BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Ei kaikki kanavat mainosta vaan eräiden kanavat on pelkkää mainostusta
Tiedän kyllä mitä tarkoitat mutta on pakko vääntää 😄
Entä valmentajan julkaisema muutoskuva asiakkaasta, sehän on periaatteessa palvelun mainostamista ja lisää kysyntää valmentajalle jos muutos on hyvä.
Tai se että valmentaja instassa kirjoittaa tietoa sisältävän postauksen vaikka hyvistä rasvanlähteistä, tämäkin on some markkinointia.
Markinointi on paljon muutakin kuin "Osta osta tarjous osta!!".

Tiedän kyllä mitä tarkoitat mutta on pakko vääntää 😄
Entä valmentajan julkaisema muutoskuva asiakkaasta, sehän on periaatteessa palvelun mainostamista ja lisää kysyntää valmentajalle jos muutos on hyvä.
Tai se että valmentaja instassa kirjoittaa tietoa sisältävän postauksen vaikka hyvistä rasvanlähteistä, tämäkin on some markkinointia.
Markinointi on paljon muutakin kuin "Osta osta tarjous osta!!".
Joo nuo muutoskuvat on kyllä huvittavia. Ainakin tietyt valmentajat laittaa samoja muutoskuvia vuodesta toiseen ainoastaan niistä ihan parhaista muutoksista. Toki osalta tulee sellaisiakin, että itse en niissä juuri muutosta edes näe.

Joo nuo muutoskuvat on kyllä huvittavia. Ainakin tietyt valmentajat laittaa samoja muutoskuvia vuodesta toiseen ainoastaan niistä ihan parhaista muutoksista. Toki osalta tulee sellaisiakin, että itse en niissä juuri muutosta edes näe.

Ja miten se onkaan melkeen aina että niissä ennen ja jälkeen kuvissa on eri sävynen tausta yms. :D

No sehän nyt on pelkästään fiksua oman bisneksen markkinointia, että laitetaan niitä parhaimpia muutoskuvia. Yksi, tässä tapauksessa kaksi kuvaa (ennen ja jälkeen), kertoo enemmän kuin tuhat sanaa valmentajan ammattitaidosta.

No sehän nyt on pelkästään fiksua oman bisneksen markkinointia, että laitetaan niitä parhaimpia muutoskuvia. Yksi, tässä tapauksessa kaksi kuvaa (ennen ja jälkeen), kertoo enemmän kuin tuhat sanaa valmentajan ammattitaidosta.
Niin, mutta mitä se kertoo, jos näyttää niitä samoja monta vuotta vanhoja? Ettei uudempia ole vai vain hyvin pieni osuus on onnistunut?

Ihmisillä on ihan helvetin epärealistisia odotuksia tuloksista. Ja se on samaan aikaan (yks?) suurin syy minkätakia suurin osa elämäntapamuutoksista epäonnistuu, kun 10:ssä viikossa ei tulekkaan sitä unelmakroppaa. Ja sit se on ''pettymys'', Kun se vaatii ihan oikeesti sen useamman kuukauden, jopa vuosien säännöllisen työn. Vaikka se muutos saattaakin olla maksimi ja se paras mahdollinen muutos just siinä 10:ssä viikossa.

edit,bullin ketjussa kun ollaan niin yhen asian mä oon sen valmennuksista oppinu; tekemisen taso ja tavotteen pidä kohdata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jari eilisissä päivityksissään kritisoi pt/valmennus alalle tullutta ilmiötä missä omaa maailman parasta nettivalmennusta pönkitetään ylöspäin dissaamalla muiden valmennuksia? Oon aika rankalla kädellä karsinut omia seurattavia somessa. Kehenköhän somesankariin Mentula viittasi postauksella?

Jari eilisissä päivityksissään kritisoi pt/valmennus alalle tullutta ilmiötä missä omaa maailman parasta nettivalmennusta pönkitetään ylöspäin dissaamalla muiden valmennuksia? Oon aika rankalla kädellä karsinut omia seurattavia somessa. Kehenköhän somesankariin Mentula viittasi postauksella?
No ei tarvii paljo arvailla.

Perusteliko hän asiaa millään tavoin?
Asiallinen/rakentava kritiikki on ok, mutta jos vain haistattelee pitkät muiden palveluille sen tarkemmin asiaa kommentoimatta, niin tuo kuulostaa kyllä aika ylimieliseltä.

Heitetääs tänne tällainen toinen kontroversiaalinen kysymys.

Ensinnäkin mitä ajatuksia sinulle @SUPERMASSA herätti tuo Jarin ja Milosin paljon kritiikkiä herättänyt hteistyö.
Ja toiseksi, tietäen, että sinäkin Jari jeesailit yhdessä vaiheessa, niin uskotko. että jos Jari olisi mennyt sinun opeilla olisi lopputulos ollut parempi?

Estradi on Teidän 😈

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom