BB PRO Jari "Bull" Mentula

Itellä kävi kyllä mielessä että pistäis johonkin jenkkisaitille käydä linkki postaamassa, mutta ilmeisesti joku ehti ensin :D

E: Tuolta jenkkisaitilta: "He had a strange and huge peak on biceps. most likely site injec." ja puhuvat siis Savolaisesta :(.

Ainahan Savolaisen habaa on luultu täytetyksi jenkkifoorumeilla. Onhan niissä ollut järkyttävän erottuvat huiput, niin en yhtään ihmettele jos joku herraa vähän vähemmän tunteva epäilee niiden aitoutta.

Road 2 Toronto osa 7

No pain no gain…vanha klisee, mutta niin se vain menee! Viime viikko oli elämäni rankin, mutta samalla myös yksi parhaista monellakin tapaa. Olen dieettaillut aikaisemminkin useasti, mutta nyt olemme saavuttaneet aivan uusia ulottuvuuksia niin treeni, itse dieetin kuin poseerauksen suhteen, mutta vaikka itse sanonkin, työn määrä on ollut suurempi, PALJON SUUREMPI kuin aikaisemmin.

Viime viikolla Marko Savolainen oli siis mukana jokaisessa treenissä ja hän päätti mitä tehdään, kuinka paljon tehdään eli itse keskityin vain ja ainoastaan toteutukseen. Olen treenannut kovaa läpi dieetin ja varastoon ei koskaan ole jätetty toistoakaan, mutta viime viikkoinen vei treenit, niin kuin jo sanoin, aivan uusille ulottuvuuksille. kuulen Maken sanat sarjojen lopussa selkeästi vieläkin…”taistele, taistele” syöpyi mieleeni kristallin kirkkaasti loppuelämäkseni. Jos joku luulee treenaavansa kovaa kannattaa mennä Maken ”helvettiin” ja kokea mitä kova treenaaminen oikeasti on!!!...lue lisää

bull_toronto_2.jpg

Olis kyllä tosi mahtava saada viime hetken ponnistukset videolle jos vaan Mentula tähän antaa suostumuksen minkä luultavasti Mike kylläkin saa :)

SM-tason mitätöntä selkää tarjolla. Eikä ole edes ladattu täyteen.

Ja joo, Bulli tottahan toki suostuu kaikkeen kuvamatskuun videoita myöten ja kyllä tässä seurataan viimeiseen saakka projektia. Saamme jopa Fastin tarjoamana suoraan päivityksiä Torontosta, eli kiittäkää vain Fastiä tästäkin projektista.

Photo 7.6.2011 22.14.55.webp

Huh!!!! Perun kyllä omat puheeni selän mitättömyydystä ilmeisesti aiksempi pose ollut huono tai jotain tässä on jo jotain aivan muuta :hyper: vaikka olen sitä mieltä että bullin rinta ja kädet ovat kyllä ne millä isoimmat pojot kerätään ;)

Ja pitää muistaa, että viimeisin kuvasetti oli Bullin elämän kovin treeni. Todistin sen itse vierestä katsoen, siinä vedettiin kyllä täysin järjettömillä rajoilla kädet quadro-seteillä, eli tuplasupersarjoina. Tämän päälle harjoiteltiin vielä poseerauksia. Treeni oli viikon viimeinen treeni ilman hiilihydraatteja, dieetin loppuvaiheessa täysin nollat taulussa. Poseerauksien jälkeen vielä Bullin pyysin heittämään pakollisia, joten ne tulivat sitten jo aivan pyhällä hengellä, vaikka siinä vaiheessa moni ukko olisi jo pistänyt vaakatasoon itsensä ja haistattanut kuvaajalle vitut, että mene nyt sen pokkaris kanssa helvettiin siitä. Kun siinä vipataan jotain poseja, ei ne enää kyllä ole optimaalisella tasolla, mutta kunhan nyt laitettiin se selkäkin tänne.

Kokonaisuutena, Bulli on muuttunut valtavasti viime kisasta ja kyllä sen eteen duuniakin on tehty.

SM-tason mitätöntä selkää tarjolla. Eikä ole edes ladattu täyteen.

Ja joo, Bulli tottahan toki suostuu kaikkeen kuvamatskuun videoita myöten ja kyllä tässä seurataan viimeiseen saakka projektia. Saamme jopa Fastin tarjoamana suoraan päivityksiä Torontosta, eli kiittäkää vain Fastiä tästäkin projektista.

katso liitettä 66940

On kyllä äijä KUIVUNUT!!! J*UMALAUTA!! Millä h*lvetillä toi Bullin vyötärö on vedetty tohon kuosiin? Huikein muodonmuutos, mitä on hetkeen tullut todistettua bodymaailmassa. Tässä sen nyt huomaa, mikä merkitys tolla kapealla vyötäröllä on... Heikko selkä onkin yhtäkkiä todella tykin näköinen!

Nyt vaan lihat täyteen ja nesteet ihon alta vege... Ja lavalla pitää muistaa kaikki uudet posejipot, niin hyvä tulee. :rock:

No onpas tosiaan mitätön selkä, NOT!

En paljoa tästä bodaustouhusta perusta mutta todella hieno on kunto ja toivotaan että tulee Mentulalle hyvä sijoitus, aivan sairaasti on tehnyt töitä tuon eteen!!

Kaippa toi mentulan selkä oli enemmänkin kiinni siitä että miten se kiristyy, viime kisassahan selkä taisi olla jonnin verran "löysä" mikä saa sen näyttämään huonolta. Kertoo kyllä Savolaisesta jotain kun Bullin kaltainen kaveri sanoo että tehtiin sellanen treeni mitä ei ole koskaan tehnyt aikaisemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom