Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin asiaa puhut! Tuota olen itsekin aina yrittänyt valmennettavilleni opettaa, joskus hyvällä ja joskus huonolla menestyksellä.Ensimmäinen kuva jossa selkä takaa pose jotenkin onnistunut. Tosin kuvattu vähän ylhäältä päin. Mutta edelleen sormet on väärässä paikassa. Sormet huomattavasti taaemmaksi, selän puolelle, ei eteen vatsan puolelle. Selkä takaa poseeraus on kaiketi se ainoa pose jossa ei lihaksia tarvitse jännittää vaan pelkästään "avata" se selkä. Mielestäni suurin ongelma Bullilla selkä takaa posessa on juuri tämä. Mutta mähän oon vaan amatööri jos sitäkään, mitä minä neuvvomaan.
Aika iso ero on, selvästi vain muuttamalla poseerausta päästään aivan eri "tuloksiin"
Jep, kuvat on likimain samalta korkeudelta otettu, mutta tässä uusimmassa kuvassa Jari on enemmän "maissa".Ja kuvakulmaa... :D
Ja kuvakulmaa... :D
Niin pitäis olla joo. Jalusta idea meni vituiks, liian matala koko viritys ja käsivaraisesti on hankalaa pitää sama kulma joka kuvassa.Siis kuvatessa vähän joka asialla on vaikutusta. Pitäisi olla aivan identtinen kulma kokoajan.