BB PRO Jari "Bull" Mentula

No mitä helvettiä, mikä noissa Ilkan ja Markun jutuissa nyt niin idioottimaista oli? Mielestäni päinvastoin, ihan asiaahan siellä ukot ainakin mun mielestä haasteli. Ja ainahan sitä eppäillä soppii, varsinkin kun vielä myöntää samalla ettei asiaa varmaksi kuitenkaan tiedä ja tunne suuntaan eikä toiseen. Eiköhän tuokin juttu ole kuitenkin niin tehty että Iltasanomien toimittaja on itse ottanut miehiin yhteyttä ja kysellyt mitä mieltä ovat Bullista ja hänen puheistaan, ja äijät ovat kysyttäessä vastanneet. Ja vieläpä ihan postitiiviseen sävyyn.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sehän siinä juuri onkin. Jos sulla ei ihan oikeasti ole mitään sanottavaa, niin itse olisin ainakin hiljaa. Varsinkin jos joku iltapaskan toimittaja soittelee ja kyselee tyhmiä. Olisivat puhuneet vaikka voimailusta tai vahvinmieskisoista....
 
No sehän siinä juuri onkin. Jos sulla ei ihan oikeasti ole mitään sanottavaa, niin itse olisin ainakin hiljaa. Varsinkin jos joku iltapaskan toimittaja soittelee ja kyselee tyhmiä. Olisivat puhuneet vaikka voimailusta tai vahvinmieskisoista....

Niin Bullilla itsellään on aina niin vitun mullistavia kommentteja asiaan kun asiaan? Eiku mä unohdin ettei Jari koskaan olekaan Iltasanomille tms kommentoinut mihinkään mitään...

No aivan sama, kovia ukkoja ovat kaikki kolme.
 
Tarkoitin Suonenvirran ja Nummiston kommentteja "tyhmiksi" vaikken kyseistä sanaa käyttänytkään, sillä että menevät sanomaan ettei se ja se ole nostanut sitä ja tätä vaikkeivat ole nähneet sitä. Vaikka Bull on kommentoinut julkisuudessa erinäisiä asioita, mutta minä en ainakaan muista että olisi koskaan sanonut että se ja se ei ole tehnyt sitä jne. You get the point.
 
Tarkoitin Suonenvirran ja Nummiston kommentteja "tyhmiksi" vaikken kyseistä sanaa käyttänytkään, sillä että menevät sanomaan ettei se ja se ole nostanut sitä ja tätä vaikkeivat ole nähneet sitä. Vaikka Bull on kommentoinut julkisuudessa erinäisiä asioita, mutta minä en ainakaan muista että olisi koskaan sanonut että se ja se ei ole tehnyt sitä jne. You get the point.

No jatketaan nyt vielä sen verran, että eiväthän he sanoneet etteikö Bull olisi nostanut sitä tai tätä vaan sanoivat nimenomaan etteivät miehen tuloksia tiedä. Mutta rohkenivat epäillä että se 260kg (jonka ilmeisesti toimittaja mainitsi) jäisi nousematta t-paita päällä ainakaan kisoissa. Varmaan nyt sitten olen idiootti huru-ukko, mutta pieni epäilys tuosta on minullakin. Ja se EI nyt ole mitään Bullin dissaamista, päinvastoin. Hieno homma vaikka nousisi 300 kiloa.

Tosin täytyy myöntää että pientä ajan patinaa noissa Markun ja Ilkan jutuissa ja olemuksissa alkaa jo olemaan :) Mutta se heille jo noilla kilometreillä suotakoon...
 
"Meitsi on vahvin,yllätys".Pisti pikkasen naurattaa,tolla porukalla on ihan kiva huumori tossa homassa.
 
Nummisto ja Suonenvirta on sen verran vanhan liiton miehiä että silloin metri oli pidempi ja kilo painavempi.
Respectit kuitenkin sanoista "vaikka en 100% tunne/tiedä"
 
Minusta tuo Jarin ja Vertin toisilleen vittuilu on suorastaan mahtavaa. Varsinkin kun kumpikin tekee sitä ihan vakavalla naamalla eikä pokka petä kertaakaan sinä aikana :D
 
Näyttää Bulli kyllä kireeltä, toivottavasti saatais jotain kuvia kunnosta. Hyvä meininki reeneissä ja muutenkin ylipäätään, joten eiköhän tuolla draivilla vielä nähdä uutta bullia joskus lavalla. Toivotaan ainakin näin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom