BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jarista ei saa menestynyttä kilpailijaa ikinä koska ei tule voittaan kisoja, kylmä fakta vaikka hieno mies onkin :rock:
Sun logiikalla on jo menestynyt. Meinaan Jari omaa korkeimman lihasmassan mitä kellään suomalaisella miehellä koskaan. Ja on myös kiree. Fellin Hanssi on toinen, joka oli massiivinen kuin mikä.
 
Onhan sillä nyt perkeleesti lihasta, mutta genetiikka ei vaan sovi kehonrakennukseen niin hyvin, että koskaan pääsis pro-kisoissa top 6 esim. Menestynyt? Onhan se yks Suomen menestyneimpiä. EI kai sitä kukaan epäile. Kova jätkä.
 
Mentulan kunto lavan ulkopuolella ei oikein ikinä ole säväyttänyt, mutta sitten itse lavalla on todella vakuuttava ilmestys IMO. Poseerausta vielä paremmaksi pitäisi saada.
 
Mentulan kunto lavan ulkopuolella ei oikein ikinä ole säväyttänyt, mutta sitten itse lavalla on todella vakuuttava ilmestys IMO. Poseerausta vielä paremmaksi pitäisi saada.

Mun mielestä just toisinpäin. Salikuvissa ja livenä näyttää järkyttävän kovalta. Sit kun lyödään viereen muita pro-äijiä, niin eipä se sieltä ole isoudellaan ja kovuudella kovasti erottunut.
 
Kyllä mä kääntäisin keskustelun tässä kohtaan pikaisesti myös Mr. Sarceviin. Hänellähän on kaiketi muitakin pro-kavereita valmennus ringissään?? Onko näyttöä, että joku pro olisi tällä Miloksen treenifilosofialla giant-seteillä yms. napsinut sijoituksia top-6 ammattilaiskisoissa. Taitanee olla ainoa guru, joka vannoo tämän tyyliseen treenaamiseen? Enpä oikein usko, että esim.herrat Warren&Jackson olisivat tästä kovinkaan vakuuttuneita.

Ongelmana on myös se, että nyt näitä giant settejä markkinoidaan hypessä myös natutreenaajille. Ei tarvitse kun muutama viikko naputella noita treenejä niin mennään kovaa ylikuntoon. Tässä tietysti edellytyksenä se, että treenataan kovaa eikä näytellä.Tätäkin olen nähnyt, että natutreenarit makailevat puolitiedottomana salin lattialla. Sellaiseen treeni intensiteettiin tai draiviin ei pääse kuin harvat ihmiset tässä maassa.

Se on selvää, että tuloksia on nyt tultava, tai en ainakaan itse näkisi mitään edellytyksiä jatkaa yhteistyötä.
 
Kyllä mä kääntäisin keskustelun tässä kohtaan Mr. Sarceviin. Hänellähän on kaiketi muitakin pro-kavereita valmennus ringissään?? Onko näyttöä, että joku pro olisi tällä Miloksen treenifilosofialla giant-seteillä yms. napsinut sijoituksia top-6 ammattilaiskisoissa. Taitanee olla ainoa guru, joka vannoo tämän tyyliseen treenaamiseen? Enpä oikein usko, että esim.herrat Warren&Jackson olisivat tästä kovinkaan vakuuttuneita.

Ongelmana on myös se, että nyt näitä giant settejä markkinoidaan hypessä myös natutreenaajille. Ei tarvitse kun muutama viikko naputella noita treenejä niin mennään kovaa ylikuntoon. Tässä tietysti edellytyksenä se, että treenataan kovaa eikä näytellä.Tätäkin olen nähnyt, että natutreenarit makailevat puolitiedottomana salin lattialla. Sellaiseen treeni intensiteettiin tai draiviin ei pääse kuin harvat ihmiset tässä maassa.

Se on selvää, että tuloksia on nyt tultava, tai en ainakaan itse näkisi mitään edellytyksiä jatkaa yhteistyötä.

Tätä itsekin mielenkiinnolla odotan, että vieläkö yhteistyö jatkuu, jos kisat menevät taas päin honkia. Ei varmasti pienistä summista puhuta, kun aletaan laskemaan sitä rahamälliä, minkä Jari on Milosille näiden kahden vuoden(?) aikana maksanut. Itse en ole kuullut tai lukenut mistään, että Milosilla olisi tällä hetkellä ketään muuta pro-äijää valmennuksessa kuin Jari. Muutamia kokeilijoitahan vuosien saatossa on tullut gigantteja testaamaan, mutta kaikki jättäneet leikin kesken. Sitä paitsi mun mielestä Jarin paras kunto oli Torontossa, kun Savolainen oli vielä valmennuskuvioissa.
 
Tätä itsekin mielenkiinnolla odotan, että vieläkö yhteistyö jatkuu, jos kisat menevät taas päin honkia. Ei varmasti pienistä summista puhuta, kun aletaan laskemaan sitä rahamälliä, minkä Jari on Milosille näiden kahden vuoden(?) aikana maksanut. Itse en ole kuullut tai lukenut mistään, että Milosilla olisi tällä hetkellä ketään muuta pro-äijää valmennuksessa kuin Jari. Muutamia kokeilijoitahan vuosien saatossa on tullut gigantteja testaamaan, mutta kaikki jättäneet leikin kesken. Sitä paitsi mun mielestä Jarin paras kunto oli Torontossa, kun Savolainen oli vielä valmennuskuvioissa.

mitä te puhutte? Jarihan on kehittynyt TODELLA paljon sinä aikana kun on Milosin kanssa yhteistyötä tehnyt, mieshän on itsekkin sanonut että giant setit toimivat hänellä
 
Kunnioitan Jaria helvetisti, lähes rakastan :) ja toivoisin hänelle tekemänsä työmäärään ja omistautumiseen nähden sitä top-6 paikkaa jossakin kovassa ammattilaiskisassa. Sen hän olisi totisesti ansainnut.

Ei se Milos lennä parina kertana vuodessa 2 viikoksi tampesteriin ihan pikkurahalla. Tästä voi jokainen vetää johtopäätöksensä millä tasolla lajiin omistautuminen on. Hyviä vuosia on vielä uraa jäljellä kun tuo loukkaantumisriski näyttää olevan pieni ja mies on pysynyt pääsääntöisesti kunnossa.
 
mitä te puhutte? Jarihan on kehittynyt TODELLA paljon sinä aikana kun on Milosin kanssa yhteistyötä tehnyt, mieshän on itsekkin sanonut että giant setit toimivat hänellä

Tuota samaa täällä on hoettu jokaisen Jarin kisadietin aikana, kun Milos on ollut taustajoukoissa. Lavalla sitä kehitystä ei silti mielestäni ole nähnyt. Toivottavasti nyt Nordic Prossa nähtäisiin paljon parempi Bull!
 
mitä te puhutte? Jarihan on kehittynyt TODELLA paljon sinä aikana kun on Milosin kanssa yhteistyötä tehnyt, mieshän on itsekkin sanonut että giant setit toimivat hänellä

Niin ja porukka vissiin kuvittelee että jari ihan huvikseen sanelee moisia.. Kyllä niissä puheissa varmasti perää on, huomaahan sen kuvistakin...

- - - Updated - - -

Jartzu on vissiinkin Espanjassa,Milosin "mestoilla" reenaamassa? Kuvaa,videoo,kuvaa ja videoo!! Pliiiiiis....

Materiaali Espanjan kulmilta olis kova sana!
 
Videoo samaan tyyliin kuin ennen Jarin Viron reissuista. Tai kun Jari oli joskus Jenkkilässä ja höpötti kameralle matkan sujumisesta ja reeneistä. Sit mukana oli tietenkin myös reenipätkää.
 
Mä voin pikkusen kertoa reissusta..

Eli tultiin Aliganteen torstaina kello viiden aikaan. Suunnilleen klo 18 oltiin ekaa kertaa salilla ja treenattiin kädet. Päivät menee normimeiningillä: aamulla treeni, päivä hommia koneella ja lepoa, illalla klo 18 toinen treeni ja sitten unille.

Kuvailtu on pikkusen videota ja peruskuvia, ongelmana on se että kun me molemmat treenataan täysiä ja sarjojen välit on lyhyet niin ne käyttää mieluummin palautumiseen kun kameran kanssa toisen perässä juoksemiseen :) Tällä kertaa ei siis ole hovikuvaaja Suonikasta mukana vaan pelkät perusbodarit.

Mistä päästäänkin siihen että kumpikaan meistä ei saa noita kuvia koneelle kun ei osata käyttää liian hienoa kameraa, pahoittelut! Saatte ne sitten kun ollaan takas suomessa ja fiksummat ihmiset pääsee niiden kimppuun.

Tällä hetkellä lataillaan kroppiin hiilaria, otetaan arskaa kattoterassilla niinku kaikki kunnon bodarit ja huilataan :)

Siinäpä ne tärkeimmät tais olla
-Kille-
 
Tällä hetkellä lataillaan kroppiin hiilaria, otetaan arskaa kattoterassilla niinku kaikki kunnon bodarit ja huilataan :)

Siinäpä ne tärkeimmät tais olla
-Kille-

Hyvä rapsa! + Pientä kuittia Wileniukselle :rock:
 
Yeah,baby,yeah! Tuolta hokasin "training back"-videon joka oli mennyt ihan ohi. Hieman ihmetyttää "Training for Nordic.."-videon nimeäminen. Star Wars tyyliin alotetaan nelosesta ja teknisten ratkaisujen kehittyessä julkaistaan 1,2 ja 3? Siis missä ekat? :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom