BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vai, että photoshopattu. Mitähän sä tuumaisit jos näkisit livenä Bullin

Ainakin itse pitäisin turva-väliä jos Bull olisi mun kanssa samalla salilla treenaamassa, niin pelottavan kokonen kaveri on kyseessä:hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Enemmän kun mielelläni tässä taustalla mukana touhuan ja omalta osaltani jeesin Jaria projektissaan parhaani mukaan.

Vai, että photoshopattu. Mitähän sä tuumaisit jos näkisit livenä Bullin

Mä näin tänään, ja on se kyllä jotain käsittämätöntä!

Ei jumalauta, ei voi muuta sanoa. Mentula on ihan järjettömän kokoinen! :eek: Sanoisin että pikkarit menee vaihtoon mutta koska olen siveyden sipuli niin en semmoista tähän kirjoita...

Uudessa kuvassa näyttää niin hemmetin isolta että tuntuu kuin kuva olisi photoshopattu! :worship:

Valamiehistön päätöksellä toteamme kuvan shopatuksi. Ei tuollaisia ole oikeasti olemassakaan.

Eihän?

On se iso...

Saatanan ISOT lihat on kyllä JBM ei voi muuta sanoa. :thumbs: Ja toi Gaspin sopimus on kyllä hyvä juttu. :kippis1:

Mitähän Jari tuossa kuvassa katsoo? Varmaa tuijottaa itseään peilistä ja ajattelee että "on se perkele kyllä iso" :D

Näyttää kyllä todella PAKSULTA tuo yläkerta! Jaksamista vaan viimeisille hetkille ennen skaboja!!!

Zone-sarja -42%
Ei vittu, mulla varmaa putois silmät päästä jos tokis ton salilla livenä...

Oon ite helvetin lyhyt ja muutenki pieni, en missään nimessä kehtais mentulan vieressä seistä...

Ei jumalauta toi mies on ISO :wtf:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuvat tosiaan ilmestyvät nykyisin aika nopeasti MD:n, BB.comin ja Graphicmusclen saiteille. Prejudging-kuvat yleensä jo ennen iltakisaa.

Lisäksi ainakin MD:n ja RxMusclen forumeilla on pro-skaboista live play-by-play, eli ukot istuvat läppärin kanssa katsomossa ja pistävät jokaisesta vertailusta kommenttia palstalle melkeinpä reaaliajassa.

Mike voisi myydä Bemarinsa (M5) ja käydä kuvaamassa kisoissa niillä rahoilla. Jää sitten vielä Hummeri talliin.

Suositut

Back
Ylös Bottom