BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heh, moni SM-sarjalainen on kisoissa tossa kunnossa. Jari taasen aloittaa dietin tosta kunnosta :rock:

Jos ois varaa sanoo mitään niin sanosin että ei alottas dieettiä tossa kunnossa vielä:D nimittäin on aika kiree:P mutta kyllähän nää ammattilaiset tietää miten mennään:rock:

Jari näytti tänään kuntoa ja nyt on kyllä sen näköistä, että oikeesti tulee kireä ja iso paketti!! Paino jossain karvan päälle 120 kilon eli viikossa on tullut hyvin alas nesteistä.
Poseerauksia myös katsottiin ja leveä selkä takaa poseeraus menee todella hyvin nappiin, tuplat takaa poseeraus napsahti kohdilleen ja selkäfileet pullahti hyvin esille myös sieltä latsien alaosista.
Siinä kyseisessä posessa Jarilla on tullut takkiin aiemmin, siihen kun saa parannusta niin tekee helvetin hyvää sijoitusta silmälläpitäen. Pelkällä poseerauksella siitä saa näköjään PALJON lisää irti, kyllä siellä selässä nimittäin lihasta on PALJON. Ens viikosta Jari alkaa treenaan poseerauksia oikein helvetisti ja launtaina otetaan taas kuvat.

Bulli aloitti tammikuussa dieetin ja dieetin aloituksen ja tämän päivän välille mahtuu kokonaiset kaksi "offiviikkoa" eikä nekään ollut mitään järjetöntä mättöä vaan suunnitelmallista tankkausta. Kerran käytiin American Dinerissa :) Kahdessa viikossa ei ehdi kroppa ja pää lepäämään yhtään. Itse olen yhden ainoan kisadieetin vetänyt ja osaan vain kuvitella millaiset on Jarin tuntemukset nyt. Kaikki tuki ja tsemppi on nyt enemmän kun paikallaan!

Palataan lauantaina uusien kuvien kanssa asialle.

Olisko mahdollista ottaa seuraavien kuvien yhteydessä esim. leveä selkä -posesta kuvat niin, että toisessa vedetään ns. vanhaan malliin ja toinen sitten viimeisen päälle? Siitä näkisi konkreettisesti, että kuinka iso ero tollakin tasolla saadaan pelkällä poseerauksella.

Ymmärrän kyllä, jos ei onnistu esim. sen takia, ettei haluta levittää nettiin ns. huonoja kuvia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ensimmäinen kuva jossa selkä takaa pose jotenkin onnistunut. Tosin kuvattu vähän ylhäältä päin. Mutta edelleen sormet on väärässä paikassa. Sormet huomattavasti taaemmaksi, selän puolelle, ei eteen vatsan puolelle. Selkä takaa poseeraus on kaiketi se ainoa pose jossa ei lihaksia tarvitse jännittää vaan pelkästään "avata" se selkä. Mielestäni suurin ongelma Bullilla selkä takaa posessa on juuri tämä. Mutta mähän oon vaan amatööri jos sitäkään, mitä minä neuvvomaan.

...

Liitteet

• 07.webp
    07.webp
    36,6 KB · Katsottu: 6 161
Ensimmäinen kuva jossa selkä takaa pose jotenkin onnistunut. Tosin kuvattu vähän ylhäältä päin. Mutta edelleen sormet on väärässä paikassa. Sormet huomattavasti taaemmaksi, selän puolelle, ei eteen vatsan puolelle. Selkä takaa poseeraus on kaiketi se ainoa pose jossa ei lihaksia tarvitse jännittää vaan pelkästään "avata" se selkä. Mielestäni suurin ongelma Bullilla selkä takaa posessa on juuri tämä. Mutta mähän oon vaan amatööri jos sitäkään, mitä minä neuvvomaan.
Erittäin asiaa puhut! Tuota olen itsekin aina yrittänyt valmennettavilleni opettaa, joskus hyvällä ja joskus huonolla menestyksellä.

Ja tosiaan Jari alkaa olemaan syystäkin jo aika kaput, kuvat otetaan mahdollisimman nopeasti niin pääsee mies treenin jälkeen himaan lataileen itseensä. Saavat menetellä vaikka vähän kuvakulmat ja etäisyydet poikkeaakin toisistaan. Niin ne poikkeaa esim. tossa Levronen projektissakin.

Siis kuvatessa vähän joka asialla on vaikutusta. Pitäisi olla aivan identtinen kulma kokoajan.
Niin pitäis olla joo. Jalusta idea meni vituiks, liian matala koko viritys ja käsivaraisesti on hankalaa pitää sama kulma joka kuvassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom