BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos itse olisin lavalle menossa niin tottakai siellä haluaisin näyttää niin hyvältä kuin mahdollista. Ihan kulmakarvoista varpaankynsiin.
 
Primadonna höpinän täytyy olla satiiria. Mentula ei ihan heti osu sanaan primadonna:). Ei oo kovin fruittari tai hipsteri. Verratahan voi esim. Christian Ronaldoon,joka ton tosimies.
 
Muutamia ajatuksia videosta. Palumbo vaikuttaa olevan hyvä show-mies. Amerikkalaiseen tapaan hyvin artikuloiva, ulospäin suuntautunut kaveri. Kehuu kaikkia. Hauska heppu

Sanotaan Kp:sta mitä tahansa, niin on kyllä sanottava, että ilman hänen panostaan/suhteitaan ei tällaista expoa pystyttäisi järjestämään. Vertaisin Ouramaa Kummolaan, paskaa on tullut niskaan tälläkin palstalla syystä jos toisesta, mutta joissakin tapauksissa on oltava järkähtämätön päätöksissään, vaikka tietää että saa nettikansan raivostumaan.

Mikä tuo Jarin korvakoru on??:) saisi heivata sen pois. Näin samanlaisen Terden korvassa. Liekö sitten joku tiimijuttu.

Voi vaan sanoa, että helvetin helvetti kun ei pääse paikan päälle. On tulossa kovat kisat/messut. Täällä raportoitaneen ihan reaaliaikaisesti kisoja kuitenkin, joten on huomiselle viihdettä.

Suomalainen 5 sakkiin probuildingissa, niin menee hyvin. It's a countdown baby!!!!!!!..............
 
Primadonna höpinän täytyy olla satiiria. Mentula ei ihan heti osu sanaan primadonna:). Ei oo kovin fruittari tai hipsteri. Verratahan voi esim. Christian Ronaldoon,joka ton tosimies.

Heh. Ehkä primadonna oli vähän karrikoitu :) On nämä silti vähän turhamaisia eleitä...ihan kun missikisoihin olis menossa.

Kyse kuitenkin lajista, jonka ainakin minä miellän ukkojen touhuks kuten myös voimailun, nyrkkeilyn, lätkän, jenkkifudiksen jne.

Onnea kuitenkin Jarille. Nahkakantinen hymyyn ja pokaali himaan.
 
Jos itse olisin lavalle menossa niin tottakai siellä haluaisin näyttää niin hyvältä kuin mahdollista. Ihan kulmakarvoista varpaankynsiin.

Tuota jarin naamaa ei vaan ihan kulmakarvojen nyppimisellä korjata :D Jotenki luulen että tuokin hieman vaikuttaa, ainakin itseä häiritsee jarin poseissa ne ilmeet jotka on lähinnä pelottavia.
 
No huomenna näkee :) Tiedä vaikka pinkit pöksyt olis jalassa :p Tiiä sitten miten vielä kiristyy, eiks nää oo juomatta päivän pari ennen kisoja.
 
Heh. Ehkä primadonna oli vähän karrikoitu :) On nämä silti vähän turhamaisia eleitä...ihan kun missikisoihin olis menossa.

Kyse kuitenkin lajista, jonka ainakin minä miellän ukkojen touhuks kuten myös voimailun, nyrkkeilyn, lätkän, jenkkifudiksen jne.
.

Mitä sää nyt itket!? Katoppa jenkkilä tummia nyrkkeilijöitä, kaikilla blingiä päät täynnä, lätkän pelaajilla taas liimalettejä edetty geelillä sivulle. Ja jenkkigutaajat ne vasta primadonnia ovatkin :D
 
Tuosta Jartsan ulkonäöstä senverran, että mun mielestä on nuorekkaamman ja virkeämmän näköinen ku aikoihin! Korvis pois ;)

No minäpä katson. Kirjotan heti Googleen "American Heavyweight professional boxer colored eyebrows with bling bling all over the head". Samoin etsin kypäräpäisiä kaukalon sotureita geelitukilla.

Kiitos oikaisusta.
 
Kyse kuitenkin lajista, jonka ainakin minä miellän ukkojen touhuks kuten myös voimailun, nyrkkeilyn, lätkän, jenkkifudiksen jne.

Nyt sä oot ymmärtänyt jotain ihan väärin. Miehet treenaa ja lääkitsee näyttääkseen mahdollisimman isoilta ja lihaksikkailta. Tämän jälkeen kilpaillaan siitä, kuka on tuomariston mielestä parhaimman näköinen.

Kulmakarvojen värjäys on aika pientä verrattuna niihin uhrauksiin, joita nää äijät tekee muuten.
 
Voi helvetti että jaksatte.. Pitäisi pistää iso osa tännekin kirjoittelevista väittelemään spekear's corneriin tai ottamaan mittaa nokikkain - kyllä olette elämäänne kyllästyneitä ja kuvittelette muittenkin olevan. Kannustava kritiikki on ok, mutta tuollainen paska ei lannoita edes pellolla! Juu ja sama teksti Lesukovista kirjoitteleville...
 
Voi helvetti että jaksatte.. Pitäisi pistää iso osa tännekin kirjoittelevista väittelemään spekear's corneriin tai ottamaan mittaa nokikkain - kyllä olette elämäänne kyllästyneitä ja kuvittelette muittenkin olevan. Kannustava kritiikki on ok, mutta tuollainen paska ei lannoita edes pellolla! Juu ja sama teksti Lesukovista kirjoitteleville...


Pistä vielä pariin ketjuun ja tonne Vitsejä - trediin niin eiköhän näkyvyys rupea olemaan taattua.
Ohan se hieno tunne kun mielestään keksii jotain hauskaa ja ytimekästä sanottavaa, tokihan sitä haluaa sitten kaikkialle jakaa.

Toinen viesti sitten Bullista, kyllä toi "olattomuus" tekee levossa (erityisesti) miehestä "pienen" näköisen. Tossa kun bullottas kunnon kuulat niin ois melkonen monsteri.
Toivotaan, että joku jippo löytyy vielä tulevaisuudessa noihin olkiin.
 
Kyllä se Milos vaan on kieltämättä ihmeitä saanut aikaan, värjätyt kulmakarvat ja timanttikorvikset. Luonnollisti peukut pystyssä Jari Mentulalle täällä amatöörikatsomossa!
 
Plot thickens....vai pitäisikö sanoa, että jännitys paksuuntuu? Toivoa sopii, että pitkän päivän puurtaja saa rehkimisillensä toivotun tuloksen. Taitaa olla ratkaisevat päivät ja tunnit meneillään niin Bullilla kuin Jerrylläkin. Bull&Jerry! Sehän on kuin se jäätelömerkki! Poijjaat voivat aloittaa oman roteiinipatukkayrityksen, nimi on jo valmiina.
 
Osaahan se Jari hymyillä. Nättipoika tossa tuplat edessä josnak heittää videolla, tommosia poseja peliin eikä mitään winklaari irvistyksiä. Tsemppiä viimestelyihin ja toivottavasti kisa menee hyvin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom