Luottavainen saa olla muttei tyhmä
Eipä tuota tyhmänä olemistakaan mikään kiellä...
Toivottavasti bull pärjää. Tää on nyt sitten se uran TODELLINEN käännekohta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska Jari on sitten täynnä kun joka kuvassa se on tyhjääkin tyhjempi? Oon käsittänyt, että Jarilla on kerran viikossa joku hiilaritankkaus (olisko ollu sunnuntai?), mutta paljonko sillon sitten tankkailaan ja onko ihan tarkoituksella jätetty täytenä kuvat ottamatta, jotta potti voi räjähtää vasta kisoissa? Vai onko tankkaus ollut vähäistä verrattuna siihen mitä tulee olemaan kisoissa?Räpsäsin tänään noi kuvat ja voin vakuuttaa, että kunto on hurja! Tyhjääkin tyhjempänä kun mies näyttää tolta niin voi vaan odottaa mitä se on sitten kun lihat on täynnä.
Koska Jari on sitten täynnä kun joka kuvassa se on tyhjääkin tyhjempi? Oon käsittänyt, että Jarilla on kerran viikossa joku hiilaritankkaus (olisko ollu sunnuntai?), mutta paljonko sillon sitten tankkailaan ja onko ihan tarkoituksella jätetty täytenä kuvat ottamatta, jotta potti voi räjähtää vasta kisoissa? Vai onko tankkaus ollut vähäistä verrattuna siihen mitä tulee olemaan kisoissa?
Koska Jari on sitten täynnä kun joka kuvassa se on tyhjääkin tyhjempi? Oon käsittänyt, että Jarilla on kerran viikossa joku hiilaritankkaus (olisko ollu sunnuntai?), mutta paljonko sillon sitten tankkailaan ja onko ihan tarkoituksella jätetty täytenä kuvat ottamatta, jotta potti voi räjähtää vasta kisoissa? Vai onko tankkaus ollut vähäistä verrattuna siihen mitä tulee olemaan kisoissa?
Noi ns. seurantakuvat on otettu aina lauantaisin ja sunnuntaisin on tankkauspäivä.Koska Jari on sitten täynnä kun joka kuvassa se on tyhjääkin tyhjempi? Oon käsittänyt, että Jarilla on kerran viikossa joku hiilaritankkaus (olisko ollu sunnuntai?), mutta paljonko sillon sitten tankkailaan ja onko ihan tarkoituksella jätetty täytenä kuvat ottamatta, jotta potti voi räjähtää vasta kisoissa? Vai onko tankkaus ollut vähäistä verrattuna siihen mitä tulee olemaan kisoissa?
Verratkaa sitten kisakuviin, ei tässä mitään befeore/after tankkaus kuvia aletaan ottamaan. Asiaan vihkiytyneet tietää kyllä millainen ero on tankatulla ja tyhjällä kropalla.Aivan, olisikin hyvä jos ottaisitte 2 kuvaa (esim vastaavan tälle "tyhjääkin tyhjemmälle") identtisissä olosuhteissa tankkauksen jälkeen jotta meille muillekin hahmottuisi mikä se tyhjän ja täyden ero on.
toivotaan että bullille ropisee hyvä sijotus!