BB PRO Jari "Bull" Mentula

moo. älkää nyt käsittäkö väärin...mulla niin särähtää korvaan kun joka toisessa kirjoituksessa ylistetään bullin lihoja. ei siinä mitään kunnioitan hänen periksiantamatonta työtään ja todellakin äijässä on lihaa kahden meikän verran(ainakin).
mutta...bulli on menossa kehonrakennuskilpailuihin jossa kriteerit on paljon muutakin kuin lhojen määrä. ei sielä voita se joka saa kerrytettyä eniten lihaa, jos näin olisi olis esim. greg kovacs voittanut olympiat moneen kertaan jne. tai joku muu hirmu lihakasa.
siis, jari tekee hienoa työtä ja kehittyy koko ajan(ei todellakaan oo helppoo duunii) ja itse hän tietty osaa ja panostaa sen symmetrian parantamiseen ja siten lihaa oikeisiin paikkoihin. jarille älyttömät tsempit ja on hieno seurata kun äijä viilaa kroppaansa oikeeseen suuntaan....näille(osalle) faneista, hienoo kun kannustatte mut jotenkin olis hienoo kun tietäisivät mitä lajissa haetaan ja sen mukaan tulis palautetta jne.

Bullille iso käsi ja sata lasissa kohti Torontoa !

moo. älkää nyt käsittäkö väärin...mulla niin särähtää korvaan kun joka toisessa kirjoituksessa ylistetään bullin lihoja. ei siinä mitään kunnioitan hänen periksiantamatonta työtään ja todellakin äijässä on lihaa kahden meikän verran(ainakin).
mutta...bulli on menossa kehonrakennuskilpailuihin jossa kriteerit on paljon muutakin kuin lhojen määrä. ei sielä voita se joka saa kerrytettyä eniten lihaa, jos näin olisi olis esim. greg kovacs voittanut olympiat moneen kertaan jne. tai joku muu hirmu lihakasa.
siis, jari tekee hienoa työtä ja kehittyy koko ajan(ei todellakaan oo helppoo duunii) ja itse hän tietty osaa ja panostaa sen symmetrian parantamiseen ja siten lihaa oikeisiin paikkoihin. jarille älyttömät tsempit ja on hieno seurata kun äijä viilaa kroppaansa oikeeseen suuntaan....näille(osalle) faneista, hienoo kun kannustatte mut jotenkin olis hienoo kun tietäisivät mitä lajissa haetaan ja sen mukaan tulis palautetta jne.

Ehkä se arvostelu tulee kuitenkin sitten kun siellä lavalla seisotaan eikä silloin kun kuvataan tampereella jossain parkkipaikalla.

Hieno projekti - oletettavasti tätä työnnetään myös ulkomaiseen levitykseen?

Voisimmeko nähdä jossain vaiheessa vertailuja edellisen kilpailun alla otettuihin kuviin. Kisojen jälkeen tietysti joku voisi poseerauksista editoida rinnakkaisversioita, mutta olisi hauskaa ennenkin päästä näkemään, minne ne työn tulokset ovat oikein osuneet.

Näinhän se on.Ja ropan mallikin on aika iso asia ja sille on aikas hankala mitään tehdä siksihän ei Kovacksit ym isot lihakset omaavat eivät ikinä pärjää...

Aika miehekästä eka nuolla persettä ja sitten arvostella fysiikkaa ja lopuksi TSEMPATA ?? kisoihin ,eli toisin sanoen mitä loppujen lopuksi tarkoitat.Pistäkää itte paremmaksi jos on paremmat geenit eikä tollasta kieroa paskaa kirjotella ,koska tuon tarkotusperän tajuu jo kaikki.

Aika miehekästä eka nuolla persettä ja sitten arvostella fysiikkaa ja lopuksi TSEMPATA ?? kisoihin ,eli toisin sanoen mitä loppujen lopuksi tarkoitat.Pistäkää itte paremmaksi jos on paremmat geenit eikä tollasta kieroa paskaa kirjotella ,koska tuon tarkotusperän tajuu jo kaikki.

Ei, vaan paskaa on hehkuttaa hehkutuksen jälkeen, jos näytetään paita päällä isolta parkkipaikalla. Kuka tahansa ammattilainen näyttää kovalta omassa elementissään ja parhaita lihasryhmiä näytettäessä.

Varmaan nimimerkki jari nyt halusi antaa tunnustusta silti tehdystä työstä, etteivät perskärpäset laita surinamoottoria heti käyntiin. Onhan tuo kovaa hommaa, kuten urheilu yleensäkin, mutta mun mielestä Mentulan kohdalla sijoittuminen on yhtä kuin onnistuminen. Ei enempää voi tässä vaiheessa vaatia, eikä nyt kolmatta kertaa putkeen kannattaisi "fanien" lähteä takki auki kisoihin.

Luulen kuitenkin että Mentula tietää ittekin ettei ole mikään (suuri valkoinen toivo ) ja fanitkin sen kaiketi tiedostaa ainakin enempi lajia seuranneet !! Mut eipähän Mentula tuolla huuda tai vähättele muita mutta usein ihmisten kirjoituksista Mentulan kohdalla tulee juuri ristiriita kuin esim.Jerryn kohdalla jolla on meriittiä.Mutta ehkä sen takia nuo noviisi bodarit tms rinnastaa itsensä Mentulaan koska ajattelevat saavansa itsensä parempaan kondikseen! Ajatelkaa että Mentulalla on vitusti niitä perskärpäsiä ja joillakin ei yhtään vaikka haluaisi niitä olevan...

Seuratkaahan välillä vaikka jenkkipalstoja niin huomaatte, että lähestulkoon jokainen aktiivisesti (ja ei niin aktiivisesti) kisaava ammattilaiskehonrakentaja saa kyllä aivan riittämiin kritiikkiä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että dissaisi toisen tekemisiä tai tavoitteita. Itsepähän ovat lajin valinneet ja itsepähän postaavat kuvia ja videoita nettiin muiden pällisteltäväksi (ja arvosteltavaksi). Itse he myöskin käyvät kisoissa ja sitä kautta päätyvät taas keskustelupalstoille arvosteltavaksi, eli ns. nettituomareiden kynsiin. Asetelmat ovat kuitenkin kaikille samat ja vielä kun kyse on ammattilaiskehonrakennuksesta, niin pitää kestää myös kritiikkiä. Onhan se jo monta kertaa nähty, ettei "X weeks out" -kuvat kerro mitään, vaan lavalla se fysiikka vasta "punnitaan".

Mielestäni Mentula on kunnon puolesta jäljessä ja pärjätäkseen pitäisi olla aivan huippukunnossa. Varsinkin, kun rakenne ei paljoa armoa anna. Toivon toki menestystä ihan jo senkin puolesta, ettei suomalaisia paljon pro-lavoilla näy. No, muutaman viikon päästähän se nähdään oliko kunto ajoitettu oikein...

Mikäs on bullin hauiksenympärys? joo oon laiska ja en jaksa ny alkaa ettiä vastausta...

Mielestäni Mentula on kunnon puolesta jäljessä ja pärjätäkseen pitäisi olla aivan huippukunnossa. Varsinkin, kun rakenne ei paljoa armoa anna. Toivon toki menestystä ihan jo senkin puolesta, ettei suomalaisia paljon pro-lavoilla näy. No, muutaman viikon päästähän se nähdään oliko kunto ajoitettu oikein...

En ole jaksanut pariin vuoteen huippukehoilua paljon seurata, niin en osaa kommentoida tätä tapausta. Mun mielestä on kuitenkin valitettavaa, jos yritetään kerta toisensa jälkeen tulla liian isona kisaamaan. Sitten ollaan kireyden puolesta vähän niin ja näin, ja "yllättävästi" iskee paha nesteisyyskin sitten vikassa tankkauksessa. Näinä massahurjastelun vuosinahan tätä tapahtuu melkein joka toisella kaverilla. Toista se oli kun Dorian aikanaan kehui olevansa viimeisen kuukauden aivan kisakunnossa hehe.

Onko tietoa kuinka lennot on ajoitettu kisoihin nähden?

Lennon aikana pohkeisiin saattaa tulla muutama cm lisää :D

Back
Ylös Bottom