BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jari nättinä. [emoji1] Päällä S-koon paita.


ju7yteta.jpg
 
Hartialinja näyttää hienolta tos trikoopaita kuvas. Näin illuusiolajista kun puhutaan niin kyllä tekesi ihan hitosti ihmeitä ku näkisi viel lisää sviippiä selässä ja tuo pötsi pysys kurissa . Oon nähny Jarin livenä ja kädet on esim aivan härskin paksut. Muutenkin -todella- rankka ilmestys. Kyl niin toivois että tuollaselle työmäärälle sais tyylikkään kokonaisuuden. Mä Jarina tiputtaisin kalorimääriä kauttaaltaan ja asettasin tuohon keskivartaloon ihan hillittömän fokuksen. (niinku varmasti jo muutenkin uskosin että 110% näin yritetään) Voihan se olla niin monien tekijöiden summa ja osin rakenteellinenkin ni en mä osaa antaa täydellistä neuvoa. Pelkään vaan että bodytuomarit jatkaa rankasulinjalla jollei tule radikaaleja muutoksia. Anyway toivon tsemiä vaa ku on varmasti sinnikkäimpiä pusertajia mitä mistään löytyy
 
Hartialinja näyttää hienolta tos trikoopaita kuvas. Näin illuusiolajista kun puhutaan niin kyllä tekesi ihan hitosti ihmeitä ku näkisi viel lisää sviippiä selässä ja tuo pötsi pysys kurissa . Oon nähny Jarin livenä ja kädet on esim aivan härskin paksut. Muutenkin -todella- rankka ilmestys. Kyl niin toivois että tuollaselle työmäärälle sais tyylikkään kokonaisuuden. Mä Jarina tiputtaisin kalorimääriä kauttaaltaan ja asettasin tuohon keskivartaloon ihan hillittömän fokuksen. (niinku varmasti jo muutenkin uskosin että 110% näin yritetään) Voihan se olla niin monien tekijöiden summa ja osin rakenteellinenkin ni en mä osaa antaa täydellistä neuvoa. Pelkään vaan että bodytuomarit jatkaa rankasulinjalla jollei tule radikaaleja muutoksia. Anyway toivon tsemiä vaa ku on varmasti sinnikkäimpiä pusertajia mitä mistään löytyy

Ole huoleti. IFBB Pro Jari Mentula tuskin tarvitsee internetin keskustelupalstan anonyymin 2furious -nimimerkin neuvoa siitä, miten IFBB Pro Jari Mentulan tulee ammattivalmentajansa tukemana työnsä tehdä.
 
Ole huoleti. IFBB Pro Jari Mentula tuskin tarvitsee internetin keskustelupalstan anonyymin 2furious -nimimerkin neuvoa siitä, miten IFBB Pro Jari Mentulan tulee ammattivalmentajansa tukemana työnsä tehdä.

Mun viesti oli kuitenki aika hyvähenkinen ja realistinen? Nyt sitte iskee joku palstan mukanäppärä viisastelija ja lampaat tykkää perässä. En voi muuta sanoa ku taso on heikko / valikoitu.
 
Mun viesti oli kuitenki aika hyvähenkinen ja realistinen? Nyt sitte iskee joku palstan mukanäppärä viisastelija ja lampaat tykkää perässä. En voi muuta sanoa ku taso on heikko / valikoitu.

Pointti tuossa nyt varmaan oli että Jari apujoukkoineen tietää asiasta hieman enemmän ku joku randomi pakkislainen. Turha siitä on suuttua.
 
Joo asia ei vaan ole pro-ukoilla niin yksinkertaista, kuitenkin insua on pakko vetää jos haluaa max hyödyn GH:sta vaikka insu lisääkin rasvaa bulkilla varsinkin keskivartaloon ja dieetillä heikentää rasvanpolttoa. Kaikillahan tuo on tiedossa mutta pro tasolla halutaan kuitenkin ne max hyödyt noista aineista.
 
Hah, noilla käsivarsilla ei tarvitse mitään "keskivartalofokusta". On siinä lihaa kuin rekassa konsanaan. Yrittäkääs rohkaista Bulli käyttämään tuollaisia paitoja enemmänkin. Eihän tuo nyt ainakaan miestä pahenna. Eihän.
 
Hah, noilla käsivarsilla ei tarvitse mitään "keskivartalofokusta". On siinä lihaa kuin rekassa konsanaan. Yrittäkääs rohkaista Bulli käyttämään tuollaisia paitoja enemmänkin. Eihän tuo nyt ainakaan miestä pahenna. Eihän.

Ilmeisesti tarvitsee kun katsoo menneitä sijoituksia pro kisoissa.
 
Mentula on kaikissä käymissään ammattilaiskisoissa voittanut yhteensä kaksi kilpailijaa, joten tuo TOP10-sjoitus on aika utopiaa.
Ai että jos on kisaan mennessä ylirasitus tilassa ja viimeistelyt menee perseelleen niin ei voisi ikinä enään kuntoon päästä?
Torontossa oli parasta bullia ja tohon kun lätkästään strategisiin paikkoihin lisää piffiä niin meillä on ukko top10:ssä.
80163d1335087378-jari-bull-mentula-147972.jpg
 
Hirveesti en oo seurannu tätä ketjuu enkä muutenkaan asiasta tiedä mitään niin kysytään: johtuuko Mentulan vatsan rakenne geeneistä vai jostain muusta?
 
Kuvissa kovalle mutta lavalla ei oikein millekkään. Puuttuu tiukka ripped look. Alottais dieetin hyvissä ajoin kun massaa on jo. Liekköhän treenaa vatsoja ollenkaan?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom