BB PRO Jari "Bull" Mentula

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ei oikein parempia vertailukuvia löytynyt, joo joo tiedän, että ei ole viksua vertailla kisakuntoa ja viittävaille kuntoa, mutta kun en Jartsasta vielä tämän vuoden kisakuvaa luonnollisesti löytännä :D, ja lisäksi nuo kuvakootkin tässä hieman lisäksi hämää,mutta mutta..
D3X_6526.jpg

index.php

78477d1332490120t-jari-bull-mentula-5853_121522549448_596539448_2078248_5223235_n.jpg

markta.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Maken -97 selkä oli jotain älytöntä mutta toivotaan et Bulli olisi lähellä sitä kuntoa selästään.
Toivoa voi, mutta toteutumaan se ei tule koskaan. Pelkkä rakenne jo sanelee, ettei se tule koskaan näyttämään niin paksulta tai edes yhtä leveältä lavalla. Yksin sitä näyttää jokainen ukko kovalta näissä previkkakuvissa aina ja todella moni myöskin ns. "virheettömältä", mutta ne rakenteelliset heikkoudet tuuppaa korostumaan siellä lavalla entisestään vaan. EDIT: mitäpä minä tässä manailemaan, tsemppiä vaan Jarille sinne lauteille!

Kehitystä on tapahtunu. Mun silmään toi keskivartalo on vielä aivan liian hallitseva, esim kuvassa D3X_6513.jpg. Oisko mahan sisään veto mitään?

Eiköhän ole parempi että jätät neuvot pois, aika naurettavaa kun amatööri täällä ammattilaisia yrittää neuvoa!

Eiköhän ole parempi että jätät neuvot pois, aika naurettavaa kun amatööri täällä ammattilaisia yrittää neuvoa!

No eikös täälläkin saa mielipiteitä esittää. Ilmeisesti olet itsekin ammattilainen kun osaat erottaa nämäkin asiat . Ei kai kellekään ole ollut epäselvää toi Bullin keskivartalo?

Täälläkö tosiaan ei muita kuin "OMG WTF!!!" kommentteja hyväksytä?

Täälläkö tosiaan ei muita kuin "OMG WTF!!!" kommentteja hyväksytä?

Mun mielestä niitä on tossa aika paljon, vai mistä päättelit ettei hyväksytä? Meinaan jos täällä ei hyväksyttäisi muutakuin OMG WTF!!! kommentteja, niin tässä ei olisi muuta keskustelua kuin vain OMG WTF!!! vai meneekö multa jotain nyt ohitse?? Selitetääs, jos täällä ei sallita jotain keskustelua, niin ne viestit lähtee niinQ pois ja silleen.

Toi on mun mielestä internetin keskustelupalstojen yksi omituisimmista ilmiöistä.

- Terve, on muuten hyvännäköinen toi Mersu
- Joo niin on munkin mielestä
- Vitut ole, paska se on
- Älä selitä, et tajua autoista mitään
- Eikö täällä saa sanoa mitään negatiivista
- Saa, justhan sanoit

Zone-sarja -42%
Se on hienoa jos valveutuneet silmät näkee niitä heikkouksia. Itse näen järjettömän määrän tiukkaa lihaa ja ainakin itse toivon Jarille menestystä lavoilla. Hienoa jos kotimaasta löytys kovia bodareita isommillekin lavoille. Kaveri tuossa otti Jarilta valmennuspaketin, täytyy yrittää joskus tunkea sen reissuun Tampereelle niin pääsis näkeen miehen livenäkin.

Jatkakaa silti vääntöänne, sitä on hauska lukea. Itse vaan näen edelleen sen järjettömän määrän tiukkaa lihaa.

Se on hienoa jos valveutuneet silmät näkee niitä heikkouksia. Itse näen järjettömän määrän tiukkaa lihaa ja ainakin itse toivon Jarille menestystä lavoilla. Hienoa jos kotimaasta löytys kovia bodareita isommillekin lavoille. Kaveri tuossa otti Jarilta valmennuspaketin, täytyy yrittää joskus tunkea sen reissuun Tampereelle niin pääsis näkeen miehen livenäkin.

Jatkakaa silti vääntöänne, sitä on hauska lukea. Itse vaan näen edelleen sen järjettömän määrän tiukkaa lihaa.

Eli kun katsot kehonrakentajaa, näen vain ison määrän lihaa?! Et näe mitään muotoja, rakennetta, sopusuhtaisuutta eikä sinulla ei ole mitään esteettistä näkemystä / mielipidettä?!

pakkotoisto rupeaa muistuttamaan todella paljon suomi24 keskustelu foorumia jossa kasvottomat ihmiset arvostelevat ja jauhavat jonnin joutavaa paskaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tärkeintä lienee, että Jari on valmentajineen todennut heikkoudet ja tehnyt asialle selkeästi jotain. Ei voi seurata kuin hyvää tuosta tavasta saada kehitystä heikkouksiin.

pakkotoisto rupeaa muistuttamaan todella paljon suomi24 keskustelu foorumia jossa kasvottomat ihmiset arvostelevat ja jauhavat jonnin joutavaa paskaa.
Aika kaukana ollaan vielä, täällä sentään on jotain positiivista ja kannustavaakin suurin osa.

Aika keskeneräinen on ukko vielä tässä vaiheessa, näyttää todella tyhjältä ja rasvaa on vielä tiristettävä, kun erottuvuus ei ole vielä ihan siellä missä pitäisi. Jos kisoihin valmistautuminen menee putkeen, niin varmasti nähdään vakuuttava bulli lavalla.

Eli kun katsot kehonrakentajaa, näen vain ison määrän lihaa?! Et näe mitään muotoja, rakennetta, sopusuhtaisuutta eikä sinulla ei ole mitään esteettistä näkemystä / mielipidettä?!

Sitähän sää kysyit ja just tätähän minä tarkoitin. Hohhoijaa, antaapi olla mun näkemykset. Jotenkin vaan huvittaa sekin että pitää etsimällä etsiä jotain mikä omasta mielestä on huonoa. No mutta jatkakaan, en mä tähän soppaan osaa mitään järkevää tuoda kuitenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom