BB Jari Leskinen

Sanokaa nyt sitten miten tuo henkseli pitää kun remmi hajoaa kuten vedossa kävi? häh? Se remmihän petti kesken vedon ja siksi veto meni vituiksi,sekö tuo lasten hekseli olis pitäny? :D

Katsotteko te näitä videoita,ootte vaan samaa mieltä jonkun kans?
Katsokaa nyt tuo veto,remmi aukes/hajos kesken sarjan ihan kuten jari itse sanoo siinä=ote herpaantu kesken vedon ja sarja vituiksi,samoin kun Pöyhiälläkin ja jos tuossa kohtaa tuo lasten henkseli pelastaa nipistämällä hihasta niin ostan kuorma-autollisen niitä ja VERSOJA ja tuun jakaan ne Jallun lukijoille

Välillä tuntuu, että kaikki videot ja muu sisällön tuottaminen menee kyllä ihan helvetin hukkaan. Ei olisi uskonut, että tämäkin juttu on monelle näin vaikea ymmärtää.

Vieläkös joku käyttää nostokoukkuja? En ainakaan itse ole vuosiin nähnyt kenenkään niitä käyttävän. Itselläni kulkee sellaiset treenikassissa ja joskus tulee käytettyäkin. Yleensä kuitenkin remmeillä mennään.
Hävisi kyllä aika hyvin kun piratismia ruvettiin sorsimaan enemmän. Yarr. Enää ei kyllä löydy pukkaristakaan rommia :(

Se remmihän petti kesken vedon ja siksi veto meni vituiksi,sekö tuo lasten hekseli olis pitäny? :D

Jos säkin reppana nyt vaan ensin lukisit ton mun edelllisen viestin uudelleen ja sen jälkeen katsoisit sen tafferin videon ennen kun tuut uudelleen uhoamaan kuin keskenkasvuinen? Voin myös tiivistää sulle niiden henkselien pointin jos on vaikeaa mennä yks parin minuutin video katsomaan: Noilla henkseleillä ei ollut mitään tarkoitusta auttaa tossa nostossa, vaan siinä ettei Jari hävittäisi omia taffereitaan.

Tulossa yöllä.

NPAIN.webp

Lauantaina online. Tehokkain selkätreeni minkä olen koskaan tehnyt, tämä on neljäs kerta peräkkäin kun teen saman, painot vain nousevat. Hurja paine, mielettömät domssit, kannattaa katsoa ja koittaa itse. Videolla tarkat ohjeet kahvan ja toistojen osalta.

leskinen2.webp

Ihan mukava, että tämmöinen treeni, jota voi toteuttaa varmasti kuka vain harrastaja. Perusasioiden äärellä ilman ihmeempiä hifistelyjä. Menee varmaan itsellänikin kokeiluun lähiaikoina.

Jari leskinen ilmoittautunut SM-kisoihin :)

Bodybuilding – 90 kg
Henri Holappa, Figure Fitclub, Oulu
Samuli Siitari, Team Trec Nutrition, Turku
Niko Voutilainen, EI TIIMIÄ, Nenonpelto
Jerry Ossi, Team Gym99, Kuopio
Tero Turunen, Team Fitfarm, Varkaus
Aleksi Laajoki, Team Killeri, Ii
Eevertti Liljenmaa, Team Trec Nutrition, Lappeenranta
Kimmo Antila, Team Victory, Kouvola
Janne Kotka, Team Power Corp, Helsinki
Jari Leskinen, Team Victory, Espoo

Back