BB PRO Jari "Bull" Mentula

Aivan mahtava video ! Arvostukseni Jariin nousi monta pykälää tämän videon jälkeen !:worship:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hieno video kyllä, ja oli erilainen. Kyllähän tuosta aivan eri kulmaa tuli esille.
 
Muistui mieleen kun olin 16-vuotias ja veivasin taljassa kahvalla kiertäjäkalvosimia hirveillä painoilla, eikä mitään hajua edes minkä helvetin takia. Bull tuli koputtamaan olalle ja sanoi :"laita ihmeessä pienemmät painot, tuosta kun kiertäjäkalvosimet napsahtaa rikki niin sun reenit on sitten siinä".
Kiitos Jari. Terveenä urheilua ever since 2005
 
Alkoi hieman hymyilyttää kun Fernandezin pätkässä silmien liikkeestä näki, miten luki suoraan tekstiä. Bulli laittanu siellä ohjeita mitä prkl sitten luet :D
 
Hyvä pätkä Bullista? Miestä ei juuri videolla edes näkynyt. Kuultiin vain kehuja ja ylistyssanoja miehestä. Noh jospa seuraavassa olisi itse bullkin mukana.
 
^Kiitos, itse en olisikaan osannut etsiä noita. Pelastit päiväni :face:

Edit: kaiken sen negatiivisen jälkeen mitä Bullikin on saanut osakseen olisi ensimmäinen jakso voinut olla hiukan erilainen kuin, että eri henkilöt suunnilleen kehuvat kilpaa miestä 30min ajan. Jos näissä pätkissä on nyt tarkoituksena tuoda miestä positiivisemmassa valossakin treenien ja kisoihin valmistautumisen lisäksi esille.
 
Itse kiinnitin huomiota tuohon Teron videon lopulla sanomaan asiaan. Puhui aika suoraan siitä, että nyt tarvitaan oikeasti draivia, jos meinataan saada kilpailuista tulosta. Varmasti ihan totta. Toivotaan, että se tekemisen meininki löytyy.
 
400 tonnia takataskus on kiva hymyillä :thumbs:

Ihan näin sivuhuomautuksena, kun tuntuu ettei kovinkaan moni ymmärrä. 374485 euroa veropinnalla 49.6 ynnä muilla vähennyksillä tarkoittaa ettei sinne "takataskuun" jää kyllä kuin 166084. Joo, onhan sekin aika paljon, mutta silti nettopalkka on aika paljon pienempi kuin brutto.
 
Smulter on ADT:n alaisuudessa, eli ehkä lähinnä classiccibodariin verrattavissa noin yleisten sääntöjen perusteella. Ainut että voimanostoa testataan paljon enempi Suomessa kuin fitnesslajeja noin 230 vs 50 vuosittaista testiä. Sen takia mun mielestä ei oo kovin järkevä vertailukohta ammattibodarin penkkitulos kyseiseen herraan verrattuna.

Pro-liitoissa Bulli penkkaillut. Toki luulisi, että nykyisellä lihasmassalla voisi päästä vielä korkeampiin penkkituloksiinkin jos siihen haluaisi joskus vielä panostaa, taisi olla vähän pienempi ukko sillonkun penkissä vielä kilpaili. Tosin taisi ammattilaisaikoinaan jossakin vaiheessa nuo kovimmat raw-penkit ottaa, jos en väärin muista lukeneeni jostain vanhasta haastattelusta. Jossa sanoi, että punnerrusvoimaa oli jo enempi kuin joskus penkkipunnerrusaikoinaan.
 


Painettiin torstaina olkapäät, Tomi Rehell kävi kuvaamassa ja duunas Jarin sarjaa lisää, Bull's year osa 2, olkaa hyvät!!

Edit: olin hidas:)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom