Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin! Ekan kuvan ilmeessä on havaittavissa innokasta dieetin odotustaKävin mansessa ja Bulliakin moikkaamassa. 18 viikkoa dieettiä alkoi maanantaina.
Tulee jossain vaiheessa kyllä. Jos ei kiinnosta muut kuvat, niin vaihdappa ketjua kun näät muita kuvia. Olen vitun kyllästynyt tohon saatanan narinaan aina kun jotain kuvia tulee. Siitä vain kamera käteen ja soittele Jarille ja kysy haluaako ko. henkilö juuri nyt kuvata kuntoaan kun sen aika ei vielä ole.Saisko sen Mentulan kunnosta nyt kuvia, joista oikeesti näkee millanen se kondis on. Paljoakaan kiinnosta katsella jotain datauskuvia.
Vaikka olenkin saanut yltiöpositiivista kommenttia erilaisille bodykuville jenkkien kolmella forumilla, niin vedetään Bullin kohdalla varman päälle ja kikkaillaan vähemmän. Valoja tosin käytellään sitten koko repertuaarin edestä.
Tuo lienee fiksua. Muuten alkaa (Bull'n kokoisen miehen kyseessä ollessa) välitön englanninkielinen vinkuna shoppauksesta.. ;)
http://www.siouxcountry.com/showthread.php?p=21731&posted=1#post21731Ei kai ne hirveesti sellaista ole huudelleet. Varsinkaan jos/kun tehdään selväksi että ko. ukko on tulossa kisaamaan.
Mihin olet Mike kuvia laittanut? Ite en ole törmännyt niihin kuin Chad Nichollsin palstalla.
En kirjoittele siellä toistaikseksi.^Meccaan ainakin! Mike millas nickilla siella kuljet?
Ok, oisin veikannu kyl enemmän. Ite oon 178cm ja näyttää pidemmältä imo kuin ite oon.
Kai se on joku ton koon tuoma psykologinen juttu...