BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kävin mansessa ja Bulliakin moikkaamassa. 18 viikkoa dieettiä alkoi maanantaina.

Liitteet

• jartsa11.webp
    jartsa11.webp
    29,1 KB · Katsottu: 1 956
  • jartsa10.webp
    jartsa10.webp
    25,6 KB · Katsottu: 1 795
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Saisko sen Mentulan kunnosta nyt kuvia, joista oikeesti näkee millanen se kondis on. Paljoakaan kiinnosta katsella jotain datauskuvia.
Tulee jossain vaiheessa kyllä. Jos ei kiinnosta muut kuvat, niin vaihdappa ketjua kun näät muita kuvia. Olen vitun kyllästynyt tohon saatanan narinaan aina kun jotain kuvia tulee. Siitä vain kamera käteen ja soittele Jarille ja kysy haluaako ko. henkilö juuri nyt kuvata kuntoaan kun sen aika ei vielä ole.

Tämä oli vain uutinen, että nyt alkaa 18 viikon matka kohti ekaa pro-kisaa, ei nämä olleet mitkään oikeat kuvaukset.

Mielenkiintonen 18 vk, hienoa et pääsee seuraamaan suomalaisen huipun valmistautumista ja kunnon kehitystä kohti ISOJA lavoja. Tsemppiä Bullille!

onko tietoa paljonko nyt Bull painaa ja paljonko on kisa paino tavote? tsemppiä Bullille vaan diettiin ja kisaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, kunnon shokeeraukset helvetinmoisilla massoilla ja Miken kuvausskilleillä, Tsemppiä Bullille!

Zone-sarja -42%
Jenkkeihin tehdään aika varma setti(3 settiä) kuvia, niin tyydyttää sitten kaikkia. Vaikka olenkin saanut yltiöpositiivista kommenttia erilaisille bodykuville jenkkien kolmella forumilla, niin vedetään Bullin kohdalla varman päälle ja kikkaillaan vähemmän. Valoja tosin käytellään sitten koko repertuaarin edestä.

Vaikka olenkin saanut yltiöpositiivista kommenttia erilaisille bodykuville jenkkien kolmella forumilla, niin vedetään Bullin kohdalla varman päälle ja kikkaillaan vähemmän. Valoja tosin käytellään sitten koko repertuaarin edestä.

Tuo lienee fiksua. Muuten alkaa (Bull'n kokoisen miehen kyseessä ollessa) välitön englanninkielinen vinkuna shoppauksesta.. ;)

Tuo lienee fiksua. Muuten alkaa (Bull'n kokoisen miehen kyseessä ollessa) välitön englanninkielinen vinkuna shoppauksesta.. ;)

Ei kai ne hirveesti sellaista ole huudelleet. Varsinkaan jos/kun tehdään selväksi että ko. ukko on tulossa kisaamaan.

Mihin olet Mike kuvia laittanut? Ite en ole törmännyt niihin kuin Chad Nichollsin palstalla.

Ei kai ne hirveesti sellaista ole huudelleet. Varsinkaan jos/kun tehdään selväksi että ko. ukko on tulossa kisaamaan.

Mihin olet Mike kuvia laittanut? Ite en ole törmännyt niihin kuin Chad Nichollsin palstalla.
http://www.siouxcountry.com/showthread.php?p=21731&posted=1#post21731

Tuolla Siouxylla meitsiä fanitetaan ihan hulluna.

http://www.ftppv.com/ftvideo/showthread.php?t=3280&highlight=siren+mike

Jarin kuvat pitää sitten puskea ainakin Mayhemille ja Meccaan.

Ok, oisin veikannu kyl enemmän. Ite oon 178cm ja näyttää pidemmältä imo kuin ite oon.
Kai se on joku ton koon tuoma psykologinen juttu...

meikä sattu vahingossa tuoho salille samaan aikaan sillo ku Mentula oli marraskuussa.. olin just lähtöö tekemässä pois ku Jari tuli pukuhuoneeseen! :worship: oli ukko kokonen, että huh.! itekin olisin veikannut itteäni huomattavasti pidemmäksi Mentulaa. mutta melkein saman pituisia ollaan..
ei se siinä pukuhuoneessa siltä tuntunut..

tämä juttu poiki mieleeni 2001vuoden ja sattumoisin olin jumppailee platinumilla joka oli edellisessä paikassa.. oli lauantai aamupäivä. ja olin tipauttaa silmät päästäni ku saliin asteli Halmeen Tony!! häneen tuo pituus vertailu meni myös persiilleen, ku ei si Halme niin pitkä ollutkaan kun oli kuvitellut... siis se tuntui siltä kun vierekkäin pönötettiin... vaikka miehellähän on mittaa yli190cm

Suositut

Back
Ylös Bottom