BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harmi että Savolainen ei saanut pidempää kilpailu-uraa...olisi voinut tulla menestystä. Vaikka Bull olisi painon, rasva %:n tai mittojen mukaan isompi niin Savolaisella oli bodauksen kannalta parempi kroppa eli näytti kuvissa isommalta.

Ja rauhottukaa nyt jumalauta ton suoranaisen vittuilun kanssa mitä muunmuassa laakintamies harrastaa! Antakaa Bullille aikaa ja mahdollisuus näyttää potentiaalinsa ja mä uskon, että Pakkotoistolla jengi haluaa jatkossakin seurata vastaavanlaisia proggiksia?
Tollaisella suoranaisella vittuilemisella ne tulevaisuuden projektit saattaa olla aika hiljaisia, mua ainakin vituttaisi antaa tollaisille apinoille yhtään mitään.

Ottamatta kantaa muutoin epärealistisiin odotuksiin, eikös siellä toinen kaveri tehnyt myös debyytin ja voitto tuli? Ei varmaan kyllä yleensä mene noin.
Juu, Evan Centopani vai mikälie

Bullilta odotettiin aivan liikaa, koska suurimmalla osalla faneista ei ole minkäänlaista mielikuvaa minkälaista ja miten kovatasoista kisaaminen on ammattilaistasolla. Vettä tietenkin lisäsi myllyyn Miken tyylikkäät kuvat ja ne vielä edesauttoivat valtavaa hypeä, jota oli mahdotonta toteuttaa.

Turha kenenkään arvostella mistään "alavatsan vekistä" kun ite ei tollaseen kuntoon tule ikinä pääsemään! Rispectit jarille, hyvä kunto debyyttikisassa ja varmasti tulee vielä kovemmassa kunnossa takaisin! :rock:

Mahtavia nämä "fanit", jotka kääntävät heti selkänsä, kun menestys ei vastaa ao. henkilön omia toiveita. Kun menestystä tulee, ollaan kuin yhtä suurta perhettä ("jee, me voitetaan"), mutta epäonnistuessaan urheilija jää yksin ("saatanan tunari"). Tässä tapauksessa ei voi edes puhua epäonnistumisesta, vaan kunniakkaasta debyytistä, josta on hyvä jatkaa kohti tulevia koitoksia. Kisakokemusta, uusia suhteita jne. - helvetin hyödyllistä. Pitäisi osata vähän suhteuttaa asioita, mutta näyttää olevan joillekin täysin ylivoimainen tehtävä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mahtavia nämä "fanit", jotka kääntävät heti selkänsä, kun menestys ei vastaa ao. henkilön omia toiveita. Kun menestystä tulee, ollaan kuin yhtä suurta perhettä ("jee, me voitetaan"), mutta epäonnistuessaan urheilija jää yksin ("saatanan tunari"). Tässä tapauksessa ei voi edes puhua epäonnistumisesta, vaan kunniakkaasta debyytistä, josta on hyvä jatkaa kohti tulevia koitoksia. Kisakokemusta, uusia suhteita jne. - helvetin hyödyllistä. Pitäisi osata vähän suhteuttaa asioita, mutta näyttää olevan joillekin täysin ylivoimainen tehtävä.
Tässä loistava postaus ja vielä ensimmäinen :rock:

Aika paljon porukka odotti Mentulalta vaikka ei sijoittuminen ehkä kovin realistinen tavoite lopulta ollutkaan. Varsinkin kun muistaa että Mentula ei voittanut edes sm-kisojen overall-palkintoa vaan Mentulan voittaessa raskaan sarjan, vei Forsgren overallin nimiinsä. Eikä taida Jari olla menestynyt em tai mm-tasollakaan?

Hmm...oma kommentti Bullin ekaan depyytti kisaan on et kaikkensa varmasti antoi ja kovan työn teki valistautuessaan kisaa,kun katselin kuvia vertailuista ei tarvi kylla Jarin hävetä yhtään,kova oli kunto ja kyllä se mun mielestä isolta näytti niinkuin muutkin jätkät lineupissa,Ruhl oli massoiltaa isoin mut ei se siitä tehny voittajaa. Hattua nostan Jarille ja seuraavaan kisaan taas uudet kujeet,kuitenki hienoa et meillä on maailmalla edes yks ammattilainen,koska ei sinne kuka vaan pääse....onko kukaan sellaista ajatellut,turhaa arvostelua mun mielestä,joka on itse samaan valmis menkööt kokeileen ja tulee sitten huuteleen tänne=)

Varsinkin kun muistaa että Mentula ei voittanut edes sm-kisojen overall-palkintoa vaan Mentulan voittaessa raskaan sarjan, vei Forsgren overallin nimiinsä. Eikä taida Jari olla menestynyt em tai mm-tasollakaan?
No on niitä sijoituksia silmät kiinni ennenkin SM:issä jaettu, aliarvioimatta mitenkään Forsgrenia.
Mutta toi nyt on asia minkä voisi jättää täysin mainitsematta koska kyseinen "tuomio" oli vähintäänkin erikoinen.
Mutta ei siitä sen enempää, ei liity tähän ketjuun millään tavalla.
Eipä ole Jari EM tai MM kisoissa kilpaillut. Mutta kyllä on korttinsa täysin ansainnut ja tulee vielä näyttämään potentiaalinsa ja nappaa sen sijoituksen ellei toisenkin, sano mun sanoeeni!
Ei ne aiemmat saavutukset vaikuta mitään tulevaan!

Turha kenenkään arvostella mistään "alavatsan vekistä" kun ite ei tollaseen kuntoon tule ikinä pääsemään! Rispectit jarille, hyvä kunto debyyttikisassa ja varmasti tulee vielä kovemmassa kunnossa takaisin! :rock:

Anteeksi taas kerran että olen olemassa, mutta joissain kuvissa tuo vatsa näyttää epäonnistuneen rasvaimun läpikäyneeltä. Tämä ei ole mitään vittuilua. Rakentavaa kritiikkiä, sitä tarvitaan ja realismia.

Kokonaisuudessa Bulli näytti kisoissa paljon paremmalta, kuin uskalsin odottaa, varsinkin vertailukuvissa.

Anteeksi taas kerran että olen olemassa, mutta joissain kuvissa tuo vatsa näyttää epäonnistuneen rasvaimun läpikäyneeltä. Tämä ei ole mitään vittuilua. Rakentavaa kritiikkiä, sitä tarvitaan ja realismia.

Kokonaisuudessa Bulli näytti kisoissa paljon paremmalta, kuin uskalsin odottaa, varsinkin vertailukuvissa.
Eiköhän se ole poseeraustekninen juttu ja onkin..

Suositut

Back
Ylös Bottom