Ah, hra. Ironteme, viittaatte varmaankin minun postiini sivulla 200, missä spekuloin selän treenimetodeita mitä Bullin kannattaisi kokeilla. T: "nimetön urpo".
Mielestäni kuitenkin käyttämäni kirjoitusasu ja -tyyli, sekä henkilökohtaisiin ominaisuuksiin puuttumaton huomaavaisuuteni ei ole ollut loukkaavaa, toisin kuten monen muun viesteissä, missä puhutaan esim. ilmeistä jne. Näistä puhuminen voi olla hyvinkin loukkaavaakin, koska nämä voivat liittyä ihan suoranaisesti kasvojen rakenteeseen ja olemukseen dieetillä jne. Minun mielestäni leuan yläpuolista osaa vartalosta ei bodylajissa tarvitsisi välttämättä kritisoida. Tämän piiriin kuuluu toki mm. pään koko ja ilmeet jne. Haluan jopa kannuttavasti ja negatiivisten kommenttien vastatuuleen rohkeasti esittää tässä että mielestäni Bullilla ei ole näissä osa-alueissa mitään vikaa. Heittäkööt sellainen ensimmäisen kiven, jolta täydellinen olemus löytyy itseltään näiltä osin.
Edelleen, itse koen kuitenkin että olen noin muutoin ollut harvinaislaatuisen kannustava ja hyväntahtoinen viestittelyssäni hra. Mentulan kisapyrkimyksiä kohtaan, enkä siksi koe ansaitsevani "urpon" titteliä tämän viestiketjun yhteydessä. Toki ymmärrän kritiikkisi siitä, että minulla ei välttämättä ole valmiuksia neuvoa hra. Mentulaa selän treenaukseen liittyen. Tämä voi hyvinkin olla totta. Siihen kysymykseen vastaaminen, että onko selkää treenattu tarvittavin metodein, vaatii tarkempaa analyysiä. Mielenkiintoisin kysymys lienee kuitenkin se, MIKÄ olisi se metodi, millä se liha alkaisi lopulta tarttumaan. Vai, voisiko vastauksena bullin treeniyhtälöön olla sittenkin pieni lepotauko? Mene ja tiedä. Tämä on sitä kuuluisaa spekulaatiota, mitä keskustelufoorumeilla on tarkoitus harrastaa
ja ihan ilman loukkaamatta spekulaation kohdetta.
Samaten, olen törmännyt sinuun joskus salilla ja olemme jutelleet mukavia. Enpä usko että henk. koht sanoisit minulle noin, enkä minäkään sinua urpottelisi, vaan keskustelu voitaisiin käydä rakentavassa hengessä mielipiteitä vaihtaen. ;) Ihmisillä on eri mielipiteitä!