BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voisi ne pienimmistä asioista valittajat olla vaikka hiljaa jos ei oikeasti ole mikään pahasti vituillaan kuvissa.

Eihän sulla koskaan olekaan mikään pahasti vituillaan kuvissa. Siksi pitää löytää jotain muuta vinistävää. Automaationahan sitä mielipidettä kuvista tulee ja kaikki ei diggaa kaikesta.

Mua häiritsee tuossa kuvassa jonkin verran se, että parkkikiekko on unohtunut.

Olen vain vähän kyllästynyt kuuntelemaan aina jotain napinaa jostain. Milloin on väärät kengät ja milloin väärä pipo. Jos ei ole pipoa, niin sitten valitetaan kaljusta. Ei niinkuin jaksa jokaisen kuvasetin kohdalla katsella marinaa kun ei näiden katseleminen mitään maksa eikä niitä pakko ole katsoa. Kyllä se mielestäni riittää, jos yksi valittaa piposta, mutta jos piposta tulee keskustelunaihe, niin ei se enää ole järkevää. Onhan se toki helppo sanoa sieltä ruudun takaa miten kukakin ottaa pulttia, se on myös helppo jostain piposta valittaa 3 sivua, mutta kuvien duunaaminen ei ole ihan helppoa, joten nauttikaa nyt niistä kuvista, ei tämä nyt voi olla noin pienistä asioista kiinni. Turhauttaa vähän katsella kun ostat laitteet, ajat pitkin Suomea kuvaamassa ja tuot tänne sisältöä, niin sitten nähdään vaivaa jostain piposta. Voidaan se pipo editoida poiskin, mutta sitten olisi se kalju.

Meitsi kun ei millään voi kaikkia miellyttää, niin se on loputon suo, mutta siihenkin kyllästyy jossain kun aina on jollain valittamista. Ja saahan sitä mielipiteensä sanoa niinkin pienestä asiasta kuin tuo pipo, mutta onko se ihan kohteliasta enää siitä kommentoida usean voimin? Mielestäni aika turhaa kun se nyt on siinä ja thats it.

Meitsin kuvia nyt on arvosteltu ja haukuttu siitä lähtien kun aloin kuvaamaan, olen jo tottunut siihen, mutta tänä aikana kukaan haukkujista ei ole ottanut itse kameraa kauniiseen käteensä ja mennyt kuvaamaan. Tokihan e imartelee, jos kuvasta ei muuta negatiivista keksitä kuin pipo, mutta silti, aika pientä on jos tuosta nyt numeroa tehdään.

Miksi et vain voi antaa asian olla? Olla kommentoimatta mitenkään. Juuri tällä tavalla tälläiset pienet asiat kuten PIPO leviää käsiin kun alat vittuilemaan takaisin.

Miksi et vain voi antaa asian olla? Olla kommentoimatta mitenkään. Juuri tällä tavalla tälläiset pienet asiat kuten PIPO leviää käsiin kun alat vittuilemaan takaisin.

Vielä parempi olisi lopettaa noiden kuvien laittaminen pakkotoiston foorumille, niin ei tarvitse monien pilata päiväänsä täällä.

Kuvat ovat siis hienoja, aina olleet, en sillä, ketuttaa Miken puolesta tuo, kun ei tunnu mikään olevan hyvä/riittävää, niin antaisi olla sitten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä parempi olisi lopettaa noiden kuvien laittaminen pakkotoiston foorumille, niin ei tarvitse monien pilata päiväänsä täällä.

Kuvat ovat siis hienoja, aina olleet, en sillä, ketuttaa Miken puolesta tuo, kun ei tunnu mikään olevan hyvä/riittävää, niin antaisi olla sitten.

Et ihan tajunnut pointtia? jos sadasta yksi ei pidä kuvista niin mitä sitten. Ei jokaista voi miellyttää...

Jos tuo omia töitään esille muille myös kritiikin vastaanottaminen on yksi osa-alue joka tarvii tajuta.

Mitä te luulette kuinka paljon Jaria kiinnostaa lukea tälläistä paskaa tässä ketjussa.? Itse eilen viimeksi vilkasin tänne ja tänä aamuna olin yllättynyt kun kolme sivua oli tullut uusia viestejä.
Ja nyt kun ne luin niin voi vittu!
Jari tekee työnsä varmasti parhaalla mahdollisella tavalla, samoin Mike.
Ja tulos on sitten täällä nähtävillä. Ymmärrän kyllä, että kuvia arvostellaan, mutta onko tämä nyt oikea thredi siihen?
Eikös tässä seurata Bullin valmistautumista pro depyyttiin?

Et ihan tajunnut pointtia? jos sadasta yksi ei pidä kuvista niin mitä sitten. Ei jokaista voi miellyttää...

Jos tuo omia töitään esille muille myös kritiikin vastaanottaminen on yksi osa-alue joka tarvii tajuta.

Ei tuo mun kommentti ollut sulle tarkoitettu. Jatkoin vaan tuohon viestiisi :)

Perkele, joku homonaama "jarifani" meni runttaamaan jeesuksen vanhoja kuvia Jarista musclemeccaan. Ne kuvat eivät ole laisinkaan se, mitä Jari nyt on. Meillä on Jartsan kanssa selkeä suunnitelma julkaista rysäyksellä mahdollisimman kovat kuvat jenkkien forumeille ja tuoda uusi ammattilainen parhaassa mahdollisessa valossa esiin. Siksi tässä pihdataan vielä Pakkotoistonkin kuvissa kuntoa, eli ollaan vielä toistaiseksi vaatteet päällä.

Koitin sille selittää suunnitelman, mutta lässytti vain takaisin jotain. Ihme runkkari, no nyt varmaan sitten ei tule mitään settiä edes tänne ennenkuin saadaan kunnon kuvat kehiin ensi kuun loppuolella. Vituttaa tommoiset apinat, jotka eivät voi toisten toiveita kunnioittaa.

Perkele, joku homonaama "jarifani" meni runttaamaan jeesuksen vanhoja kuvia Jarista musclemeccaan. Ne kuvat eivät ole laisinkaan se, mitä Jari nyt on. Meillä on Jartsan kanssa selkeä suunnitelma julkaista rysäyksellä mahdollisimman kovat kuvat jenkkien forumeille ja tuoda uusi ammattilainen parhaassa mahdollisessa valossa esiin. Siksi tässä pihdataan vielä Pakkotoistonkin kuvissa kuntoa, eli ollaan vielä toistaiseksi vaatteet päällä.

Koitin sille selittää suunnitelman, mutta lässytti vain takaisin jotain. Ihme runkkari, no nyt varmaan sitten ei tule mitään settiä edes tänne ennenkuin saadaan kunnon kuvat kehiin ensi kuun loppuolella. Vituttaa tommoiset apinat, jotka eivät voi toisten toiveita kunnioittaa.

Eikö Jari voi halutessaan poistattaa nuo kuvat sieltä sivuilta?

Olen ollut aikaisemmin yhteyksissä Mecan omistajan kanssa ja mailasin sille. Josko sais tehtyä källit tuolle homolle. Ei muuten, mutta kun melkein vittuilee takaisin kun kiltisti pyysin ja selitin idean.

Kyllähän minä saan toki omat kuvani pois sieltä kun omistan ne, mutta siellä on tuo Villen ottama ekana.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom