Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä se arvostelu tulee kuitenkin sitten kun siellä lavalla seisotaan eikä silloin kun kuvataan tampereella jossain parkkipaikalla.moo. älkää nyt käsittäkö väärin...mulla niin särähtää korvaan kun joka toisessa kirjoituksessa ylistetään bullin lihoja. ei siinä mitään kunnioitan hänen periksiantamatonta työtään ja todellakin äijässä on lihaa kahden meikän verran(ainakin).
mutta...bulli on menossa kehonrakennuskilpailuihin jossa kriteerit on paljon muutakin kuin lhojen määrä. ei sielä voita se joka saa kerrytettyä eniten lihaa, jos näin olisi olis esim. greg kovacs voittanut olympiat moneen kertaan jne. tai joku muu hirmu lihakasa.
siis, jari tekee hienoa työtä ja kehittyy koko ajan(ei todellakaan oo helppoo duunii) ja itse hän tietty osaa ja panostaa sen symmetrian parantamiseen ja siten lihaa oikeisiin paikkoihin. jarille älyttömät tsempit ja on hieno seurata kun äijä viilaa kroppaansa oikeeseen suuntaan....näille(osalle) faneista, hienoo kun kannustatte mut jotenkin olis hienoo kun tietäisivät mitä lajissa haetaan ja sen mukaan tulis palautetta jne.
Bullille iso käsi ja sata lasissa kohti Torontoa !
moo. älkää nyt käsittäkö väärin...mulla niin särähtää korvaan kun joka toisessa kirjoituksessa ylistetään bullin lihoja. ei siinä mitään kunnioitan hänen periksiantamatonta työtään ja todellakin äijässä on lihaa kahden meikän verran(ainakin).
mutta...bulli on menossa kehonrakennuskilpailuihin jossa kriteerit on paljon muutakin kuin lhojen määrä. ei sielä voita se joka saa kerrytettyä eniten lihaa, jos näin olisi olis esim. greg kovacs voittanut olympiat moneen kertaan jne. tai joku muu hirmu lihakasa.
siis, jari tekee hienoa työtä ja kehittyy koko ajan(ei todellakaan oo helppoo duunii) ja itse hän tietty osaa ja panostaa sen symmetrian parantamiseen ja siten lihaa oikeisiin paikkoihin. jarille älyttömät tsempit ja on hieno seurata kun äijä viilaa kroppaansa oikeeseen suuntaan....näille(osalle) faneista, hienoo kun kannustatte mut jotenkin olis hienoo kun tietäisivät mitä lajissa haetaan ja sen mukaan tulis palautetta jne.
Bullille iso käsi ja sata lasissa kohti Torontoa !
Aika miehekästä eka nuolla persettä ja sitten arvostella fysiikkaa ja lopuksi TSEMPATA ?? kisoihin ,eli toisin sanoen mitä loppujen lopuksi tarkoitat.Pistäkää itte paremmaksi jos on paremmat geenit eikä tollasta kieroa paskaa kirjotella ,koska tuon tarkotusperän tajuu jo kaikki.
Mielestäni Mentula on kunnon puolesta jäljessä ja pärjätäkseen pitäisi olla aivan huippukunnossa. Varsinkin, kun rakenne ei paljoa armoa anna. Toivon toki menestystä ihan jo senkin puolesta, ettei suomalaisia paljon pro-lavoilla näy. No, muutaman viikon päästähän se nähdään oliko kunto ajoitettu oikein...
Onko tietoa kuinka lennot on ajoitettu kisoihin nähden?
Lennon aikana pohkeisiin saattaa tulla muutama cm lisää :D