BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli sellainen fiilis, ettei niitä aamun kuvia tule koskaan näkyville. Ainakaan ennen kisaa. Ensin piti tulla eilen illalla, sitten tänä aamuna ja nyt ties milloin.

Toivottavasti syy on Bullin järkyttävän kovassa kunnossa, joka halutaan räjäyttää silmille vasta Nykissä.

Suurin toive mulla olisi, että Bull itse olisi tyytyväinen kisakuntoonsa. Oli sija mikä hyvänsä.

Mä otin Jarin kameralla aamulla kuvat, eilen en ottanut koska Jarilla oli järjetön päänsärky joka äityi migreeniksi. Siksi luvattuja kuvia ei eilen tullut, sen johdosta Jari välitti pahoittelunsa.
Jari on juuri nyt Jenkeissä, lento lähti puoli 2 ja kestää 7 tuntia eli lienee tällä hetkellä lentokentällä kamera matkalaukussaan ja siinä matkalaukussa olevassa kamerassa on mun tänä aamuna ottamat kuvat jotka Jari laittaa heti nettiin kun ehtii kuten jo aiemmin mainitsin :)
Kunto on kova, muttei kuvia pantata mistään erityisestä syystä.
Malttia nyt, kyllä Jari lupasi laittaa kuvaa näytille HETI KUN EHTII :) Antaa nyt miehen asettua hotellihuoneeseensa ja hoitaa tärkeämmät asiat alta pois, tietokone kuulemma kytketään verkkoon asap.

Ja Bull on itse tyytyväinen kuntoonsa, kaikkensa on tehnyt!

Jari Mentula 24.5.2009 Arto Nyberg live television show Interview

Bongasin blogista ni aattelin laittaa ihan oman threadin tälle, et tulee varmasti huomatuks eikä hävii tonne Bullin kisakeskusteluun.

Jari lähetti juuri tekstaria New Yorkista salilta, aamulenkkiä polkee fillarilla tällä hetkellä.
Netti alkaa futaan tänään eli odotellaan päivityksiä

Kiitokset Leechille kun yksinkertaisesti KEHTAAT nähdä näin paljon vaivaa meidän hyväks, siitäkin huolimatta että porukka jatkuvasti valittaa jostain :thumbs:

Infoa Jarilta. Netti siis kuten Ville sanoi, tänään päälle. Maksaa mukavat 40 taalaa/vrk. Matka oli Jarilla raskas, mutta kunto saatiin tasattua kohdalleen, eli no hätä nesteiden osalta.

Tankkaus alkaa kunnolla nyt ja aamulla 0500 ylös (taitaa olla siis tämän päivän aamu) Dennis Jamesin kanssa salille.

Turhat itkemiset on tästä ketjusta unohdettu aikoja sitten ja pakkis seisoo yhtenä rintamana Bullin takana toivotellen mitä parhainta menestystä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä uskon että sinne top 15 menee.. kyllä +120kiloa n 180cm varressa ja vitun kireänä on aika rankka paketti. ei ehkä mallikkain mutta rankka ja brutaali. ja koko ulkonäkö päästä varpaisiin on helvetin hc:n näkönen niin varmasti erottuu lineupissa. vituttaa tuolla musclemeccassa se asia että jarin tredissä ne apinat ei tunnu kiinnittävän mihinkään muuhun huomiota kuin naamatauluun:curs:
varmaan 2 sivua pelkistä jarin kasvoista

Suositut

Back
Ylös Bottom