BB PRO Jari "Bull" Mentula

Honkalan sijoitus oli viimeksi ihan ok Nordic Gp:ssä.Pystyy varmasti vielä parantamaan tuosta koska on aina kehittynyt lisää joka kisaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jerry, Make, Bulli, Turbo, kokkonen. :D

Oikeasti kyllä ihan veikkaus

Kisapuntari veikkaus

Mentula 116kg
Savolainen 103kg
Ossi 88kg
Honkalasta ja Kokkosesta en osaa veikata :)
Voi kyllä oikiasti mennä mitenpäin tahansa kun se päivän kunto ratkasee. Makehan se isoin arvuutus on. Sen tietää satavarmasti että Jerry on kireä mutta ottaa siten lihasmassassa ja poseerauksesta osalta kuokkaan. Silti mä kyllä liputan melkein hänelle.

hah kunnon mutu postaus :) pitää kaivaa sitten kisojen jälkeen esille ja katsoa kuinka väärin veikkasin.
 
Älytön kisapaino Kokkosella ja Mentulalla muttta ei ne vaan lavalta näytä niin isolta kun amerikan ihmeet samanpainoisina.

Genetiikka ratkaisee. Suomalaiset ovat yleisesti vahvempia keskivartaloltaan. Eivät niin solakoita, kuin esim nämä: Amerikan ihmeet. Onhan 116kg paljon rasvatonta lihaa.
 
Jos nuo kaikki lavalla samaan aikaan, niin en päivääkään jaksa uskoa että joku olisi Jerryä kovempi, paitti ehkä Make. Tietty ohan siinä puntarilla vähemmän lihasta, mutta onhan se niin makia paketti! Ja mitä tämä kaksi vuotta on kehitykselle tehnyt.. Ei ainakaan mitää huonoa. Honkanen vois olla kova jos sais itsensä oikeasti kuntoon, ne friikin näköiset käet tuo aika paljon plussaa joka poseen.

Savon Make on varma kortti, tietää miten hommat tehdää, se miten ruppi kärsinyt loukkaantumisista on eri asia. Jos ukko lavalle meinaa kivuta, niin sen tietää että huonossa lihassa se mies ei sinne kapua.

Mentulasta ja Kokkosesta vaikea sanoa...
 
jaafetti
Joo toivottavasti yllättää...Kyllä tuolla panostuksella soisi jo hiukka menestystä!
Kyllä se varmaan on niinkin että jos jonnekin Olympiaan halutaan päästä kisaamaan niin sen kehityksen
pitää olla sitä luokkaa niin fysiikan kuin esiintymisen osalta että sitä menestymistä pitää rupeen tuleen...



Jep eihän toi oo menestynny. Propodareita kävelee vastaa harvase päivä....

No joo, onhan se menestynyt sillätavalla että on saannut pro-kortin.
Mutta asiasta sen enempää tietämättä oon varma että tavoite on enemmän kuin olla vain joku grand-prix rivimies jolla on pro-kortti.
Näinhän se nyt on tosiasiassa kuitenkin.
Jostain olen sannut käsityksen että Olympia-kisapaikka haetaan ja se ei tuu jollain Grandprix-kisan nykyisillä sijoituksilla. Sen fysiikan pitää olla muuttunut.
Viime kisoissa oli aivan kilpailukykyisen pro-bodarin näköinen jo, jos nyt niin voi sanoa.
Mutta muutosta pitää olla tapahtunut. ja poseraus pitää "loksahtaa" kohdalleen ilman mitään "välivääntöjä" asentoon mentäessä ja irvistys ja vatsanseutu pitää olla kontrollissa.
Uskon täysin että asianomaiset sen tietää ja on tiedostanut.
Jos meinaa pro-lavoilla hakea menestystä, siis hyviä sijoja tai finaalipaikkaa grand-prix kisoista ja mahd Olympiapaikka niin se ei sit tuu jos on jossain 12sijan huonommalla puolella aina.
 
Nyt rupesi kiinnostamaan. Mitäs tämä tällainen gaypumppailu on? :D

Väitän, että keskiverto pakkislainen ois pystynyt tekemään ne reenit, mitä näin Kokkosen tekevän noin vuosi sitten. :D No ehkä punnerruksia lukuunottamatta... Kovin oli mummojumpan näköistä reenaamista. Loukkaantumisia ilmeisesti pelätään, kuin dialyysihoitoja konsanaan.

En jaksa uskoa, että Turbokaan enää parempaan suuntaan tuosta menee. Kyllä se ikä alkaa painaa jo niin pahasti päälle, että tuskin ainakaan lisää lihasmassaa saa lavalle tuotua. Honkalalla kuitenkin aika tasapainoinen paketti ja mies on ihan hyvä poseeraamaan.
 
jaafetti
Joo toivottavasti yllättää...Kyllä tuolla panostuksella soisi jo hiukka menestystä!
Kyllä se varmaan on niinkin että jos jonnekin Olympiaan halutaan päästä kisaamaan niin sen kehityksen
pitää olla sitä luokkaa niin fysiikan kuin esiintymisen osalta että sitä menestymistä pitää rupeen tuleen...





No joo, onhan se menestynyt sillätavalla että on saannut pro-kortin.
Mutta asiasta sen enempää tietämättä oon varma että tavoite on enemmän kuin olla vain joku grand-prix rivimies jolla on pro-kortti.
Näinhän se nyt on tosiasiassa kuitenkin.
Jostain olen sannut käsityksen että Olympia-kisapaikka haetaan ja se ei tuu jollain Grandprix-kisan nykyisillä sijoituksilla. Sen fysiikan pitää olla muuttunut.
Viime kisoissa oli aivan kilpailukykyisen pro-bodarin näköinen jo, jos nyt niin voi sanoa.
Mutta muutosta pitää olla tapahtunut. ja poseraus pitää "loksahtaa" kohdalleen ilman mitään "välivääntöjä" asentoon mentäessä ja irvistys ja vatsanseutu pitää olla kontrollissa.
Uskon täysin että asianomaiset sen tietää ja on tiedostanut.
Jos meinaa pro-lavoilla hakea menestystä, siis hyviä sijoja tai finaalipaikkaa grand-prix kisoista ja mahd Olympiapaikka niin se ei sit tuu jos on jossain 12sijan huonommalla puolella aina.

Jep, totta varmasti että Jari itse ei ole tällä hetkellä tyytyväinen menestykseensä. Kuitenkin uskon, että vaikka tuota parempia sijoituksia ei koskaan tulisikaan varmasti Bulli voi vanhana muistella, että ei se työ nyt ihan hukkaan mennyt ja onhan se ammattilaiseks pääsyy tosi kova juttu. Itse kyllä uskon, että Jarilla on mahdollisuudet tuonne olympiaan vielä ittesä ahtaa, koska nykyään se sutjakka keskikroppa ei ole tärkeä.
 
Jerry, Make, Bulli, Turbo, kokkonen. :D

Oikeasti kyllä ihan veikkaus

Kisapuntari veikkaus

Mentula 116kg
Savolainen 103kg
Ossi 88kg
Honkalasta ja Kokkosesta en osaa veikata :)
Voi kyllä oikiasti mennä mitenpäin tahansa kun se päivän kunto ratkasee. Makehan se isoin arvuutus on. Sen tietää satavarmasti että Jerry on kireä mutta ottaa siten lihasmassassa ja poseerauksesta osalta kuokkaan. Silti mä kyllä liputan melkein hänelle.

hah kunnon mutu postaus :) pitää kaivaa sitten kisojen jälkeen esille ja katsoa kuinka väärin veikkasin.

Minun veikkaus: Savolainen on ylivoimainen :)
 
Arnold amateurin raskaan sarjan voittaja Darren "dazz" Ball on yksi hyvä esimerkki siitä, miten hyvin aika toivottoman näköisestä keskivartalosta on vielä saatu aivan kilpailukykyinen. En tiedä miten tuo on saatu aikaan, mutta ihan parissa-kolmessa vuodessa ero on aivan älytön. Jos Bullikin pääsisi samaan suuntaan, voisi olla hyviäkin sijoja saatavissa joissakin kilpailuissa.

Dazz ennen

illnew10-5.jpg


Dazz nyt

57.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom