BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
One week out

http://jarimentula.fi/blog/?p=48

img_0597.jpg

Hirmu mörkö! Tuo iho on kyllä ohut ja kädetkin melkosen kokoset! Onko oikea termi grainy jos sellaista kivilihaa tarkoitetaan. Siis virallisella termillä?

Räpsäsin tänään noi kuvat ja voin vakuuttaa, että kunto on hurja! Tyhjääkin tyhjempänä kun mies näyttää tolta niin voi vaan odottaa mitä se on sitten kun lihat on täynnä.

Räpsäsin tänään noi kuvat ja voin vakuuttaa, että kunto on hurja! Tyhjääkin tyhjempänä kun mies näyttää tolta niin voi vaan odottaa mitä se on sitten kun lihat on täynnä.
Koska Jari on sitten täynnä kun joka kuvassa se on tyhjääkin tyhjempi? Oon käsittänyt, että Jarilla on kerran viikossa joku hiilaritankkaus (olisko ollu sunnuntai?), mutta paljonko sillon sitten tankkailaan ja onko ihan tarkoituksella jätetty täytenä kuvat ottamatta, jotta potti voi räjähtää vasta kisoissa? Vai onko tankkaus ollut vähäistä verrattuna siihen mitä tulee olemaan kisoissa?

Koska Jari on sitten täynnä kun joka kuvassa se on tyhjääkin tyhjempi? Oon käsittänyt, että Jarilla on kerran viikossa joku hiilaritankkaus (olisko ollu sunnuntai?), mutta paljonko sillon sitten tankkailaan ja onko ihan tarkoituksella jätetty täytenä kuvat ottamatta, jotta potti voi räjähtää vasta kisoissa? Vai onko tankkaus ollut vähäistä verrattuna siihen mitä tulee olemaan kisoissa?

Samaa olen täällä miettinyt :)

Mutta kova on kunto ja tsemppiä kisoihin....:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Aivan, olisikin hyvä jos ottaisitte 2 kuvaa (esim vastaavan tälle "tyhjääkin tyhjemmälle") identtisissä olosuhteissa tankkauksen jälkeen jotta meille muillekin hahmottuisi mikä se tyhjän ja täyden ero on.

Noi ns. seurantakuvat on otettu aina lauantaisin ja sunnuntaisin on tankkauspäivä.
Sunnuntaisin Jari tankkaa reilu 8000 kcal, hiilarin määrää en tarkkaan muista, mutta taitaa olla lähempänä 1500 grammaa..Alkuviikosta kuvia ei olla otettu koska kroppa on nesteisempi ja eikös tässä seurata dieetin etenemistä, kiristymistä. Luonnollisesti silloin kun kroppa on nesteinen se näyttää löysemmältä.
Se mitä ja miten kisoihin tankataan on asia erikseen :)
Tsekataan jos keskiviikkona nappaan vielä jonkun kuvan kun on pari rundia väriä vedetty. Silloin kunto on kuivempi ja täydempi.

Aivan, olisikin hyvä jos ottaisitte 2 kuvaa (esim vastaavan tälle "tyhjääkin tyhjemmälle") identtisissä olosuhteissa tankkauksen jälkeen jotta meille muillekin hahmottuisi mikä se tyhjän ja täyden ero on.
Verratkaa sitten kisakuviin, ei tässä mitään befeore/after tankkaus kuvia aletaan ottamaan. Asiaan vihkiytyneet tietää kyllä millainen ero on tankatulla ja tyhjällä kropalla.
Koko dieetin Jarin kanssa treenanneena voin kertoa, että ero on todella suuri!

Bullin kisavalmisteluiden seuranta ja samoin kehityksen seuranta on kyllä tehny meikäläiseen helvetillisen vaikutuksen! Hyvän motivaation saanu tähän omaan 2010 kisaprojektiin ja toivotaan että bullille ropisee hyvä sijotus!

toivotaan että bullille ropisee hyvä sijotus!

Saada edes sijoitus New Yorkissa on suuri saavutus(sijat jaetaan yleensä 1-15 ja loput ovat sitten 16) ja itse en millään usko, että Bull tulisi saamaan, mutta olisin iloinen miehen puolesta jos olen väärässä.

Toivottavasti Jarin kisareissu on onnistunut!

Millos nuo New Yorkit on ?

tosi hyvältä näyttää... vatsanahka vois tuolta alaosasta kaivata kiristystä ,mut kunto sinänsä jäätävä ,kyl tol pitäs pärjätä! ja haukat näyttää kyl yllättävän hienolt edest nyt.:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom