- Ikä
- 47
Tuli sellainen fiilis, ettei niitä aamun kuvia tule koskaan näkyville. Ainakaan ennen kisaa. Ensin piti tulla eilen illalla, sitten tänä aamuna ja nyt ties milloin.
Toivottavasti syy on Bullin järkyttävän kovassa kunnossa, joka halutaan räjäyttää silmille vasta Nykissä.
Suurin toive mulla olisi, että Bull itse olisi tyytyväinen kisakuntoonsa. Oli sija mikä hyvänsä.
Mä otin Jarin kameralla aamulla kuvat, eilen en ottanut koska Jarilla oli järjetön päänsärky joka äityi migreeniksi. Siksi luvattuja kuvia ei eilen tullut, sen johdosta Jari välitti pahoittelunsa.
Jari on juuri nyt Jenkeissä, lento lähti puoli 2 ja kestää 7 tuntia eli lienee tällä hetkellä lentokentällä kamera matkalaukussaan ja siinä matkalaukussa olevassa kamerassa on mun tänä aamuna ottamat kuvat jotka Jari laittaa heti nettiin kun ehtii kuten jo aiemmin mainitsin
Kunto on kova, muttei kuvia pantata mistään erityisestä syystä.
Malttia nyt, kyllä Jari lupasi laittaa kuvaa näytille HETI KUN EHTII Antaa nyt miehen asettua hotellihuoneeseensa ja hoitaa tärkeämmät asiat alta pois, tietokone kuulemma kytketään verkkoon asap.
Ja Bull on itse tyytyväinen kuntoonsa, kaikkensa on tehnyt!