BB Jari Leskinen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kiitoksia Termikselle ja Jarille videosta! Leskinen on kyllä äärimmäisen sympaattinen ja informatiivinen ukko. Vaikka tuossa olikin aika hienosti noista lämmittelyistä, niin Jukka vois joskus tulevaisuudessa kuvata penkkipunnerrukselle jonkun Letkun "näin lämmittelet ennen treeniä"-opetusvideon. Nuo lämmittelypätkät on kuitenkin sellaista materiaalia, jota ei ihan hirveästi tuoda esille ja Jarin kohdalla ne lämpät on totaalisen perusteellisia.

Oletkos tämän jo nähnyt?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oletkos tämän jo nähnyt?

Olen ja on kovasti käytössä. Yläkropalle kun sais tuollaisen pätkän, niin avot. Tosin ei kyllä haittaisi, vaikka samaan pätkään tulisi lämmittelyt kantapäistä epäkkäisiin, kun mielellään tätä materiaalia seuraa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jari on kyllä symppiksen oloinen bodari, hyvä fiilis suorastaan tarttuu kun näitä videoita katselee:).

+1 tuolle päästä varpaisiin lihashuolto/lämppäri videolle.

Jari vaikuttaa myös erittäin asialliselta äijältä! Miehen treenejä katselisi enemmänkin. Käsitin jostain pätkästä, että ravintopuoli on myös enemmän kuin tarkkaa. Siitä olisi mukava kuulla myös höpinää.

terminator: olen ymmärtänyt että penkkipunneruksessa bodausta palvelee enemmän ote missä kyynerpäät on leveellä eikä lähellä kylkiä. eikö tuo jarin tekemä versio ole enemmän voimanosto tyylinen? veljesihän tekee leveellä otteella? tekeekö jari tuota toista tyyliä ollenkaan?

terminator: olen ymmärtänyt että penkkipunneruksessa bodausta palvelee enemmän ote missä kyynerpäät on leveellä eikä lähellä kylkiä. eikö tuo jarin tekemä versio ole enemmän voimanosto tyylinen? veljesihän tekee leveellä otteella? tekeekö jari tuota toista tyyliä ollenkaan?

Jari vastasi näin, kun kyselin häneltä:

Kun kyynerpäät leviää enemmän sivuille, ottaa liike enemmän rintaan. Kun kyynerpäät lähellä kylkiä, enemmän ojentajiin. Eli jälkimmäinen tyyli on enemmän voimatyyIi, mutta myös huomattavasti turvallisempi tyyli nostaa isoja rautoja. Itse nostan pikkurillit merkeillä ja käytän noista tyyleistä ns.välimuotoa. En tuota leveämpää otetta olkapäiden kipeytymisen takia.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Jari vaikuttaa myös erittäin asialliselta äijältä! Miehen treenejä katselisi enemmänkin. Käsitin jostain pätkästä, että ravintopuoli on myös enemmän kuin tarkkaa. Siitä olisi mukava kuulla myös höpinää.

Täysin samoja ajatuksia ja olisi mukava kuulla Jarin omia kokemuksia, näkemyksiä jne. Termis, Mikan sohva tai joku muu voisi ottaa vaarista vinkin.... :)

Menee testiin tuo käsikombo jossain vaiheessa! Tänään sivukorvalla kuuntelin kun Jari ohjeisti asiakastaan ja täytyy sanoa, että mies osaa asiansa. Rauhallinen ja perusteellinen tyyli, jos joskus harkitsen valmentajaa tms. niin valinta on aika selvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom