taustaksi saatu vielä todella paljon lisää näyttävyyttä jo valmiiksi hienoihin kuviin.

EDIT: Surkeasti artikuloitua tekstiä korjattu(?).

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
thä? leskinen taustalla on... vai oliko läppä?

eikö vois ottaa vaan tyyliin perusposeja rutiinilla, taltioida vaan hienot kunnot? eikai tuollaisissa kuvissa tarvii sen kummempaa alkaa säätämään, tähän tyyliin:
Body+Builder+~+01+~+Ronnie+Coleman.jpg

Ja mä sanon, että alkaa olemaan todella vaikeeta keksiä jotain uusia ideoita esim studiokuvissa. Ei ole enää ihan niin itsestäänselvää. Vaikeinta koko hommassa.

Sellaset kuvaparit ois siistejä, joissa ois ekana joku pose (vaikka rinta sivulta) ilman mitään jännityksiä ja relaxed mahalla. Sen vieressä sitte vastaava pose asianmukaisia lihasryhmiä jännittäen. En tosin tiijä, suostusko kukaan kisaaja tuommoseen :D

öö siis mä tarkoitin ku kisaajat lähellä kisoja tulee kuvauksiin niin voishan niistä ottaa tollasiakin missä näkyy kisakondis studiovaloilla sen kummempia kikkailematta, mä ainakin tykkäisin, siis niinku taiteellisempien lisäks

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom