Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvähän se on sieltä kellarista huudella kun ei ole sadat ihmiset tuijottamassa ja arvostelemassa.Aha. Kulmat värjätään, leegot valkastaan ja vielä timanttikorvis. Mä kun luulin, että futaajat ovat primadonnia.
.... näytä mistä härkä paskoo lavalla!!!
Primadonna höpinän täytyy olla satiiria. Mentula ei ihan heti osu sanaan primadonna. Ei oo kovin fruittari tai hipsteri. Verratahan voi esim. Christian Ronaldoon,joka ton tosimies.
Jos itse olisin lavalle menossa niin tottakai siellä haluaisin näyttää niin hyvältä kuin mahdollista. Ihan kulmakarvoista varpaankynsiin.
Heh. Ehkä primadonna oli vähän karrikoitu On nämä silti vähän turhamaisia eleitä...ihan kun missikisoihin olis menossa.
Kyse kuitenkin lajista, jonka ainakin minä miellän ukkojen touhuks kuten myös voimailun, nyrkkeilyn, lätkän, jenkkifudiksen jne.
.
Tuosta Jartsan ulkonäöstä senverran, että mun mielestä on nuorekkaamman ja virkeämmän näköinen ku aikoihin! Korvis pois ;)
Kyse kuitenkin lajista, jonka ainakin minä miellän ukkojen touhuks kuten myös voimailun, nyrkkeilyn, lätkän, jenkkifudiksen jne.
Voi helvetti että jaksatte.. Pitäisi pistää iso osa tännekin kirjoittelevista väittelemään spekear's corneriin tai ottamaan mittaa nokikkain - kyllä olette elämäänne kyllästyneitä ja kuvittelette muittenkin olevan. Kannustava kritiikki on ok, mutta tuollainen paska ei lannoita edes pellolla! Juu ja sama teksti Lesukovista kirjoitteleville...