BB PRO Jari "Bull" Mentula

On muuten huono kuva Jarista. Siinä selkä takaa kuvassahan näytti jo taas oikein hyvältä, joten en kyllä tuolle kuvalle paljon arvoa antaisi. Itse uskon Jarin tulevan taas parhaassa kunnossaan ikinä lavalle. Mutta sitten se nähdään lavalla joten turhaapa tuota vielä tässä vaiheessa ruveta spekuloimaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
941187_487841257961116_1273236162_n.jpg

1044367_487841154627793_676739592_n.jpg

Facebookista bongattu.
 
Yllättävän kovalle näyttää! Selkäkin on kasvanut ja hyvä niin. Kädet on kyllä helvatan isot mutta onko lihaskalvot niin kireällä ettei mitään erottuvuutta todellakaan ole?
 
Asennon puolesta tämä leveä selkä takaa on paljon parempi kuin entinen, leveyttä saadaan lisää. Yksityiskohdat puuttuvatkin sitten kokonaan, mutta mielummin kyllä näin kuin näyttää 120 kiloisena sellaista 60cm leveää selkää PRO-kisoissa.
 
Tuossa kuvassa mun silmään selkä näyttää vielä paremmalta kuin edellisessä miken ottamassa joku sivu taaksepäin.
Mun mielestä olkapäät vähän ehkä kaipais lisää lihaa, sais selänkin näyttämään vielä paremmalta.
 
Kunhan vaan muistais poseeraukseen liittyvät "pikkujutut" sitten lavalla että ei tarvi pientä selkää siellä esitellä.
 
Tuplat takaa olis kiva nähdä myös. Se oli IMO aiemmin se mikä näytti aika kehnolta poselta Jarille. No odotellaan rauhassa. Ihan ok:ltahan nää pari uusinta kuvaa kyllä näyttää. Kyllä se poseeraamisen harjoittelu tekee paljon vaikka on siellä varmaan jotain kehitystäkin tullut selkään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom